skip to Main Content

مدل پنجره دوجداره بزرگ قدی

این روزها پنجره دو جداره و پنجره upvc تقریباً در همه جا وجود دارد هم در خانه های نوساز امروزی و هم در خانه های قدیمی میتوان استفاده از این تکنولوژی رادید. پنجره دوجداره گزینه بسیار خوبیست برای کسانی که به امنیت و آرامش خود می اندیشند.

این پنجره ها در طرح ها و مدل های مختلف با توجه به نوع ساختمان شما براحتی ساخته می شوند. پنجره دوجداره بزرگ یکی از انواع مدل های این نوع از پنجره ها می باشد، که شما می توانید آن را با توجه به معماری داخلی و نمای ساختمان خود آن را انتخاب کنید.

پنجره دوجداره بزرگ

انواع مدل پنجره دوجداره بزرگ مناسب ویلا

یکی سری از انواع مدل های پنجره دوجداره هستند که قابلیت تولید را در ابعاد بزرگ دارند ، می توان به طور خلاصه به انواع زیر اشاره کردک

  • پنجره دوجداره آلومینیومی  مدل لیفت اسلاید که قابلیت تولید در ابعاد عرض 10 متر تا ارتفاع 4 متر را دارد.
  • پنجره دوجداره مدل فولکس واگنی که قابلیت تولید در انواع مدل های upvc و آلومینیومی را در ابعاد 4 متر و ارتفاع 2/40 را بصورت چهار لنگه را دارند.
  • استفاده از انواع پنجره های فیکس با شیشه های دوجداره سکوریت لمینیت شده جهت بدست آوردن حداکثر ویو.

بیشتر بدانید: انواع پنجره دوجداره مناسب ویلا

پنجره دوجداره در مقایسه با انواع پنجره های معمولی بسیار مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و ضربه های شدید می باشد و همچنین نصب سریع و آسان دارد. در این نوع پنجره ها از متریال پروفیل و یراق آلات و شیشه های مختلف بر اساس کاربردی که شما مورد نیازتان است استفاده می شود.

این پنجره ها عایق مناسب صوتی گرما و سرما محسوب می شوند. تغییرات جوی بر روی آنها تاثیر نگذاشته؛ رنگ پنجره را از بین نمیبرد. پنجره دوجداره با دوام بوده و در برابر آب مقاومت نشان می‌دهد و از انتقال حرارت هم جلوگیری می کند.

پنجره دوجداره قدی

پنجره ها در ابعاد و طرح های متفاوتی ساخته می شوند، اما هر چقدر پنجره دوجداره در قاب فیکس شود، دوام و طول عمر بیشتری دارد و ظاهر زیباتری را به ساختمان شما خواهد بخشید. هرچند که بخشی از کیفیت ساخت و طراحی پنجره دوجداره به اجرای دقیق این قسمت بستگی دارد.

بیشتر بدانید:انتخاب بهترین یراق آلات و پروفیل پنجره دوجداره

پروفیل پنجره دوجداره بزرگ

  • به دلیل مزیت هایی که این پنجره ها دارند برای ویلا ها و ساختمان های مسکونی و اداری گزینه بسیار مناسبی می باشند. این پنجره ها در بسیاری از ساختمان ها قابل مشاهده هستند و می توانند در نوردهی به ساختمان و تبادل هوا به بیرون نقش بسزایی داشته باشند.
  • در ساخت پنجره دوجداره بزرگ بهتر است از پروفیل سنگین تر مثل ویستابست یا هافمن یا ورق گالوانیزه ضخیم تر استفاده شود. همچنین شیشه های پنجره های بزرگ سکوریت یا لمینیت شود که خطر جانی نداشته باشد.
  • توجه به پروفیل پنجره دوجداره برای پنجره های بزرگ بسیار مهم است؛ چرا که در این پنجره ها باید به خاطر داشته باشید که اگر از پروفیل‌های معمولی استفاده شود قطعاً بعد از گذشت مدت زمانی دچار مشکل میشوند. که دلیل اصلی این مشکل می تواند وزن بالای لنگها و تحمل نکردن پروفیل و تغییر شکل آن باشد. می‌توانیم برای حل این مشکل از پروفیل‌های سایز بزرگتر استفاده کنید.

پنجره دوجداره ویلایی

انواع مدل و طرح ها

مدل پنجره دوجداره بزرگ می‌تواند مختلف باشد و در پنجره های خود می توانید از مدل‌های مختلف پنجره دوجداره که در بازار طراحی و ساخته می شود،استفاده کنید مانند مدل پنجره دوجداره کشویی، لولایی، فولکس واگنی، ثابت، آکاردئون و غیره…
معمولاً برای خانه های بزرگ و ویلایی از انواع مدل های پنجره دوجداره بزرگ استفاده می کنند تا فضای دلنشین تری را به وجود بیاورد. بهترین مدل پنجره دوجداره بزرگ یا قدی برای اتاق خواب ،پذیرایی یا نشیمن کاربرد دارد و انواع مختلف آن مانند باز شو یا ریلی می تواند مناسب باشد.

پنجره upvc
البته که شما می توانید با استفاده از تنوع طرح پنجره دوجداره بزرگ به شکل های مربع، مستطیل یا چند ضلعی؛ ظاهری زیبا و خاص به ساختمان خود ببخشید.
در انتخاب مدل پنجره دوجداره بزرگ یکی از نکاتی که باید به آن توجه ویژه شود، مسئله یراق آلات و ابزار مناسب می باشد. چرا که همانطور که در قسمت‌های بالا به آن اشاره کردیم در پنجره های دوجداره بزرگ، فشار وارد شده بر این یراق بسیار زیادتر از پنجره های با سایز معمولی می باشد.

بیشتر بدانید:هزینه نصب پنجره دوجداره

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره دوجداره بزرگ بر اساس کاربردهای مختلف آن مانند ویلا یا آپارتمان یا فضاهای تجاری و آموزشی و بر اساس میزان مصرف پروفیل و هزینه نصب برآورد می شود. در واقع باید گفت بسته به طرح و مدل استفاده شده ،برند پروفیل ،یراق آلات مورد استفاده برای پنجره دوجداره بزرگ، همچنین ابعادی که می‌خواهیم پنجره خود را مطابق با آن بسازیم قیمت پنجره ها می تواند متفاوت باشد.
برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره بزرگ می توانید بر اساس ابعاد آن  و همچنین یراق آلاتی که برای آن استفاده می شود از کارشناسان شرکت فاراد پنجره راهنمایی بخواهید.

پنجره دوجداره بزرگ

مسئله اصلی در پنجره های دوجداره بزرگ استحکام می باشد و توجه به آن بسیار مهم است چرا که در این پنجره ها مانند سایر پنجره هایی که دارای ابعاد و سایز های استاندارد می باشد نمی توانید در سایزهای مختلف استفاده کنید

محدودیت های پنجره upvc بزرگ

  • مسئله اصلی در پنجره های دوجداره بزرگ استحکام می باشد و توجه به آن بسیار مهم است. چرا که در این پنجره ها مانند سایر پنجره هایی که دارای ابعاد و سایز های استاندارد می باشد نمی توانید در سایزهای مختلف استفاده کنید. شاید دلیل آن محدودیت ها و محدود بودن انتخاب های شما باشد که می تواند در صورت استفاده نشدن ابعاد مناسب پنجره و یراق آلات مورد استفاده فشارهای وارد شده به آن بیشتر شود و در نهایت با گذر زمان می‌تواند این فشارها از عمر پنجره ها بکاهند.

 

  • استفاده از پروفیل های پهن تر و مقاوم تر در پنجره های دوجداره بزرگ. چرا که به دلیل بزرگ بودن این پروفیل ها از مقاومت بالاتری نیز برخوردار هستند.

 

  • توجه به سایز باز شو ها در این پنجره ها. باز شو ها باید به گونه‌ای استفاده شوند که فشار روی پنجره وارد نشود و یا لنگ های باز شو در هنگام باز شدن با مشکل روبرو نشوند.

 

  • توجه به یراق آلات مورد استفاده در این پنجره ها. شما میتوانید فولکس واگنی استفاده کنید چرا که دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و می توانند وزن بالایی را هم تحمل کنند اما مهمترین مسئله توجه به قیمت آن هم می باشد چرا که قیمت این نوع از یراق آلات پنجره دو جداره بزرگ بسیار بالاتر از سایر انواع یراق آلات مورد استفاده در پنجره های معمولی دوجداره می باشد.

 

پنجره دوجداره کاربرد بالایی در طراحی ساختمان ها دارند که علاوه بر کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی، در زیبایی دکوراسیون خانه نقش بسیار مهمی دارند. پنجره دوجداره بزرگ از نمونه‌های مدل پنجره دوجداره می باشند که برای ساختمان های بزرگ و فضاهای اداری و خانه های ویلای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته مهم در مورد این مدل از پنجره ها متفاوت بودن ابعاد آنها نسبت به ابعاد استاندارد دیگر پنجره های دوجداره و پروفیل و یراق آلاتی که برای آنها استفاده می شود.

شرکت فاراد پنجره با سابقه ۱5 ساله در امر مدیریتی و تولیدی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته است سیستم های درب دو جداره و پنجره upvc رو با بهترین کیفیت ارائه دهد. پیشنهاد شرکت فاراد پنجره پروفیل ویستا بست و یراق آلات roto آلمان برای شما عزیزان می باشد. برای ارتباط با ما با شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید.

4/5 - (2 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top