skip to Main Content

پنجره دوجداره فرمانیه 2

در پروژه پنجره دوجداره فرمانیه 2 ، تعویض پنجره های دو واحد از یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان عسگریان فرمانیه ، توسط مجموعه فاراد پنجره انجام شد.

تعویض پنجره دوجداره فرمانیه 2
پنجره دوجداره فرمانیه 2

پنجره های موجود از جنس آهنی بودند که تمامی آنها سعی بر این شد که با ظرافت تمام برش کاری شود اما در قسمت های شکست پایین پنجره های قدیمی با توجه به کوچک بودن آنها امکان استفاده کامل از فرز نبود و با کمی فشار دست فریم ها از جای خود برداشته شد و همین امر باعث شد که کمی در اطراف فریم های آهنی بر روی دیوار ترک هایی ایجاد گردد.

پنجره دوجداره فرمانیه
پنجره دوجداره فرمانیه 2

در پروژه های تعویض پنجره با توجه به سختی کار در هنگام برش کاری ممکن است در اطراف فریم آهنی پنجره و بر روی رنگ دیوار کمی ترک ایجاد شود که این اتفاق خیلی به ندرت است و در پنجره هایی که همچین شکست های پله ایی داشته باشند ممکن است رخ دهد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی فرمانیه 2
پنجره دوجداره فرمانیه 2

همانطور که در تصاویر می بینید، در این پروژه پنجره های موجود هم در بالا دارای قوس بود و هم در قسمت پایین دارای شکست های پله ای ، در چنین مواقعی برداشت ابعاد تولید باید با دقت و وسواس کامل انجام پذیرد و نیازمند تجربه و مهارت خاصی است. برداشت ابعاد تولید  توسط واحد فنی مهندسی فاراد پنجره به خوبی انجام شد و به واحد تولید ارسال گردید. پنجره های تولید شده به خوبی در محل نصب خود قرار گرفتند و جهت آب بندی و هوابندی پنجره ها دور تا دور پنجره ها فوم پلی ارتان در فضای بادخور، تزریق گردیده شد و سپس با چسب سیلیکون ماستیک آب بندی انجام گرفت.

پنجره دوجداره استاندارد فرمانیه 2

همانطور که در تصاویر می بینید، در این پروژه پنجره های موجود هم در بالا دارای قوس بود و هم در قسمت پایین دارای شکست های پله ای ، در چنین مواقعی برداشت ابعاد تولید باید با دقت و وسواس کامل انجام پذیرد و نیازمند تجربه و مهارت خاصی است. برداشت ابعاد تولید  توسط واحد فنی مهندسی فاراد پنجره به خوبی انجام شد و به واحد تولید ارسال گردید.

مشخصات فنی پنجره نصب شده در پروژه پنجره دوجداره فرمانیه 2:

  • نوع پروفیل مصرفی در پروژه پنجره دوجداره فرمانیه 2 ، پروفیل مخصوص بازسازی و یا همان پروفیل لبه دار ویستابست بود که لبه های 3 سانت آن به خوبی دور تا دور فریم آهنی موجود از پنجره قدیمی را کاور کرد و پوشش داد.

 

  • یراق آلات مورد استفاده همگی تک حالته roto آلمان ، تکحالته از آن جهت که در پنجره هایی که در قسمت بالایی آنها خم و یا همان قوس داشته باشند امکان استفاده از یراق دوحالته وجود ندارد وگرنه یراق دوحالته بسیار عایق تر می باشد.

 

  • شیشه های دوجداره همگی بصورت استاندارد 6میل و 4 میل تولید گردیده شد و در قسمت شکست جهت بالا بردن مقاومت شیشه و عدم شکست در هنگام نصب زهوار های قسمت شکست بر اثر ضربه هنگام جازدن زهوار ها، از شیشه های دوجدار سکوریت استفاده شد.
  • پروژه پنجره دوجداره فرمانیه 2 در تابستان 1400 نصب گردیده شد و رضایت کامل مشتری از پنجره های دوجداره استاندارد نصب شده ، برآورده شد.

بیشتر بدانید: نصب استاندارد پنجره دوجداره

استاندارد های نصب پنجره upvc

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره استاندارد

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top