skip to Main Content

تقویت کننده گالوانیزه پنجره دوجداره

زمانی درب و پنجره دوجداره دارای استحکام و دوام خوبی می باشند که حتما با گالوانیزه ی مخصوص داخل پروفیل ساخته شده باشند در این صورت نیز می توان دوام آن ها را تأمین کرد.

یک نکته ی بسیار مهمی که در این خصوص اهمیت دارد آن است که بایستی با توجه به ابعاد محفظه از گالوانیزه استفاده شود و قرارگیری آن با توجه به ابعاد محفظه می باشد. ورقی که برای گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد دارای ضخامت 1.5 میلیمتر نیز می باشد.

گالوانیزه و مقاومت پنجره دوجداره

نقش گالوانیزه داخل پروفیل در کیفیت ومقاومت پنجره دوجداره :

یکی از فاکتورها و عوامل بسیار مهمی که تاثیر بسیار زیادی در قیمت و کیفیت محصول نهایی پنجره دوجداره دارد، استفاده از گالوانیزه و همچنین تسمه های تقویت کننده است. گالوانیزه ای که در داخل سطح مقطع پروفیل قرار میگیرد دارای شکل U می باشد که گروه تخصصی فاراد پنجره با توجه به ابعاد پنجره از دو نوع گالوانیزه استفاده می کند.

بیشتر بدانید: ممان اینرسی و مقاومت پنجره upvc

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

گالوانیزه نوع اول دارای ضخامت دیواره 1.5 میلیمتر و نوع دیگری از آن دارای ضخامت دیواره 2 میلیمتر می باشد.

قبل از استفاده از هریک از این نوع گالوانیزه ها به دو مورد نیز توجه می شود یکی ابعاد پنجره upvc دوجداره و دیگری نوع طراحی آن می باشد.

در صورتی که عرض و ارتفاع پنجره دوجداره یو پی وی سی  بالای دو متر باشد و همچنین در یونیت های درب سوئیچی از گالوانیزه هایی استفاده می شود که دارای نوع 2 میلی متر می باشد.

آخرین نکته در خصوص گالوانیزه آن است که، گالوانیزه هایی که در یونیت های درب مورد استفاده قرار می گیرند با گالوانیزه هایی که از آن ها در یونیت های پنجره استفاده می شود متفاوت می باشد و تفاوت آن ها از لحاظ سطح مقطع نیز می باشد که در هنگام تولید باید به آن حتما توجه شود.

سوالی که در اینجا قابل مطرح است آن است در صورتی که در تولید و اجرای پنجره دوجداره از گالوانیزه استفاده نگردد چه مشکلاتی پیش می آید؟

گالوانیزه به دو منظور مورد استفاده قرار می گیرد اولی برای استحکام بخشیدن و دوام دادن به تمامی یونیت ساخته شده و دیگری کمک به رگلاژ مناسب یراق آلات می باشد.

عدم پایداری رگلاژ یکی از مشکلات رایجی است که بسیاری از خریداران با آن رو به رو می باشند و این عدم پایداری امکان دارد بعد از گذشت زمان 6 ماه تا 1 سال پس از نصب اتفاق بیفتد که یکی از عمده ترین دلایل آن وجود اشکال در تسمه و گالوانیزه در قید هایی است که روی آن ها یراق نصب شده است.

پنجره دوجداره

Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top