skip to Main Content

پنجره آلومینیومی هیدن ونت | زمستان 99

پنجره آلومینیومی هیدن ونت یکی از مدل های پنجره های آلومینیومی می باشد که در این نوع پنجره ضخامت بازشو و فیکس در پنجره یکسان دیده می شد، این در حالیست که در پنجره های معمولی پروفیل قسمت بازشو پنجره پهن تر دیده می شود نسبت به قسمت فیکس.

پنجره دوجداره آلومینیومی

مشخصات فنی پنجره آلومینیومی هیدن ونت نصب شده در پروژه پرتوناب:

پنجره آلومینیومی هیدن ونت / پروژه کارخانه پرتوناب

نام پروژه: پنجره دوجداره ترمال بریک مدل هیدن ونت

کارفرما: مهندس گلاب کارخانه پرتوناب الکترونیک

مجری: شرکت فاراد پنجره

سیستم پروفیل: سیستم ترمال بریک ایرانی طرح لورنزو مدل هیدن ونت – پلی آمید 14 میلیمتر

یراق آلات: یراق آلات تک حالته و دوجالته roto آلمان

شیشه دوجداره: شیشه دوجداره جفت 6 سکوریت

اجرا: زمستان 1399

در پروژه پنجره آلومینیومی هیدن ونت از رنگ آنادایز قهوه ای سوخته جهت پنجره های دوجداره استفاده شد. پنجره هیدن ونت به سیستمی گفته میشود که کل ستون های عمودی و افقی پنجره به یک ضخامت دیده میشود یعنی قسمت بازشو مثل سایر پنجره ها پهن تر از قسمت فیکس دیده نمی شود. این قابلیت زیبایی و سادگی خاصی را به پنجره و بنای مورد استفاده می دهد.

یراق آلات مورد استفاده در این پروژه همگی از برند roto آلمان استفاده شده است که انتخاب لولاها بر مبنای تحمل وزن آنها و وزن شیشه دوجداره و پروفیل آلومینیومی انتخاب شده است.

شیشه های دوجداره همگی شیشه جفت 6 سکوریت استفاده شده است.

پروژه کارخانه پرتو ناب مربوط یه یکی از تولید کنندگان نمونه بود که این ساختمان را جهت میهمان های داخلی و خارجی و جهت قرارداد های خارجی با سایر کشورها طراحی و ساخته بودند.

یک ساختمان مدرن و دل نشین با تمامی استانداردها جهت پذیرایی از میهمان های خارجی و عفد قرارداد های کاری و تجاری. امید است همه تولید کنندگان داخلی به این نکات ظریف و مهم توجه داشته باشند تا نام ایرانی و کالای ایرانی در بازار های جهانی با رعایت کیفیت در تولید، روز به روز پرآوازه تر گردد.

 

پنجره دوجداره ترمال بریک

Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top