skip to Main Content

پروژه پنجره دوجداره اسلامشهر + 1399

پروژه پنجره دوجداره اسلامشهر یکی از پروژه های نمونه مجموعه فاراد پنجره می باشد. در این پروژه از انواع خم های پروفیل استفاده شده است ، خم هلالی و خم وینترینی .

در این پروژه پنجره های به صورت یک پارچه تولید گردیده شد و در بین ضخامت طبقات طرفندی استفاده شد که پروفیل افقی کاملا به پودر طبقه چسبیده شود و کامل عایق صوت صورت پذیرد.

 

پنجره دوجداره اسلامشهر
پروژه پنجره دوجداره اسلامشهر

 

پروفیل upvc مورد استفاده از نوع لمینیت طرح چوب می باشد. یراق آلات همگی roto آلمان و همگی به صورت ست کامل. در این پروژه با توجه به حساسیت بالا در قسمت پنجره های یک تکه خم ویترینی ، ابتدا پنجره ساخته شده نصب گردید و سپس الگوی شیشه های خم جهت تولید برداشته شد.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره کشویی

با توجه به دقت و سختی کار و انتخاب نوع پروفیل مناسب جهت عملیات خم و نوع شیشه دوجداره ، در کل هزینه ساخت پنجره خم بیشتر از تولید پنجره های عادی می باشد. هم هزینه پروفیل بالا می رود و هم هزینه تولید شیشه دوجداره .

مشخصات پنجره های تولید شده برای  پروژه پنجره دوجداره اسلامشهر:

نام پروژه : پنجره دوجداره اسلامشهر

مجری: فاراد پنجره

نوع پروفیل: پروفیل سری 60 ویستابست طرح چوب

نوع یراق آلات: ست کامل یراق آلات roto آلمان

نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره برنز ، شیشه های خم لمینیت مطابق با استاندارد های تعیین شده برای شیشه دوجداره و تزریق استاندارد گاز آرگون.

اجرا: پاییز 1399

بیشتر بدانید: محاسبه ممان اینرسی پنجره دوجداره

مقاومت پنجره upvc

پروژه پنجره دوجدار در اسلامشهر
پروژه پنجره دوجداره اسلامشهر

 

نکات فنی در ارتباط با پنجره های خم:

  • جهت خم های هلالی نباید قطر هلال از 700 میلیمتر کمتر باشد ، در این صورت پروفیل خم شده در هین عملیات خم دچار چروک می شود.
  • در اجرای خم های ویترینی اگر شعاع خم بیش از 1/20 باشد ، شیشه خم قابلیت سکوریت شدن را ندارد.
  • در اجرای شیشه های خم ، شعاع خم نباید بیش از 2 متر باشد.
  • در صورت استفاده از پروفیل های آلومینیومی جهت تولید پنجره های خم ، پروفیلی که قرار است خم شود باید از نوع non-age و یا بدون سختی باشد که عملیات خم بهتر صورت پذیرد.
  • در تولید شیشه های پنجره های خم ، همیشه این نکته را در نظر بگیرید که ابتدا پنجره تولید و نصب گردد و سپس الگوی شیشه آن برداشته شود، مخصوصا در پنجره هایی با خم ویترینی که بصورت محدب و یا مقعر می باشد.
  • انتخاب نوع پروفیل مناسب جهت تولید پنجره های خم بسیار حائز اهمیت می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top