skip to Main Content

پروژه ویلایی در شهرک آیدی + تابستان 1400

پروژه ویلایی در شهرک آیدی واقع در منطقه خزر شهر انجام شد که در آن از پنجره های نوک مدادی استاندارد فاراد پنجره با پروفیل ویستابست استفاده شد بهمراه مولین های عمودی استاتیکی جهت بالا بردن مقاومت پنجره .

پروژه ویلایی در شهرک آیدی
پروژه ویلایی در شهرک آیدی

پروژه ویلایی بابلسر در شهرک آیدا در منطقه خزرشهر واقع در شهر بابلسر واقع شده است .

در این پروژه ابعاد پنجره ها بررسی و طرح و نقشه نمای ساختمان نیز بررسی شد و در نهایت با توجه به طراحی و سبک معماری ویلا و بررسی خواسته ها و نیاز های کارفرما ، طراحی پنجره های دوجداره  با درنظر گرفتن تمامی جوانب انجام گرفت.

پروژه پنجره دوجداره ویلایی در شهرک آیدی
پروژه ویلایی در شهرک آیدی

مشخصات فنی پنجره های دوجداره upvc پروژه ویلایی در شهرک آیدی :

نوع پروفیل بکار رفته در پروژه ویلایی در شهرک آیدی ، از سری پروفیل های upvc فاراد پنجره و از برند ویستابست انتخاب گردیده شد.

ابعاد پنجره های پروژه ویلایی بابلسر با توجه به معماری ویلایی ساختمان بزرگ طراحی شده بود به همین خاطر از پروفیل 5 کاناله ویستابست و گالوانیزه های داخلی قوطی شکل جهت بالا بردن ممان اینرسی پنجره دوجداره ، استفاده شد. پنجره upvc با توجه به رطوبت بالا جهت مناطق ساحلی بسیار گزینه مناسبی می باشد.

پروژه ویلایی بابلسر
پروژه ویلایی در شهرک آیدی

سایز شیشه ها طوری بود که حتما باید به صورت دوجداره سکوریت تولید می گردید. جهت تولید شیشه دوجداره در مناطق ساحلی چند نکته بسیار مهم را باید در نظر گرفت:

1- در مناطق ساحلی با توجه به بالا بودن فشار هوا، شیشه دوجداره تولید شده در کارخانه ( اگر تهران باشد ) باید گاز به صورت کامل تزریق گردد و حتما از سوپاپ ایر بالانس استفاده شود،

که وقتی شیشه به محل پروژه واقع در سواحل دریا ارسال شد، فشار داخل شیشه توسط گاز تامین شده باشد و فشار زیاد هوا در منطقه باعث شکست و ترکیدن شیشه دوجداره نگردد. به محض اینکه شیشه به محل پروژه ارسال گریدید حتما باید پروسه ایربالانس صورت پذیرد تا تعادل فشاری صورت پذیرد .

پروژه پنجره دوجداره

2- با توجه به رطوبت بالا در مناطقع ساحلی مخصوصا مازنداران ، جهت جلوگیری از بخار گرفتگی بین دوجدار شیشه حتما باید از مواد رطوبت گیر و چسب های عایق بندی استاندارد در تولید شیشه دوجداره استفاده گردد در واقع شیشه دوجداره باید با بهترین کیفیت و بصورت تمام صنعتی تولید گردد.

پروژه ویلایی در شهرک آیدی

نصب پنجره ها بصورت کاملا استاندارد و پیچ های مخصوص بولدکس انجام گرفت. جهت هوابندی فوم پلی ارتان بصورت کامل در فضای بادخودر درنظر گرفته شده برای پنجره ها تزریق گردیده شد. آب بندی پنجره ها در مناطق ساحلی با توجه به شدت باران ها بسیار نکته  مهمی می باشد.

باید از چسب تمام سیلیکون و آنهم از مشخصات شیمیایی مخصوص استفاده کرد ، بهتر است در این مناطق جهت عایق بندی بهتر پنجره  و عدم نفوذ آب از زیر فریم های آهنی پنجره حتما از فلاشینگ هایی از جنس ورق های گالوانیزه در زیر پنجره ها استفاده کرد.

پروژه ویلایی بابلسر

کارفرما: شرکت مهندسی مجد جناب آقای مهندس رضا

مجری: فاراد پنجره

نوع پروفیل: پروفیل upvc ویستابست 5 کاناله نوک مدادی با مولین های عمودی مقاوم

نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره جفت 6 سکوریت تولید شده به صورت تماما صنعتی

اجرا: تابستان 1400

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره upvc و انواع آن

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top