skip to Main Content

پروژه کرکره بین شیشه دوجداره

پروژه کرکره بین شیشه دوجداره با پروفیل طرح چوب ویستابست و یراق آلات ترک. این نوع کرکره بین شیشه دوجداره توسط یک ولوم که در کنار ستون عمودی پنجره upvc  و یا پنجره دوجداره آلومینومی نصب می گردد،

سایه روشن و بالا پایین می گردد. این محصول جهت محیط های اداری و تجاری و حتی محیط های درمانی و بیمارستانی یک محصول بسیار ایده آل می باشد که پاسخگوی نیاز شما را خواهد داد.

پرده کرکره بین شیشه دوجداره
پروژه کرکره بین شیشه دوجداره

کرکره های تولیدی مجموعه فاراد پنجره تماما از نوع هلندی می باشند با ضخامت داخلی 45 میل، یعنی ضخامت خود کرکره 3 سانت یا 30 میل می باشد که با دوجداره شیشه 6 میل می شود 42 میل ضخامت نهایی. در شیشه هایی با ابعاد بزرگ شیشه های 6 میل حتما سکوریت می شوند.

کرکره بین شیشه دوجداره
کرکره بین شیشه دوجداره

با توجه به اینکه این کرکره بین شیشه دوجداره در فضای داخلی شیشه وکیوم می باشد وغیر قابل دسترس می گردد پس بهتر است حتما از برندهای مرغوب و با کیفیت بالا استفاده شود که در آینده دچار مشکل نشوید . مدل های ترک نیز در بازار موجود می باشند اما از کیفیت لازم برخورداد نمی باشند.

مزایای کرکره بین شیشه دوجداره:

  • طول عمر بالا: با توجه به قرار گرفتن کرکره در بین فضای دو شیشه و محافظ، در نتیجه در برابر عوامل جوی مقاوم می باشد.
  • زیبایی در عین سادگی: در انواع رنگ ها مطابق با دکوراسیون داخلی محیط کار
  • نظافت آسان: اصلا کرکره نیاز به نظافت ندارد.
  • مقاوم در برابر باد باران گرما و سرما
  • عایق صوت و گرد و خاک و گرما و سرما
  • قابل نصب در تمامی انواع مدل های پنجره

پرده کرکره بین شیشه دوجداره

این پروژه در شهر دماوند نصب شده است. در یک گالری اتوموبیل. رنگ مورد انتخاب توسط مشتری طالایی بود که با پروفیل های طرح چوب جلوه زیبایی را بوجود آورد. بازشو ها طوری طراحی شده اند که امکان تمیز کردن تک تک شیشه های دوجداره وجود داشته باشد.

پروفیل مورد استفاده پروفیل upvc سری هفتاد ویستابست با مولین های استاتیکی جهت بالا بردن مقاومت و عدم لرزش می باشد. این کرکره ها هم عملکرد سایه روشن دارند وهم عملکرد بالا و پایین اما جهت بالا بردن طول عمر کرکره بین شیشه بهتر است اکثرا از آپشن سایه روشن استفاده شود.

کرکره بین شیشه دوجداره

شما  می توانید با ارتباط گرفتن با واحد فروش 021-22895334 سفارش محصول کرکره بین شیشه را بدهید و یا از مشاوره های فنی واحد فنی مهندسی ، قبل از خرید و نصب پنجره بهره بگیرید.

Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top