skip to Main Content

4 ویژگی قیمت پنجره دوجداره مارک خوب

 

قیمت پنجره دوجداره مارک خوب را چگونه پیدا و تشخیص دهیم تا پنجره دوجداره خریداری شده انتظارات ما را برآورده نماید. در حال حاضر بهترین مارک پنجره دوجداره مربوط به پنجره دوجداره ویستابست می باشد.

قیمت پنجره دوجداره مارک خوب
قیمت پنجره دوجداره مارک خوب

پنجره دوجداره اگر به صورت استاندارد و با متریال با کیفت تولید شده باشد باید بتواند انتظارات مشتریان را مثل عایق گرما،سرما و  صوت را  بر آورده نماید. اما متاسفانه اینگونه نمی باشد و باید به دنبال پنجره دوجداره مارک خوب و با کیفیت بود که بصورت استاندارد تولید شده باشد.

قیمت پنجره دوجداره مارک خوب
قیمت پنجره دوجداره مارک خوب و استاندارد

4 عامل مهم در چگونگی تشخیص پنجره دوجداره مارک خوب :

با یک سرچ مختصر در گوگل می توان بسیاری از شرکت های تولید کننده و عرضه کننده پنجره دوجداره را پیدا کرد .

اما چگونه می توان اعتماد کرد که پنجره ای که ارائه می کنند پنجره دوجداره مارک خوب هستند و” قیمت پنجره دوجداره مارک خوب” که از طرف آنها اعلام می گردد قابل اعتماد می باشد.

قیت پنجره دوجداره آلومینیومی مارک خوب

اما به راحتی می توان در بین شرکت های موجود در اینترنت بهترین ها را انتخاب کرد، موارد پایین را حتما چک کنید:

1- کیفیت سایت و مقالات تخصصی که در سایت گذاشته اند را بررسی کنید.

2- پروژه های پنجره upvc و پنجره آلومینیومی  را که آن مجموعه انجام داده است را در وب سایت شان چک کنید که عکس ها و تصاویر و توضیحات واقعی باشد.

3-نحوه مکالمه کارشناسان فروش و فنی مجموعه را حتما مورد توجه قرار دهید، مثل برخورد با مشتری ، سرعت در ارسال پیش فاکتور، دقت در محاسبات  و اطلاعات فنی و فروشی را که در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت پنجره دوجداره مارک ویستابست
قیمت پنجره دوجداره مارک خوب

4- رزومه کاری آن شرکت را حتما دریافت کنید، رزومه ای که در آن بتوانید با مشتریان قبلی آن مجموعه در ارتباط باشید و بتوانید از میزان رضایت آنها مطلع شوید.

5- در صورت امکان از کارخانه و خط تولید مجموعه بازدید انجام دهید.

با بررسی موارد بالا می توانید  یک شرکت خوب که پنجره دوجداره مارک خوب و استاندارد ارائه می کند را پیدا کنید.

 

پنجره دوجداره مارک خوب چه ویژگی هایی دارد و چه عواملی بر قیمت پنجره دوجداره مارک خوب تاثیر گذار می باشد؟

1- تولید کننده با کیفیت و  ماشین آلات استاندارد  با تجربه کافی . یک تولید کننده یا فروشنده پنجره دوجداره مارک خوب با شناخت مشتری خود و محصولات خود ، می تواند بهترین گزینه را مطابق با نیازهای مشتری خود ، پیشنهاد دهد.

2- پروفیل upvc استاندارد و داشتن استاندارد های لازم مثل RAL آلمان. پیشنهاد فاراد پنجره پروفیل ویستابست می باشد. ویستابست یکی از بهترین پروفیل های موجود در بازار می باشد که با برندهای آلمانی رقابت می کند و از نظر کیفیت چندین سال است که در رتبه اول پروفیل های upvc می باشد.

پنجره دوجداره استاندارد ویستابست با استاندارد RAL آلمان
پنجره دوجداره استاندارد ویستابست با استاندارد RAL آلمان

3- یراق آلات استاندارد آلمانی مثل ROTO ترک مثل VORNE که حتما حتما بصورت ست کامل استفاده شده باشد یعنی بر روی لولاها ، دستگیره ، اسپانیولت و سایر قطعات مثل زاماک ، برند ROTO یا VORNE حتما حک شده باشد.

یراق آلات با توجه به عرض و ارتفاع بازشو و وزن لنگه و شیشه دوجداره ، انتخاب می شود ، اگر در انتخاب یراق مناسب این پارامتر ها بررسی نشود، پنجره خاصیت عایق بودن خود را از دست می دهد و در مدت کوتاهی دچار خرابی می گردد.

4- استفاده از شیشه دوجداره استاندارد با تزریق گاز آرگون ، در پنجره دوجداره استاندارد و مارک خوب. شیشه دوجداره متناسب با محل نصب پنجره انتخاب می گردد ، اگر محل نصب پنجره در کنار اتوبان و یا کنار مدرسه با میزان آلودگی صوتی بالاست، از شیشه های دوجداره و سه جداره یک جدار لمینیت استفاده می شود.

بیشتر بدانید: ویژگی های شیشه لمینیت 

 

قیمت پنجره دوجداره مارک خوب
قیمت پنجره دوجداره مارک خوب

جهت سفارش محصول پنجره دوجداره استاندارد فاراد پنجره با پروفیل ویستابست با واحد فروش به شماره 021-22895334 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید: آشنایی بیشتر با برخی از مشتریان فاراد پنجره

5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top