skip to Main Content

پنجره upvc مدل ثابت

از جمله پراستفاده ترین و مناسب ترین نوع اجزاء پنجره های دوجداره، پنجره upvc ثابت می باشد که با توجه به آن که نوع آن ثابت است، یراق آلات در آن کاربردی ندارد و در صورتی که بخواهیم آن را با مدل های دیگر از پنجره دوجداره upvc مقایسه کنیم، این مدل از پنجره تاثیر بسیار زیادی در کاهش آلودگی صوتی دارد.

پنجره upvc مدل ثابت پایه اصلی در انواع طرح های ترکیبی

پنجره upvc ثابت دارای مزیت های گوناگون و مختلفی می باشد که یکی از آن ها این است که میزان دید را به بهترین حالت ممکن و بدون ایجاد مزاحمت برای فرد ایجاد می کند. این نوع از پنجره به صورت فیکس می باشد که هم عایق بسیار خوبی در برابر گرد و خاک و هم در برابر سرما و گرما نیز می باشد.

از جمله پرکاربردترین پنجره دوجداره upvc که می توان تا به امروز نام برد، پنجره یو پی وسی از نوع ثابت می باشد به دلیل آن که از آن در تمامی مدل های ترکیبی نیز استفاده می گردد و با توجه به آن که مدل آن ثابت می باشد در نواحی نورده به صورت دیواره مورد استفاده قرار می گیرد.

پنجره upvc ثابت از نوع لمینیت

همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید لنگه هایی که برای پنجره به کار رفته است از نوع ثابت می باشد که پروفیل هایی که برای آن به کار رفته است به صورت پنجره های upvc ثابت می باشد، که البته در پانل های پنجره از دیوایدرهای میله ای استفاده شده است.

پنجره upvc ثابت لمینت

پنجره upvc ثابت در ترکیب تک حالته

در تصویر زیر پنجره upvc از نوع ثابت می باشد اما مدل آن بدین صورت است که پنجره ی میانی به صورت ثابت می باشد و دو تا پنجره upvc تک حالته از دو طرف نیز باز خواهد شد، که این مدل از طرح برای پنجره دوجداره upvc با توجه به زیبایی و سادگی که دارد، بیشترین عمومیت را دارد.

پنجره upvc

استفاده از پنجره upvc ثابت در آلاچیق

از این مدل از پنجره upvc می توان در ساخت آلاچیق های upvc بالکن و نیز محوطه هایی که به صورت گلخانه و پاسیو می باشند استفاده نمود و کاربرد بسیار زیادی دارند و همچنین با توجه به این که این پنجره ها ثابت می باشند از بالاترین درجه ی عایق برخوردار می باشند.

همچنین از این مدل از پنجره ها می توان در پوشش سقف های آلاچیق و مکان هایی که قصد داریم نه تنها عایق رطوبت و گرمایی خوبی داشته باشد، بلکه از نور کامل بره ببرید که پنجره ی upvc در این میان مناسب ترین گزینه می باشد و بیشتر سهم را پنجره ی ثابت دارد.

Rate this post

تعداد 4 نظر و سوال

  1. سلام وقتتون بخیر اگر ابعاد خیلی بزرگ باشه برای پنجره ثابت مشکلی به وجود میاره؟؟؟؟

  2. بزرگترین ابعاد شیشه که برای این مدل پنجره میشه استفاده کرد چقدر میشه

    1. باسلام
      سایز استاندارد شیشه دوجداره در ابعاد 3/21 عرض و ارتقاع 2/25 می باشد. که امکان دوجداره کردن این سایز از شیشه نیز موجود می باشد. شیشه های اور سایز نیز تا ابعاد 5 متر نیز موجود می باشد.

  3. سلام وقتتون بخیر من از این پنجره ها میخوام که تا پایین شیشه هستن و بدون بازشو باید از این مدل یعنی پنجره ثابت استفاده کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top