skip to Main Content

عکس پنجره دوجداره

خیلی از وب سایت های دوجداره و پنجره upvc عکس پنجره دوجداره را در وب سایت خود گذاشته اند.

آن دسته از تولید کنندگانی که عکس پنجره دوجداره پروژه های خود را می گذارند ، خیلی قابل اعتماد هستند و هرگز از وب سایت هایی که از عکس های دیگران در سایت خود و یا از عکس های خارجی در سایت خود استفاده می کنند خرید خود را انجام ندهید.

عکس پنجره دوجداره
عکس پنجره دوجداره

چگونه به عکس پنجره دوجداره در وب سایت ها اعتماد کنیم؟

خیلی از وب سایت های پنجره دوجداره اقدام به گذاشتن عکس ها و فیلم های برداشته از سایت دیگران، کرده اند. این وب سایت ها و این برند ها اصلا تولید کننده پنجره دوجداره نمی باشند  و تنها یک واسته هستند که اقدام به فروش درب و پنجره دوجداره می نمایند بدون اینکه رزومه خاصی در این صنعت داشته باشند و از عکس ها و تصاویر پروژه های دیگر برند ها در سایت شخصی خود استفاده می کنند.

پنجره دوجداره ریلی
عکس پنجره دوجداره

وب سایت یک ویترین از یک صنعت و یک برند می باشد، تنها به عکس های داخل یک سایت اکتفا نکنید، مطالب فنی نوشته شده در ارتباط با پنجره دوجداره را در سایت مطالعه کنید، کد نمایندگی و روزنامه رسمی شرکت را در گوگل سرج نمایید سپس به محل شرکت مراجعه نمایید.

عکس های پروژه ها باید بهمراه نام و آدس باشد تا مشتری بتواند جهت بازدید به محل پروژه مراجعه نماید. عکس ها و فیلم های بی نام ونشان و کپی شده از سایت دیگر شرکت ها عملی غیر حرفه است که باعث صلب اعتماد مشتری از آن برند می شود.

عکس پنجره دوجداره

در مجموعه فاراد پنجره رزومه شرکت در سایت قرار داده شده است بهمراه نام مهندس پروژه و آدرس آن که در صورت نیاز مشتری پس از هماهنگی با واحد فروش شما می توانید به طور مستقیم با مشتریان فاراد پنجره در تماس باشید و میزان رضایتمندی و یا  عدم رضایت مشتری را شخصا جویا شوید. این شیوه در فاراد پنجره بصورت کاملا صادقانه و شفاف اجرا می گردد.

در این قسمت برخی ار عکس های پنجره دوجداره انجام گرفته توسط فاراد پنجره پیوست می باشد.

 

 

Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top