skip to Main Content

پرده مخصوص پنجره upvc

شرکت فاراد پنجره علاوه بر تولید پنجره دوجداره و شیشه دوجداره استاندارد اقدام به طراحی و نصب پرده مخصوص پنجره upvc یا همان پرده پلیسه ای  رنگین در نمونه های اداری و مسکونی کرده است.

مزایای پرده پلیسه ای مخصوص پنجره upvc:

این نوع پرده های پلیسه ای با توجه به نوع متریال مورد استفاده در آنها و همچنین عملکردی روان و ساده، برای پنجره های دوجداره آلومینیومی و upvc بسیار مناسب می باشند و پیشنهاد می گردد که جهت پنجره خود حتما از این نوع محصول استفاده نمایید.

این پرده ها به صورت آکاردئونی و از جنس پارچه های بادوام و آهاردار با طراحی های منحصر به فرد تولید می شود که به حالت رولی از بالا به پایین و یا از پایین به بالا و یا هر دو حالت قابل طراحی و استفاده است و از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پرده پلیسه ای فاراد پنجره 

قیمت پرده پلیسه ای 1402

شما با استفاده از این نوع پرده پلیسه ای مخصوص پنجره upvc علاوه بر زیبایی که به محیط خود می بخشید، میزان ورودی نور را به داخل منزل یا محل کار خود، کنترل نمایید. جنس پرده های پلیسه ای بصورتیست که چرک تاب نمی باشد و گرد و غبار و دوده را به خود جذب نمی کند.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره با قابلیت نصب پرده های پلیسه ای 

این پرده پنجره upvc به صورت آکاردئونی و از جنس پارچه های بادوام و آحاردار با طراحی های منحصر به فرد تولید می شود که به حالت رولی از بالا به پایین و یا از پایین به بالا و یا هر دو حالت قابل طراحی و استفاده است و از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار است.

شما با استفاده از این نوع پرده پلیسه ای علاوه بر زیبایی که به محیط خود می بخشید، میزان ورودی نور را به داخل منزل یا محل کار خود، کنترل نمایید. جنس پرده های پلیسه ای بصورتیست که چرک تاب نمی باشد و گرد و غبار و دوده را به خود جذب نمی کند.

نصب پرده مخصوص پنجره upvc  به روی زهوار هر لنگه از بازشوها و یا پنجره های ثابت انجام می شود که به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به کنار زدن پرده، پنجره را باز یا بسته کنید، به این معنی که پرده با لنگه بازشو پنجره باز و بسته می شود (هم در پنجره های تک حالته و هم دوحالته). شما می توانید مطابق فیلم موجود در سایت ابعاد پرده مورد نظر خود را سفارش و خودتان نیز آن را به راحتی نصب نمایید.

 

نکات مهم قبل از خریدن پرده:

–       نوع کاربری اطاق ، جهت هر فضا باید پرده مناسب را انتخاب کرد. این پرده ها دارای انواع مدل های اداری و مسکونی می باشد.

–         نوع و سبک دکوراسیون از نظر مدرن یا سنتی بودن.

–         جنس پرده نکته بسیار مهمی می باشد که گرد و خاک  و دوده را به خود جذب ننماید.

–         رنگ پرده

–         شکل هندسی پنجره

–        میزان درخواستی نور جهت اطاق

–        میزان دید

–       سیستم باز و بسته شدن پرده

–         قیمت تمام شده

 

راهنمای شستشوی پرده های پلیسه جهت پنجره دوجداره :

  • ابتدا بایستی پرده مخصوص پنجره upvc را از محل جدا کرده  و آن را روی مکانی هموار پهن نمایید.
  • اگر پرده تنها گرد و خاک گرفته است می توانید غبار آن را بوسیله جاروبرقی بگیرید.
  • اگر لکه و اثر انگشت روی پرده است می توانید:
  •        با استفاده از فوم  یا پارچه تمیز کننده و یا
  •       با استفاده از اسفنج نمدار
  • محل را به آرامی از چپ به راست و موازی با تای پلیسه  (نه به صورت بالا به پایین ) آنقدر بسابید تا لکه پاک شود.
  • دقت کنید که با فشار و چلاندن پارچه را چروکدار نکنید.
  • پس از شستشو با یک حوله تمیز آب اضافه را با حرکات ملایم از پرده بگیرید و پس از مدت زمان کوتاهی که پرده در حالت باز به طور صحیح نیمه خشک شد آن را در محل خود نصب کرده و برای مدت 24 ساعت در حالت بسته نگه دارید تا شکل پلیسه پرده حفظ شود.

برای بازدید از نمونه های انجام شده و کاتالوگ محصولات با واحد فروش 22895334 تماس حاصل فرمایید. جهت سفارش محصول پرده مخصوص پنجره upvc ابعاد خود را به شماره 09196546656 واتس آپ نمایید. 

 

4/5 - (1 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

  1. سلام.ملزومات پرده پلیسه برای فروش دارین؟اگر نه آدرس و شماره تماس تولیدی این کار رو بهم بدین ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top