skip to Main Content

یراق آلات و اتصالات فلزی پنجره دوجداره

همان گونه که در مطلب قبل ذکر کردیم، یراق آلات و اتصالات فلزی هستند که از جمله مهم ترین المان هایی می باشند که برای ساختار پنجره دوجداره استفاده می شود. برند یراق مصرفی برای پنجره های دوجداره کاملا در قیمت و کیفیت نهایی آن تاثیرگذار می باشند.

یراق آلات و اتصالات فلزی پنجره دوجداره
انتخاب بهترین یراق آلات و پروفیل پنجره دوجداره

یراق آلاتی که در بازار ایران به صورت عمده به فروش می رسند تولید شده از دو کشور ترکیه و آلمان می باشند، اگر بخواهیم یراق های ترک و آلمان را با یکدیگر مقایسه کنیم می توان گفت که یراق های ترک دارای کیفیت پایین تری به نسبت یراق های آلمانی می باشند.

یراق آلات و اتصالات فلزی پنجره دوجداره

تاثیر کیفیت یراق بر کیفیت عایق بودن پنجره دوجداره:

بعد از پروفیل ، یراق نقش بسیار مهمی در عایق بودن، روان کار کردن و افزایش طول عمر پنجره دارد. یراق مناسب و استاندارد باید با توجه به ویژگی های پنجره دوجداره و وزن لنگه بازشو انتخاب شود.

بخش های مهم یراق پنجره دوجداره شامل:

  • اسپانیولت ها
  • قفل ها و زاماک ها
  • دستگیره ها
  • قیچی ها و بازویی ها

حال شاید این سوال برای عده ای پیش بیاید که کدام نوع از یراق مناسب می باشد و این بستگی به مشاوره فروش پنجره upvc دارد.

بیشتر بدانید: ویژگی یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره 

در واقع دو عامل مهم در انتخاب نوع یراق بسسیار تاثیرگذار می باشند که طراحی پنجره ها و همچنین اندازه ی پنجره های دوجداره می باشد و همانطور که پیش تر ذکر کردیم، یراق آلات آلمانی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشند، اما نکته ای که در این خصوص مورد توجه قرار میگیرد قیمت این مدل از یراق آلات ها می باشد.

پنجره دوجداره
انتخاب بهترین یراق آلات و پروفیل پنجره دوجداره

زمانی که صحبت از قیمت پروژه مطرح می گردد، فروشنده نیز می تواند با توجه به اندازه ی پروژه ها و همچنین طراحی آن از یراق آلات ترک برای کاهش قیمت بدون افت کیفیت استفاده کند.

پیشنهاد فاراد پنجره پروفیل vistabest با یراق آلات vorne می باشد.

شیشه دوجداره

اتلاف انرژی !!! آیا می دانید در یک خانه مسکونی میزان 25% از انرژی از طریق دیوارها و همچنین 40% آن از طریق درب و پنجره ها به هدر می رود؟

یراق پنجره upvc (7)
یراق استاندارد جهت پنجره دوجداره

یکی از مهم ترین قسمت هایی که در ساختمان نقش انتقال دهنده دما بین فضای داخلی و خارج منزل را دارد، پنجره ها می باشد، پس می توان نتیجه گرفت که یکی از مهم ترین ویژگی های شیشه دوجداره یا سه جداره عایق بودن آن می باشد.

از این نوع مدل شیشه ها با توجه به این که در طراحی امروزی برای کنترل نور بیشتر در منازل استفاده می گردد، بنابراین عایق بودن آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

یراق آلات پنجره upvc

Rate this post

تعداد 2 نظر و سوال

    1. باسلام
      در پنجره های دوحالته که ارتقاع لنگه بازشو بالای 180 تا 200 سانت هست بهتر است از یراق آلمانی استفاده شود. در پنجره های کشویی که پیشنهاد فنی ما استفاده از یراق الات roto آلمان می باشد، به علت وجود غلطک های سرامیکی در یراق آلات آلمانی با تحمل وزن 200 کیلو گرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top