skip to Main Content

پنجره ترمال بریک رنگی

پنجره های دوجداره آلومینیومی در دو نوع آنادایز و رنگ پودری موجود می باشند. شما در این نوع پنجره ها این امکان را دارید که پنجره خود را در انوع رنگ های موجود در کالیته RAL انتخاب نمایید.

انواع رنگ در پنجره ترمال بریک رنگی:

پنجره آلومینیومی ترمال بریک از نظر رنگ آمیزی و نحوه آن دارای تنوع بسیاری می باشد پنجره ترمال بریک رنگی  به 3 صورت انادایز کردن، رنگ پودری و رنگ دکورال قابلیت و تنوع رنگ آمیزی دارد.

آنادایز کردن پنجره ترمال بریک:

به مجموعه عملیاتی گفته می شود  که بر روی پروفیل آلومیتیوم صورت می گیرد تا یک لایه ای از اکسید بر روی پروفیل کشیده شود تا باعث مقاومت در برابر خوردگی و خراش  گردد و همچنین پنجره ترمال بریک رنگی ظاهری زیبا پیدا می کند، عملیات آنادایزینگ کردن گفته می شود پنجره ترمال بریک آنادایز یکی از پر فروش ترین محصولات پنجره دوجداره آلومینیومی می باشد.

 

پنجره ترمال بریک رنگی
رنگ آمیزی پودری پنجره ترمال بریک:

در تولید این نوع پنجره ترمال بریک از پروفیل های آلومینیومی رنگ شده در داخل کوره های رنگ تا دمای حداقل 200 درجه سانتی گراد استفاده می گردد.
رنگ آمیزی پودری آلومینیوم به این صورت است که پروفیل های آلومینیومی توسط نوار نقاله به داخل کابین پاشش منتقل می گردند، در داخل  کابین رنگ پودری بوسیله دستگاه های الکترواستاتیک باردار شده و به قطعات پاشیده می شود و سپس پروفیل ها در کوره پخت رنگ قرار می گیرند از جمله مزایای رنگ پودری می توان به قابلیت اجرا در تمام سطوح پنجره ترمال بریک رنگی ، تنوع رنگ، سازگاری با محیط زیست، کیفیت و استحکام بالا اشاره کرد.

 

پنجره ترمال بریک رنگی پودری
پنجره ترمال بریک با رنگ آمیزی دکورال:

این رنگ گونه ی از رنگ آمیزی پودری می باشد که پس از پخت رنگ در داخل کوره الکترواستاتیک عملیات دمورال بر روی پروفیل آلومینیوم صورت می پذیرد.
پنجره ترمال بریک رنگی تولید شده با رنگ دکورال یا طرح چوب دارای تنوع بسیاری در طرح و مدل می باشد و مناسب جهت معماری های سنتی و ایرانی اسلامی می باشد.

 

پنجره ترمال بریک طرح چوب1

 

فاراد پنجره تولید کننده سیستم های دوجداره upvc ویستابست و ترمال بریک SARAY و BENDINI با تنوع در رنگ و مدل با توجه به ابعاد و طرح پنجره .
جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پنجره ترمال بریک می توانید با واحد فنی مهندسی فاراد پنجره با شماره 22895334-022 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top