skip to Main Content

شیشه دودبند مورد استفاده در پنجره دوجداره

شیشه دودبند که در درب و پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد یکی از اقسام مهم در این خصوص می باشد و همچنین مدتی نمی باشد که از ورود آن به بازار تولید شیشه میگذرد اما با این حال برای بالا رفتن امنیت و ایمنی واحدهای آپارتمانی از آن استفاده می شود.

امروزه میزان زندگی آپارتمان نشینی رو به افزایش یافته است و به تعداد افرادی که زندگی آپارتمان نشینی را ترجیح می دهند افزوده گشته است،

این درب های شیشه ای که نقش دود بند را دارند از الزامات آتش نشانی نیز در آپارتمان ها می باشد.

با این حال یکی از موارد بسیار مهمی که در زندگی این آپارتمان ها مورد نیاز می باشد بالا رفتن امنیت و ایمنی آن می باشد و همین موارد خود یک سری موارد و تجهیزات را مطلبد تا در آپارتمان ها مورد استفاده قرار گیرد.

 

شیشه دودبند اسامی دیگری دارد که به آن دودبند و یا شیشه راهرو و یا درب شیشه سکوریت گفته می شود، از این مدل شیشه برای درب و پنجره دوجداره استفاده می گردد و به عنوان یک دیوار شیشه ای هم مورد استفاده قرار می گیرد، و معمولا دارای یک درب یا دو درب نیز می باشد.

نوع بازشوی این مدل از درب ها به دو صورت دستی و اتوماتیک می باشد و همین عامل موجب پدید آمدن یک دیوار شیشه ای نیز می شود.

کاربرد دودبند در چه مواردی می باشد؟

شیشه دودبندی که برای پنجره upvc مورد استفاده قرار میگیرد نه تنها موجب بالا رفتن امنیت می شود بلکه زیبایی محیط داخلی را بیشتر می کند و یکی از مهم ترین مزیت های آن این است در صورتی که واحد بالایی یا پایینی یا ساختمان روبه رویی شما دچار آتش سوزی گردد آنگاه آتش به آپارتمان شما سرایت نمی کند.

شیشه دودبند از شیشه سکوریت در میل های مختلفی ایجاد می گردد و آنگاه شما قادر خواهید بود با توجه به نوع پروژه ی خود و همچنین بودجه ی خود، شیشه دودبند مورد نظرتان را سفارش داده و آن را مورد استفاده نیز قرار دهید.

قیمت شیشه دودبند

قیمت این مدل از شیشه که برای درب و پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد به موارد مختلفی نیز بستگی دارد و همچنین دودبند نیز می تواند با میل های مختلفی از شیشه سکوریت قابل نصب باشد، یراق آلات استیل یکی از یراق آلاتی می باشد که از آن برای اتصال شیشه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پنجره دوجداره

مزیت های شیشه دودبند

• جلوگیری از ورود گرد و غبار
• جلوگیری از ورود سر و صدا
• جلوگیری از ورود بوهای نامطبوع
• ایجاد یک حریم خصوصی

Rate this post

تعداد One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top