skip to Main Content

نوار درزبندی در پنجره دوجداره

یکی دیگر از فاکتورها و عوامل مهم دیگری که در قیمت پنجره دوجداره upvc تاثیرگذار می باشد نواری است که برای درزبندی پنجره ی دوجداره استفاده می گردد.

نوار درزبندی در پنجره دوجداره
نوار درزبندی در پنجره دوجداره

در واقع نوار درزبندی یکی از مهم ترین قسمت هایی است که در ساخت و مونتاژ پنجره دوجداره از آن استفاده می شود، جنس این نوار از لاستیک EPDM می باشد و همچنین یکی از ویژگی های بسیار مهم این نوار آن است که دارای انعطاف پذیری بالایی در زمان طولانی می باشد.

یعنی خاصیت ارتجاعی لاستیک های این پنجره حتی در دراز مدت با باز و بسته شدن بازشو پنجره و درب کمتر نمی شود.

نصب پنجره یو پی وی سی

چرا کیفیت لاستیک های آب بندی نقش مهمی در عایق بودن پنجره دوجداره دارند؟

نکته ی مهم دیگری که در این میان حائز اهمیت است استفاده از لاستیک های باکیفیت و مرغوب برای پنجره دوجداره است. یکی از معدود مشکلاتی که خریداران امکان دارد با آن در گذر زمان روبه گردند در زمانی می باشد که شرایط جوی نامناسب باشد و در صورت وزش باد شدید، صدای زوزه و سوت از پنجره شنیده می شود و این تنها به دلیل نامرغوب بودن کیفیت لاستیک ها نیز می باشد.

لاستیک های نامرغوب مقاومت کمی در برابر شرایط جوی بد دارند و همچنین در اثر تابش نور خورشید اکسیده و پوسته پوسته خواهند شد که از قسمت روی بازشو و همچنین قسمت های ثابت پنجره جدا می شوند.

الزامات فنی پنجره دوجداره

لاستیک های EPDM دارای خاصیت ضد اشعه ماورای بنفش خورشید می باشد و به هیچ عنوان در گذر زمان اکسیده نخواهند شد.

یراق آلات و اتصالات فلزی

یراق آلات و اتصالات فلزی که برای پنجره upvc مورد استفاده قرار می گیرد از جمله مهم ترین المان های تشکیل دهنده برای پنجره دوجداره می باشد.

یراق استاندارد پنجره دوجداره

برند یراق مصرفی در پنجره دوجداره تاثیر بسیار مهمی در قیمت و کیفیت نهایی آن دارد.

یراق آلاتی که به طور عمده در بازار ایران به فروش می رسند تولید شده در کشور ترکیه و آلمان می باشند که طبیعتا کیفیت یراق های ترک پایین تر از یراق آلمانی می باشد.

در مطلب بعدی توضیحات بیشتری را در خصوص یراق آلات مورد استفاده در پنجره دوجداره خواهیم داد.

نوار درزبندی پنجره دوجداره

Rate this post

تعداد 3 نظر و سوال

    1. باسلام
      لاستیک های معمولی معمولا در مدت 2 یا 3 سال کیفت خود را از دست می دهند و طی یک دوره سرما و سپس گرما، کیفیت خود را از دست خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top