skip to Main Content

قیمت اجرای سایه بان شیشه ای

محصول سایه بان شیشه ای یک محصول فریم لس و مدرن می باشد که بخش اعظم آن را شیشه تشکیل می دهد بهمراه یراق آلات تمام استیل مقاوم ، در این نوع سایه بان می توانید از انواع شیشه های لمینت ، سکوریت و انواع شیشه های رنگی مطابق با معماری ساختمان موجود ، استفاده نمایید.

سایه بان شیشه ای دودی
اجرای سایه بان شیشه ای در ورودی سالن همایش های صدا و سیما

از این محصول می توانیم در انواع نماهای مدرن و سنتی و در بالای درب های اتومات ، لولایی و شیشه ای ، استفاده کرد. از این محصول نیز می توانید در بالای انواع پنجره های دوجداره جهت کنترل نور خورشید استفاده نمایید.

سایه بان شیشه ای

مزایال محصول سایه بان شیشه ای فاراد:

  • ایمن
  • مدرن و زیبا
  • قابلیت نصب در انواع نماها
  • قیمت مناسب
  • مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی
  • تحمل وزن بالا

محصول سایه بان شیشه ای فاراد با توجه به ساختار آن یک محصول مقاوم می باشد که تحمل بارهای و فشار های وارد شده از طرف باد و برف را دارد.

سایه بان شیشه ای با یراق استیل

یک نکته بسیار مهم در بالا بردن مقاومت این نوع سایه بان ، محل نصب آن می باشد، یراق آلات استیل این سایه بان شیشه ای باید بر روی دیوار مقاوم، فریم آهنی نصب گردد ، اگر بر روی فریم ها و یا پایه های آلومینیومی نصب گردد از مقاومت این محصول کاسته می شود.

سایه بان شیشه ای سکوریت

یراق آلات این نوع سایه بان انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع سازه و محل نصب نوع یراق آن انتخاب می گردد، همانطور که در شکل بالا می بینید می توانید در این سیستم از یراق آلات متفاوتی استفاده شده است.

شیشه مورد استفاده در این نوع سایه بان اغلب از شیشه 10 میل سکوریت می باشد که جهت بالا بردن مقاومت و ایمنی بیشتر ، می توانیم از انواع شیشه های 8+8 لمینیت استفاده گرد ، همچنین از انواع رنگ شیشه های دودی ، برنز و ساده می توان در تولید این نوع سایه بان شیشه ای استفاده گرد.

جهت استعلام قیمت سایه بان شیشه ای فاراد با ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید. 021-22895334 و 021-22895430

5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

  1. هزینه سایبان های شیشه ایتون رو میخواستم بدونم برای قم هم سفارش قبول میکنید؟نمایندگی دارین؟

    1. سلام
      بله سفارش از تمام نقاط ایران انجام می گیرد. جهت استعلام قیمت می بایست نقشه و ابعاد خود را ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top