skip to Main Content

پروژه تعويض پنجره قديمي با پنجره upvc سعادت آباد

در پروژه تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc سعادت آباد، پنجره قدیمی فلزی که بصورت یک تکه کار شده بود برش کاری شد و با پنجره دو تکه upvc که به همان شکل تولید شده بود ، جایگزین گردید.

پنجره upvc سعادت آباد

 

همچنین در پروژه پنجره upvc سعادت آباد از پروفیل سری 60 مخصوص بازسازی ویستابست استفاده شد که لبه های داخلی را تقریبا 3 سانت پوشانده است.

مشخصات فنی پروژه تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc سعادت آباد:

نام پروژه: تعویض پنجره قدیمی با  پنجره upvc سعادت آباد
نوع پروفيل: پروفيل يو پي وي سي ويستا بست 3 کاناله مخصوص بازسازی با گالوانیزه استاندارد u شکل به ضخامت نهایی 1/5 میلیمتر بهمراه لاستیک های آب بندی از نوع epdm
نوع يراق: Roto آلمان، تك حالته و دو حالته بهمراه ست کامل
نوع شيشه دوجداره: شيشه دوجداره صنعتي ٦ميل برنز سكوريت-اسپيسر ١٢-٤ ميل ساده سكوريت همراه با تزريق استاندارد گاز آرگون
مجري:شركت فاراد پنجره
سال اجرا: تابستان ١٣٩٣

پنجره upvc در سعادت آباد

در پنجره های بزرگ اگر از گالوانیزه باضخامت و مقطع استاندارد استفاده نشود، پنجره دچار لرزش خواهد شد و بازشو ها دچار افتادگی و خارج شدن از رگلاژ و در نهایت پنجره دوجداره خاصیت عایقی خود را از دست خواهد داد.

پنجره دوجداره سعادت آباد
تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

در این پروژه پنجره دوجداره بصورت 2 نیم دایره تولید شد و در کنار هم قرار گرفته شد. در واقع پنجره بصورت 2 تکه بزرگ تولید و به محل پروژه ارسال شد. برش کاری پنجره فلزی قدیمی در این پروژه درصد سختی بالاتری نسبت به پروژه های دیگر داشت.

پنجره upvc در سعادت آباد
قبل از تعویض پنجره قدیمی

در تمام پنجره های تولید شده از گالوانیزه یکپارچه u شکل استفاده شد. در پنجره های بزرگ اگر از گالوانیزه باضخامت و مقطع استاندارد استفاده نشود، پنجره دچار لرزش خواهد شد و بازشو ها دچار افتادگی و خارج شدن از رگلاژ و در نهایت پنجره دوجداره خاصیت عایقی خود را از دست خواهد داد.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc

تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc بدون تخریب و بصورت یک روزه انجام میگردد.

اگر پنجره شما بصورت کاملا استاندارد تولید گردد پنجره شما عایق صوت ، گرد و غبار، سرما و گرما خواهد بود و تا میزان 40 درصد با پنجره upvc می توانید مصرف گاز واحد مسکونی خود را پایین بیاورید.

جهت سفارش محصول پنجره دوجداره فاراد پنجره  و پنجره آلومینیومی ، با واحد فروش به شماره 22895334 و 22895430 تماس حاصل فرمایید. 

بیشتر بدانید:قیمت انواع پنجره دوجداره در لینک زیر

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top