skip to Main Content

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا

با توجه به افزایش میزان آلودگی های صوتی در شهر های بزرگ لزوم و نیاز استفاده از پنجره های دوجداره  ضد صدا به شدت احساس می شود.

جهت قیمت پنجره دوجداره ضد صدا می توانید وارد لینک ذیل شوید که قیمت با توجه به طرح پنجره آورده شده است ، اما قبل از اقدام به خرید پنجره دوجداره عایق صوت حتما این نوشته را بطور کامل مطالعه بفرمایید.

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا
قیمت پنجره دوجداره ضد صد

بهترین پنجره  دوجداره ضد صدا کدام می باشد؟

همانطور که می دانید پنجره دوجداره upvc از چند بخش ، پروفیل upvc ، یراق آلات ، شیشه دوجداره ، تولید و نصب استاندارد تشکیل شده است.

با توجه به سابقه 10 ساله مجموعه فاراد پنجره در تولید پنجره های دوجداره استاندارد و عایق صوت مستقیم به سمت معرفی متریال بهترین پنجره دوجداره upvc ضد صدا می رویم:

1- پروفیل upvc پنجره شما 5 کاناله ویستابست باشد حتما. تعداد کانال بیشتر عایق گرما و صوت بهتر و امکان استفاده از شیشه های دوجداره با ضخامت بالاتر. پس حتما پروفیل upvc سری 70 ویستابست  که استاندارد RAL آلمان را دارد انتخاب کنید.

ویستابست
قیمت پنجره دوجداره ضد صدای ویستابست

2- اگر پنجره upvc شما لولایی می باشد، حتما از یراق دوحالته roto آلمان و حتما به صورت ست کامل استفاده نمایید. اما چرا دوحالته و چرا roto؟ دوحالته به این دلیل که در پنجره دوحالته بازشو از چهار جهت قفل می شود و لاستیک های قسمت بازشو و فریم در هنگام بسته بودن پنجره به شدت به یکدیگر فشرده می شوند و دیگر هیچ منفذی جهت ورود صدا، سرما و گرد و غبار نمی ماند.

و اما چرا ست کامل roto؟ یراق roto یک نماینده متعهد و با کیفیت در ایران دارد که امکان ورود یراق اصل و با کیفیت را مهیا می نماید و یکی از بهترین و کامل ترین یراق آلات پنجره upvc می باشد.

اما چرا ست کامل یراق؟ یراق پنجره upvc تشکیل شده است از :

  • لولاها
  • اسپانیولت
  • دستگیره
  • قفل ها و قطعات زاماک
یراق ROTO
قیمت پنجره دوجداره ضد صدا با یراق آلات ROTO آلمان

 

ست کامل یعنی در تمامی قطعات گفته شده در بالا برند roto هک شده باشد. اینطور نباشد که دستگیره roto باشد و لولا و اسپانیولت ها که نقش بسیار مهمی در کیفیت عایق بودن پنجره دارند ، از برند های ترک یا چینی انتخاب شود.

3- و اما شیشه دوجداره ، با فرض استاندارد بودن سایر قطعات پنجره دوجداره ، نقش شیشه دوجداره در عایق صوت بودن پنجره بسیار مهم می باشد.

  • اگر آلودگی صوتی منزل شما در حد معمول می باشد و در یک کوچه  معمولی هستید، شیشه دوجداره اما استاندارد 6-12-4 کفایت می کند، جدار خارجی 6 میل – فاصله بین دو شیشه 12 میلیمتر – و جدار خارجی 4 میلیمتر،

  • اگر بر یک خیابان اصلی هستید و به صدا نیز حساس هستید و یا در خیابان شما مدرسه و یا مکانی با تولید آلودگی صوتی بالا می باشد ، از شیشه دوجداره ای استفاده نمایید که بجای جدار خارجی 6 میل در آن از 2 شیشه 4 میل لمینیت شده ( پرس شده ) به یکدیگر استفاده نمایید که در بین شیشه ها نیز ورق pvb شفاف عایق صوت قرار گرفته باشد. ( دقیقا مطابق با شیشه جلوی خودرو)

شیشه لمینت

  • اگر منزل و یا محل کار شما جنب بزرگراه و یا در نزدیکی فرودگاه هستید ، حتما از شیشه سه جداره ای استفاده نمایید که در آن یک جدار به صورت 4+4 لمینیت استفاده شده باشد، دقیقا مطابق با ساختاری که در بالا توضیح داده شد اما سه جداره.

بیشتر بدانید: قیمت درب آلومینیومی

4- آخرین نکته مربوط به ابعاد برداری اصولی ، تولید استاندارد و نصب استاندارد می باشد که اگر بهترین متریال را هم انتخاب کرده باشید اما ابعاد برداری ، تولید و نصب غیر اصولی باشد کل زحمات و هزینه انجام شده جهت یک پنجره عایق صوت، از بین می رود.

تولید پنجره دوجداره
قیمت پنجره دوجداره ضد صدا با تولید استاندارد پنجره

تولید غیر اصولی: از پشت لولاها صدا می آید و پنجره خوب کیپ نمی شود و یا خیلی سفت بسته می شود و یا خیلی شل.

ابعاد برداری غیر اصولی : پنجره کیپ و یا کوچک ساخته شود و از بین فریم آهنی و پنجره صدا می آید.

نصب غیر اصولی: فوم که عایق صوت می باشد در هنگام نصب استفاده نشود و یا رگلاژ پنجره ها به درستی انجام نگیرد و از پشت لولاها و بازشو ها صدا می آید.

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا را از کجا محاسبه کنیم؟

در قسمت محاسبه آنلاین قیمت انواع پنجره شما می توانید قیمت انواع پنجره در ابعاد و طرح های مختلف را با شیشه دوجداره استاندارد داشته باشید و یا اینکه جهت دریافت استعلام قیمت دقیق تر ، ابعاد پنجره مورد نظر خود را بهمراه نقشه برایمان به شماره 09196546656 ارسال نمایید.

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 1402

امیداوریم مطالب گفته شده در بالا مفید واقع شده باشد و بتوانید یک پنجره دوجداره خوب ضد صدا و عایق صوت را برای خود خریداری نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

  1. باسلام باتشکرازتوضیحات‌مفیدوکاربردی‌شمابنده‌چهارپنجره‌‌برای تعویض‌دارم‌.فقط‌وفقط‌به‌خاطرسروصدای‌محیط‌بیرون‌که‌واقعاکلافه‌کننده‌است.پنجره‌هاهمه‌باارتفاع۱۶۰وعرض‌های
    ۱۴۰تا۱۷۰می‌باشند.فعلاقصدتعویض‌یکی‌باابعاد۱۶۰×۱۴۰راجهت‌تست‌کاهش‌
    صدارادارم‌‌لطفاقیمت‌۳جداره‌ویستا-
    بست‌رابفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top