skip to Main Content

تاثیر نوع پروفیل upvc در قیمت پنجره دوجداره

در این مطلب قصد داریم انواع مختلفی از پروفیل ها را مورد بررسی قرار داده و به تقسیم بندی آن ها نیز بپردازیم. در واقع هرکدام از انواع این پروفیل ها، تاثیراتی را بر روی قیمت پنجره upvc دارد که مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بررسی تاثیرات نوع پروفیل upvc بر قیمت پنجره دوجداره :

ابعاد پروفیل در برندهای مختلفی که تولید کننده پروفیل هستند همانند ویستابست vistabest به سری های 60 و 70 نیز تقسیم بندی می شوند.

در واقع عددی که به عنوان سری به کار برده می شود همان عرض سطح مقطع پروفیل است که در پنجره دوجداره به کار گرفته می شود. به طور مثال منظور از سری 60 همان عرض سطح مقطع 60 میلیمتر می باشد.

قیمت پنجره دوجداره upvc

هرچقدر میزان سری پروفیل بیشتر باشد آنگاه وزن پروفیل نیز بالاتر خواهد رفت و به همین نساب نیز قیمت پنجره دوجداره بالاتر می رود. یکی از عواملی که موجب انتخاب پروفیل در سری بالاتر (70) گردد، به تصمیم کارشناس فنی نیز برمی گردد.

امکان دارد کارشناسان فنی در برخی موارد مجبور به استفاده از پروفیل سری 70 شود. به طور مثال در پروژه های تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب، در صورتی که لبه ای از پنجره ی قدیمی باقیمانده باشد آنگاه مجبور به استفاده از سری 70 خواهید شد. در این حالت می توان پنجره را اورسایز oversize نام برد.

در پنجره upvc مدل کشویی، پروفیل سری 60 یا 70 وجود ندارد و به سری تک ریل (مونوریل) و یا جفت ریل (دابل ریل) تقسیم بندی می شود.

تعداد حفره در پروفیل upvc: به غیر از مبحث عرض سطح مقطع سری پروفیل یکی دیگر از مواردی که مورد توجه قرار می گیرد تعداد حفره ها می باشد که در مدل های مختلف متغیر می باشد. حفره همان محفظه هایی هستند که در راستای افقی پروفیل upvc قرار دارند.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

پروفیل سری 60 پنجره دوجداره در حالت نرمال دارای 4 یا 3 حفره و اگر همان پروفیل سری 70 باشد، دارای 5 یا 4 حفره می باشد که باز هم بستگی به نوع برند خواهد داشت.

پروفیل پنجره upvc

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 4 نظر و سوال

  1. ببخشید یه سوال داشتم پنجره ما دوجدارس ولی نه جلوی صدا و نه گردو خاک و باد رو میگیره و حتی زمانی که بارون میاد آب نفوذ میکنه به داخل
    امکانش هست تعمیر بشه؟؟و اینکه مشکل چیه؟ظاهرا دوجدارس ولی بدتر از پنجره معمولی عمل میکنه

    1. باسلام
      متاسفانه پنجره دوجداره شما به صورت اصولی و استاندارد تولید نشده است. امکان تعمیر وجود ندارد.

  2. ببخشید یه سوال داشتم
    تعداد حفره هایی پروفیل که فرمودید
    در میزان کیفیت چقدر تاثیر داره؟؟؟

    1. باسلام
      تعداد حفره ها در پروفیل عایق صوتی و حرارتی پروفیل را بالا می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top