skip to Main Content

لزوم استفاده از توری پنجره دوجداره upvc

امروزه توری های مختلفی با مدل های گوناگونی برای پنجره دوجداره وارد بازار شده است که دارای قاب های متفاوتی می باشد، توری هایی با قاب های آلومینیومی، upvc، چوبی یا فلزی.

این توری ها مناسب جهت انواع پنجره دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی می باشد. و قابلیت نصب را بر روی هریک را دارد.

انواع توری پنجره دوجداره :

این توری ها در انواع گوناگونی به صورت کشویی، پلیسه ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره دوجداره می باشند. از همین رو حتما بایستی قبل از نصب این نوع از توری ها، آشنایی کافی و لازم را در این خصوص داشته باشید تا براساس نیازتان مناسب ترین را انتخاب نمائید.

با توجه به این که مهم ترین دلیل برای نصب توری ها، مبارزه با حشرات مختلف و عدم نفوذ آن ها می باشد، بنابراین به هیچ عنوان نباید چیزی را از قلم انداخته و از جمله مهم ترین پنجره هایی که نصب توری برای آن لازم می باشد، پنجره هایی است که در سرویس بهداشتی یا حمام قرار دارند.

پنجره upvc

با توجه به این که نصب توری برای پنجره upvc موجب نفوذ نکردن حشرات به داخل می گردد، بلکه موجب خروج آن ها هم می شود.

محل قرارگیری پیچ ها بر روی اسپانیولیت ها بسیار مهم می باشد و بهتر است که پیچ ها با فاصله ای 30 سانتی از یکدیگر قرار بگیرند. بهتر است فاصله ی پیچ ها در سمت چرخ دنده با یکدیگر کمتر باشد تا بر اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نگردد.

توری پلیسه ای پنجره دوجداره
توری پلیسه ای مخصوص پنجره دوجداره

همچنین بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و همچنین تست مقاومت آن در آب و نمک به مدت 300 ساعت انجام شده باشد، همچنین درب و پنجره دوجداره upvc نباید در مناطقی که رطوبت در آن هست، باشد تا دچار خوردگی نگردد.

سلامت محیط زیست و توری پنجره های دوجداره upvc

دقت نمائید که منبعی برای تولید یا زاد و ولد حشرات و همچین ورود آن ها به داخل خانه وجود نداشته باشد. منافذی که در دیوار وجود دارد، چهارچوب های در و به خصوص چاه توالت محل ورود و زندگی حشرات می باشد که می توان از درپوش های مخصوصی برای آن ها استفاده کرد، از همین رو باید به خوبی منافذ در و دیوار را ببندید.

عامل دیگری که موجب تجمع و تولید پشه می شود، سطل زباله ای کثیف می باشد که حتما باید هر روز آن را از خانه خارج نمائید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top