skip to Main Content

انواع توری پنجره دوجداره upvc

جنس پروفیل های پنجره دوجداره به گونه ای است که به صورت سالیانه به رنگ کاری نیاز ندارد و دارای ثابت رنگ نیز می باشد.

کیفیت بالای جلا و رنگ برای ده ها سال نیز از دیگر ویژگی های پنجره های upvc می باشد.

یکی از بهترین راه حل ها برای عبور جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه، باز گذاشتن پنجره ها در ساعتی از روز می باشد. اما مناسب ترین کار این است که از توری پنجره  برای پنجره دوجداره خود استفاده نمائید تا مانع ورود حشرات آزاررسان مانند پشه و مگس شود.

توری پنجره دوجداره

کارشناسانی که در زمینه ی بهداشت فعالیت می کنند بر این عقیده هستند که استفاده از مواد شیمیایی و سموم کشنده برای از بین حشرات برای انسان ها بسیار مضر می باشد از همین روی مناسب ترین راه حل برای جلوگیری از ورود حشرات، جوندگان و مبارزه با آن ها استفاده از توری مناسب برای پنجره ی دوجداره می باشد.

نصب توری پنجره  فواید بسیار مختلفی دارد که از آن برای آسایش و رفاه حال ساکنان و همچنین برای پیشگیری از ورود حشرات استفاده می شود، این توری در پشت لنگه بازشوی پنجره ها نصب می گردد.

این توری ها برای انواع پنجره آلومینیومی و پنجره upvc مناسب می باشند.

پنجره upvc

لزوم استفاده از توری پنجره دوجداره upvc

امروزه مدل های گوناگونی از توری ها عرضه شده است که به صورت قاب های آلومینیومی، upvc، چوبی یا فلزی می باشد.

انواع گوناگونی از توری ها برای پنجره upvc مورد استفاده قرار میگیرد که به صورت کشویی، پلیسه، ثابت و جمع شونده نیز می باشد.

نکته ای که قبل از نصب پنجره دوجداره باید در نظر داشته باشید آن است که از مدل های مختلف توری ها آگاهی لازم نیز داشته باشید تا بتوانید با توجه به نیازهایتان مناسب ترین گزینه را انتخاب نمائید.

با توجه به این که مهم ترین هدف از نصب توری ها مبارزه با مزاحمت حشرات می باشد نباید چیزی را فراموش کنید و به خصوص در مکان هایی از جمله سرویس بهداشتی و حمام استفاده از توری برای پنجره دوجداره الزامی می باشد.

همانگونه که توری مانع ورود حشرات به داخل می گردد همچنین باعث جلوگیری از خروج آن ها نیز می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top