skip to Main Content

شیشه ضد سرقت مناسب برای پنجره دوجداره

شیشه ضد سرقت از جمله مدل شیشه هایی می باشد که بسیار برای پنجره دوجداره مناسب می باشد، این نوع شیشه دارای امنیت بسیار بالایی می باشد و حتی می توانید از آن در محیط کاری خود نیز استفاده کنید، استفاده از این نوع شیشه امنیت را بالاتر خواهد برد و همچنین می توانید در لایه هایی از مکان موردنظرتان از شیشه های ضد سرقت استفاده نمائید.

این مدل از شیشه ها که از آن ها در پنجره دوجداره هم استفاده می شود با مکانیزم خاصی ساخته شده اند که دارای امنیت بسیار بالاتر به نسبت انواع مختلف دیگر شیشه ها نیز می باشند.

بیشتر بدانید: بهترین پنجره دوجداره ضد سرفت کدام است؟

 

پنجره دوجداره یو پی وی سی ضد سرقت

 

در تجهیزات ساختمانی، امنیت و ایمنی یکی از مواردی می باشد که در این خصوص حرف اول را می زند و با توجه به این که جزء ارکان مهم محسوب می گردد بنابراین در ساخت و تولید پنجره upvc و پنجره های مختلف از شیشه ضد سرقت نیز استفاده می شود.

انواع و اقسام گوناگون و مختلفی از ابزار و تجهیزات ساختمانی وجود دارند که دارای برندها و اشکال گوناگونی نیز می باشند که شما می توانید از آن استفاده نمائید.

همچنین شیشه دوجداره و شیشه ی مغازه ها و خانه ها و فروشگاه ها در مدل های گوناگون و سایزهای مختلف موجود هستند که شما می توانید با توجه به نوع سلیقه ی خودتان و همچنین با در نظر گرفتن بعضی از فاکتورهای مختلف شیشه ای را تهیه نمائید که دارای امنیت بسیار بالایی باشد.

شیشه ی ضد سرقت نوعی از شیشه ای می باشد که برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای امنیت بالایی می باشد که شما می توانید همچنین با توجه به نوع شکل مورد نظرتان و یراق مورد استفاده از آن برای پنجره دوجداره خود  استفاده نمائید،

این مدل از شیشه ها از نظر ایمنی دارای اهمیت بسیار بالایی هستند. قیمت این مدل از این شیشه ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در اینجا ذکر خواهیم کرد:

قیمت شیشه ضد سرقت برای پنجره دوجداره :

قیمت شیشه ضد سرقت به عوامل گوناگونی بستگی دارد که شامل اندازه شیشه، نوع شیشه ضد سرقت، یراق آلات و …. نیز می باشد.

با توجه به اینکه شیشه ضد سرفبت از چندین لایه شیشه 6 میل یا 5 میل که به یکدیگر لمینیت شده اند، تشکیل شده است برای همین هم قیمت آن نسبت به شیشه دوجداره  معمولی تا 4 برابر می باشد.

شیشه ضد سرقت از چندین لایه ی گوناگون تشکیل شده است و با توجه به این که دارای چندین لایه می باشد از خواص شیشه لمینت نیز بهره مند می باشد. شیشه ضد سرقت نوعی از شیشه ی لمینت می باشد، این گونه از شیشه ها در صورتی که ضربه ای به آن وارد گردد در یک لایه مایع مانند فرو خواهند رفت و خورده های شیشه نیز پخش نمیگردد.

پنجره دوجداره - شیشه ضد سرقت

5/5 - (3 امتیاز)

تعداد 6 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top