skip to Main Content

ویژگی حفاظ استیل برای پنجره دوجداره

همانگونه که در مطلب قبل ذکر کردیم حفاظ استیل همان نرده های استیلی می باشد که مورد استفاده برای پنجره دوجداره می باشد و دارای شکل های گوناگون و متفاوت نیز می باشد.پنجره دوجداره

متفاوت بودن شکل هرکدام از این حفاظ ها به یراق آلاتی که مورد استفاده ی آن قرار می گیرد بستگی دارد و از همین روی هرکدام از این حفاظ ها با یراق های متفاوتی نیز ساخته می شوند و این بدان معنا می باشد که امکان دارد قیمت حفاظ استیل با توجه به قیمتی که دفاتر فروش مختلف ارائه می دهند متفاوت باشد.

در صورتی که قصد دارید حفاظ استیل مناسبی را برای پنجره upvc محل کارتان یا منزلتان خریداری نمائید می توانید حفاظ استیلی را با توجه به قیمت مدنظرتان خریداری نمائید اما امکان دارد در این میان با تفاوت قیمت هایی مواجه شوید که دلیل آن می تواند نوع استیل و همچنین یراق مورد استفاده باشد.

حفاظ استیل برای پنجره دوجداره

ویژگی های حفاظ استیل جهت پنجره دوجداره

  • مقاوم در برابر خوردگی
  • مقاوم در برابر ضربه های مختلف
  • مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف محیطی در واقع این نوع حفاظ متفاوت تر از حفاظ های چوبی، شیشه ای و دیگر فلزات می باشد و شرایط جوی بر روی آن نیز تاثیر نخواهد گذاشت.
  • به صرفه بودن از لحاظ قیمت
  • قابل نصب به آسانی و سریع
  • دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد و جلوه ی دیگری را به پنجره دوجداره می دهد

انواع حفاظ استیل

حفاظ استیل پنجره دوجداره 

حفاظ استیل پنجره ای نوعی از حفاظ می باشد که نصب آن به دو صورت انجام میپذیرد: حفاظ استیل پشت پنجره، حفاظ استیل جلوی پنجره که هرکدام دارای کاربردهای مختلفی می باشند.

حفاظ استیل جلوی پنجره: این نوع حفاظ، امنیت بسیار بالایی در برابر سرقت دارد، همچین علاوه بر این به امنیت آن در برابر ضربه های تصادفی که امکان دارد به پنجره وارد شود، توجه بسیار زیادی شده است. به طور مثال برخورد یک توپ بازی به پنجره توسط کودکان و نوجوانانی که در کوچه مشغول بازی هستند.

حفاظ استیل پشت پنجره دوجداره : اما این نوع حفاظ بیشتر به منظور ایجاد امنیت مورد استفاده قرار میگیرد. بدین صورت حتی اگر فرد سارق برای شکستن پنجره اقدام کند باز هم به لایه های امنیتی بالاتری نیز برخوردار می کند.حفاظ استیل پنجره

 

حفاظ استیل درب های شیشه ای

در پشت درب های شیشه ای شما نیز می توانید ای نوع حفاظ را مشاهده نمائید و نکته ای که در این میان مد نظر است آن است که حتی اگر از بهترین نوع شیشه استفاده کنید باز هم در برابر ایمنی فلزات دارای درجه کمی می باشد، به همین منظور بسیاری از افراد در واحدهای تجاری خود برای بالا بردن سطح امنیتی سعی کرده اند در کنار درب های شیشه ای خود از این نوع حفاظ استفاده کنند تا امنیت را بالاتر ببرند.

حفاظ استیل بالکن یا تراس

این نوع حفاظ یکی از پراستفاده ترین نوع حفاظ ها می باشد که به منظور ایجاد امنیت در برابر سرقت، خطر افتادن از ارتفاع و احتمال وارد شدن ضربه های تصادفی مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع از حفاظ ها را می توانید در سایزها و اندازه های گوناگون و طرح های متفاوت برای پنجره دوجداره خود سفارش دهید.

انواع دیگر از حفاظ های استیل:

  • هلالی
  • افقی
  • عمودی
  • دیوارکوب

حفاظ استیل برای پنجره دوجداره

5/5 - (10 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top