skip to Main Content

تحلیل انواع پرده کرکره ای پنجره دوجداره (2)

در این مطلب قصد داریم به تحلیل انواع پرده کرکره ای پنجره دوجداره (2) بپردازیم  تا انواع پرده کرکره ای پنجره دوجداره را به لحاظ جنس پرده معرفی کنیم. همچنین در ادامه ویژگی ها و مزایایی که استفاده از این نوع پرده ها برای پنجره های دوجداره در پی دارد نیز بررسی شده است.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره upvc فرانسوی

پرده کرکره ای پنجره دوجداره چیست؟

تحلیل انواع پرده کرکره ای پنجره دوجداره (2)

مدلی از پرده که قابل استفاده برای پنجره دوجداره می باشد، پرده کرکره ای یا اسکرین است که پشت آن به صورت فوم دار می باشد. طراحی این پرده ها به گونه ای است که هیچگونه نوری از آن عبور نخواهد کرد و در عین حال می توانید شدت تابش نور را تنظیم کنید.

در اغلب مواقع از پرده اسکرین در ساختمان های تمام شیشه ای استفاده می گردد. همچنین این مدل از پرده ها دارای یک سیستم کنترلی می باشد که می توانید به راحتی به وسیله ی آن نور محیط را تنظیم نمائید.

پرده کرکره ای آلومینیومی قابلیت کنترل نور را دارند بنابراین دید محیط را نخواهند گرفت و همچنین تصویر زیبایی را ارائه خواهند داد.

تحلیل انواع پرده کرکره ای پنجره دوجداره (2) و انواع آن :

  1. آلومینیومی
  2. مدل چوبی
  3. بامبو
  4. توری

1.  پرده آلومینیومی

انواع پرده کرکره ای پنجره دوجداره آلومینیومی
تحلیل انواع پرده کرکره ای پنجره دوجداره (2)

پرده کرکره آلومینیومی می تواند نور ورودی را به صورت کامل کنترل نماید. حتی مدل پریواسی این مدل از پرده که برای پنجره upvc قابل استفاده می باشد می تواند محیط را تاریک کند.

این مدل از پرده های پنجره دوجداره با توجه به این که قابلیت کنترل نور را دارد بلکه دید محیط را نخواهد گرفت و همچنین تصویر زیبایی را ارائه خواهد داد.

2. پرده چوبی

با توجه به اینکه جنس این پرده از چوب است، عایق بسیار خوبی برای فصول گرم و سرد سال می باشد.

استفاده از پرده کرکره چوبی می تواند محط داخلی ساختمان را در تابستان ها خنک کرده و در زمستان گرم نگه دارد.

با توجه به این که این مدل از پرده ها نیاز خاصی به مراقبت ندارند بنابراین از آنها هم در امکان تجاری و هم رستوران ها استفاده می شود.

2. پرده کرکره ای بامبو

پرده کرکره ای بامبو
تحلیل انواع پرده کرکره ای پنجره دوجداره (2)

پرده بامبو یا حصیری به صورت رولی جمع می شود و جنس آن از چوب بامبو و الیاف طبیعی است.

این پرده ها در حالت بسته بودن نمای بسیار زیبایی را ایجاد خواهند کرد.

همچنین با توجه به این که در اینگونه از پرده ها از الیاف طبیعی و نی بامبو استفاده شده است، بنابراین استفاده از گیاهان آپارتمانی در کنار آن موجب سرزندگی خواهد شد.

یکی از خصوصیت های بارز پرده بامبو، عایق برودتی و حرارتی می باشد.

3. پرده کرکره ای پارچه و تور

پرده زبرا یکی دیگر از انواع پرده کلاسیک است و مورد استفاده آن برای پنجره دوجداره می باشد. جنس پرده زبرا از تور و پارچه است که به صورت مساوی و موازی تقسیم بندی شده اند.

به وسیله ی این پرده ها می توان نور محیط را روشن یا تاریک نمود به دلیل آن که پرده زبرا به صورت دوبل تولید می گردد. این پرده ها دارای تنوع بسیاری هستند، از همین روی در دکوراسیون محیط نفش بسیار اساسی را ایفا خواهند کرد.

تحلیل انواع پرده کرکره ای پنجره دوجداره (2)
تحلیل انواع پرده کرکره ای پنجره دوجداره (2)

از پرده های اسکرین به خصوص در محیط های اداری بسیار استفاده می شود، که نه تنها مانع عبور نور نمی شود بلکه مانع تابش نور خورشید به سطح مانیتور می شود. این پرده ها غیرقابل مشتعل شدن می باشند و این ویژگی به خصوص در اماکن پر رفت و آمد بسیار حائز اهمیت می باشد.

بیشتر بدانید: قیمت درب و پنجره upvc

محصولات فاراد با قیمت های شرکتی و گارانتی به مشتریان عرضه می شود.

فاراد پنجره

فاراد پنجره علاوه بر تولید انواع پنجره های دوجداره، پرده های کرکره ای مخصوص متناسب با مدل پنجره شما را نیز تولید می نماید. این واحد تولیدی در ساخت مخصولات خود صرفا از متریال درجه یک و مرغوب استفاده می کند. برای این منظور از ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت بهره مند است.

پرده کرکره بین شیشه دوجداره
تحلیل انواع پرده کرکره ای پنجره دوجداره (2)

شما می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات ارائه شده، سفارش خود را اعم از تعویض پنجره های قدیمی و یا خرید پرده های کرکره ای مخصوص را به این مجموعه بسپارید. لازم به ذکر است که محصولات فاراد با قیمت های شرکتی و گارانتی به مشتریان عرضه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت ها و یا نحوه سفارش می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top