skip to Main Content

شیشه ضد سرقت برای پنجره دوجداره

شیشه ضد سرقت از جمله شیشه هایی می باشد که برای پنجره دوجداره مورد استفاده قرار میگیرد و یکی از ایمن ترین نوع شیشه هایی می باشد که هم در منازل مسکونی و هم در محیط های کاری مورد استفاده قرار میگیرد.

مناسب ترین شیشه برای پنجره دوجداره، شیشه ضد سرقت:

بنابراین در صورتی که نیازمند امنیت بیشتری در محل کار خود می باشید می توانید از این نوع شیشه استفاده نمائید. شما نیز می توانید در مکان هایی که از لحاظ امنیت برای شما اهمیت بسیاری دارند از شیشه های ضد سرقت برای پنجره دوجداره استفاه نمائید.

شیشه ضد سرقت برای پنجره دوجداره
شیشه ضد سرقت برای پنجره دوجداره

با توجه به مکانیزم خاصی که در ساخت این نوع شیشه ها به کار رفته است بنابراین امنیت آن ها به نسبت دیگر شیشه ها بیشتر می باشد.

دو عامل بسیار مهمی که در تجهیزات ساختمانی حائز اهمیت می باشد، امنیت و ایمنی می باشد که جزء ارکان مهمی محسوب می گردند. انواع مختلفی از ابزار و تجهیزات ساختمانی هستند که با برندها و اشکال گوناگونی وجود دارند و شما نیز می توانید از آن ها استفاده نمائید، شیشه ی مغازه ها و شیشه خانه ها و فروشگاه ها نیز در مدل ها و سایزهای گوناگونی وجود دارند که شما می توانید با توجه به ابعاد پنجره upvc خود سایز موردنظرتان را سفارش دهید.

همچنین شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود و با در نظر گرفتن برخی از فاکتورها مانند امنیت، شیشه ی مورد نظرتان را خریداری نمائید.

بیشتر بدانید:پنجره دوجداره ضد سرقت

شیشه ضد سرقت نوعی از شیشه است که برای پنجره دوجداره مورد استفاده قرار میگیرد و با توجه به شکل متشکل آن و یراق آلاتی که برای آن استفاده می شود دارای اهمیت بسیار زیادی از حیث ایمنی ساختمان ها می باشد، قیمت شیشه ضد سرقت به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در اینجا به مهم ترین عامل آن نیز میپردازیم:

قیمت شیشه ضد سرقت:

عوامل گوناگونی در قیمت شیشه ضد سرقت تاثیرگذار می باشند که این عوامل می تواند شامل، اندازه، نوع شیشه ضد سرقت، یراق آلات و … باشد. در صورتی که نیاز به استعلام قیمت شیشه ضد سرقت دارید می توانید با کارشناس مربوطه فاراد پنجره تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را در این خصوص به دست آورید.

پنجره دوجداره

شیشه های ضد سرقت که برای پنجره دوجداره مورد استفاده قرار میگیرند متشکل از چندین لایه هستند که از خواص شیشه لمینت بهره مند می باشند، در واقع به نوعی شیشه های ضد سرقت، همان شیشه های لمینتی هستند که در اثر ضربه خوردن در یک لایه مایع فرو می روند و خورده شیشه ها پخش نخواهند شد.

از این نوع شیشه ها بیشتر در بانک ها، جواهرفروشی ها و همچنین مکان هایی که دارای امنیت بالایی هستند استفاده می شوند، این شیشه ها دارای امنیت بالایی هستند و در صورت وارد آمدن ضربات متوالی و حتی گلوله های تفنگ مقاوم می باشند و به راحتی خورد نمی شوند.

5/5 - (11 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

  1. این نوع شیشه برای طلا فروشی مناسبه؟در مورد ضخامتش میشه راهنماییم کنید؟

    1. سلام
      یکی از کاربردهای شیشه دوجداره ضد سرقت جهت طلا فروشی ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top