skip to Main Content

پنجره upvc همسان با نمای موجود

یکی از دغدغه های بسیار مهم آپارتمان نشینان تعویض پنجره های قدیمی و همچنین بهینه سازی پنجره های خود به پنجره upvc می باشد.

آیا پنجره upvc در انواع رنگها قابل تولید می باشد؟

این نگرانی می تواند به دلیل نبود هماهنگی پنجره upvc با نمای ایجاد شده با پنجره های موجود که به طور معمول یا به صورت آلومینیومی هستند و یا فلزی و چوبی می باشند.

بیشتر بدانید: پنجره uipvc دوجداره رنگی

پنجره دوجداره رنگی

شاید این نگرانی در چندین سال قبل وجود داشته است و کاملا به جا بوده است و همچنین تا آن زمان به طور عمده از پروفیل های upvc استفاده میشده است که به صورت تک رنگ سفید بوده اند و تنوع بندی در فرم این پروفیل ها محدود به ابعاد بوده است و دارای شکل ساده ای بودند.

اما با گذر زمان و با توسعه صنعت پنجره upvc و همچنین متریال های تشکیل دهنده پروفیل های درب و پنجره، اتصالات و همچنین با بالا رفتن توان فنی و اجرایی متخصصینی که در این صنعت فعالیت دارند، پیشرفت بسیار خوبی در این زمینه به وجود آمد و کاربرد درب و پنجره دوجداره upvc روز به روز بیشتر گردید.

به گونه ای که امروزه چنان کاربرد پنجره upvc و همچنین تنوع رنگی و فرمی آنان بیشتر گردیده است که میزان عرضه ی آن رو به افزایش یافته است و همچنین نیز به گونه ای می توان بیان کرد که این پنجره ها را می توان در اشکال گوناگون و رنگ های مختلف و فرم های معماری کلاسیک و مدرن یافت که دارای جنس های مختلف و متشکل از متریال های گوناگون می باشند و کاملا با نمای قبلی و دیگر پنجره های نمای موجود همسان می باشند و توسط شرکت های مختلف تولید و عرضه می شوند.

پنجره upvc رنگی همسان با نما
پنجره upvc طرح چوب

نکته ای که در این میان قابل ذکر است که شرکت های محدودی از این پتانسیل برخوردارند و در صنعت پنجره دوجداره upvc از این توانایی برخوردار می باشند و همچنین توان تولید و اجرای مواردی که تا به اینجا ذکر شده است را دارند، به دلیل آن که تجربه آنالیز پنجره واقع در نمای موجود و همچنین انتخاب همسان معادل با upvc آن نیاز به یک توان فنی و تولیدات خاص دارد که شرکت های محدودی از آن برخوردارند.

پنجره upvc

Rate this post

تعداد 2 نظر و سوال

  1. سلام و خسته نباشید
    میخواستم تشکر کنم
    از گروه اجراییتون که خیلی تمییز
    و در کمال سرعت کارشون رو انجام میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top