skip to Main Content

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در مجتمع آتی ساز تهران

پروژه ” پنجره دوجداره آتی ساز تهران” در مجتمع های مسکونی آتی ساز در مجاورت اتوبان چمران انجام گردیده است . کارفرمای این پروژه جناب آقای سپاه منصور توسط یکی از مشتریان قدیمی که خودشان نیز ساکن مجتمع آتی ساز می باشند، به شرکت فاراد پنجره معرفی شده اند.

پنجره دوجداره آتی ساز تهران
تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

مشکلی که کارفرما با پنجره های قدیمی آلومینیومی خود داشت که البته با توجه به سال ساخت مجتمع در زمان خود پنجره های خوبی بود، سر و صدای زیاد و گرد و غبار و سرما در زمستان بود.

پنجره دوجداره آتی ساز تهران

پنجره های آلومینیومی قدیمی برش داده شد و پنجره دوجداره با ساختار پنجره upvc مدل کشویی ویستابست و یراق آلات roto جایگزن گردیده شد.

در پنجره های کشویی پیشنهاد می گردد که حتما از یراق الات آلمانی به علت داشتن غلطک های سرامیکی و تحمل وزن بالا، استفاده شود. یراق roto باعث می گردد که پنجره دوجداره کشویی شما عملکردی روان تر و عایق تر با طول عمر بالا داشته باشد.

پنجره دوجداره آتی ساز تهران

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره upvc ویستابست 1 روز به طول انجامید و تولید آن از زمان سفارش جناب سپاه منصور 25 روز کاری.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره ویستابست

پس از تعویض پنجره های آلومینیومی قدیمی با پنجره دوجداره upvc ویسنابست ، محیطی آرام و فاقد گرد و غبار و عایق در برابر انرژی ، در منزل فراهم گردیده شد.

پنجره های نصب شده دارای 15 سال ضمانت نامه بیمه ای از طرف شرکت ویستابست و 2 سال خدمات پس از فروش از طرف شرکت فاراد پنجره می باشد. 

 

مشخصات فنی پنجره دوجداره نصب شده در  آتی ساز تهران:

کارفرما: جناب آقای سپاه منصور

مجری: شرکت فاراد پنجره 

نوع پروفیل : پروفیل upvc سری کشویی ویستابست 

نوع یراق آلات: یراق آلات کشویی و تک حالته roto ساخت کشور آلمان

نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره 4 میل و 6 میل ساده بهمراه تزریق استاندارد گاز آرگون

اجرا : بهار 1398

پنجره دوجداره آتی ساز تهران

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد.

پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – 10 سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد.

4/5 - (2 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top