skip to Main Content

سفارش توری پنجره

جهت سفارش توری پنجره از قبیل پنجره دوجداره upvc ، دوجداره آلومینیومی آهنی و چوبی، می توانید سفارش خود را به واحد فروش بشماره 02122895334 ارسال فرمایید.

بیشتر بدانید: قیمت انواع توری پلیسه ای 

شرکت فاراد پنجره تولید کننده پنجره دوجداره upvc با برند ویستابست به کد نمایندگی 289، اقدام  به تولید توری پنجره  بدون نیاز به سوراخ کاری و از نوع پلیسه ای و با کیفیت و دوام بسیار عالی کرده است. این توری مخصوص پنجره های دوجداره می باشد.

توری ضد حشرات قابل نصب در پنجره های دوجداره یو پی وی سی  UPVC دارای قابلیتهای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد.

این نوع توریها در سه نوع ثابت ، لولایی و رولینگ Rolling عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند.

 

توری پنجره دوجداره

ویدیو عملکرد توری پنجره

توری ضد حشرات قابل نصب در پنجره های دوجداره یو پی وی سی  UPVC، آلومینیومی ، چوبی و آهنی می باشند. دارای قابلیتهای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد.

این نوع توریها در سه نوع ثابت ، پلیسه ای  و رولینگ Rolling عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند .

همانطور که در فیلم دیده می شود نصب این توری پنجره به سهولت امکان پذیر می باشد و جهت نصب به پنجره شما هیچ گونه آسیبی نمی رسد.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 3 نظر و سوال

  1. سلام و خته نباشید
    این مدل توری ها مقاوم هستن؟منظورم اینه ما که بچه کوچیک داریم یهو پاره نمیشه؟؟

    1. سلام
      بله مقاوم می باشند اما بهتر است در هنگام باز بودن توری های ضربه ای به آن وارد نشود چون کیفت تای توری بهم می خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top