skip to Main Content

هزینه نصب پنجره دوجداره

هزینه نصب پنجره دوجداره بر اساس هر متر مربع محاسبه می گردد و با توجه به نحوه نصب و نوع متریال مورد استفاده متفاوت می باشد. نصب پنجره یکی از مهمترین مراحل می باشد که حتما باید بصورت کاملا استاندارد صورت پذیرد . معمولا هزینه نصب پنجره دوجداره بین 10 و 12 درصد قیمت کل پنجره محاسبه می گردد. 

هزینه نصب پنجره دوجداره

انواع نصب پنجره دوجداره و بررسی هزینه نصب پنجره دوجداره:

  • نصب پنجره دوجداره با استفاده از پیچ های سرمته و چسب ماستیک: در این حالت نصب توسط پیچ های معمولی سرمته انجام می پذیرد و دور پنجره با چسب ماستیک آب بند می باشد. در این حالت هزینه نصب پنجره دوجداره ارزان تر می باشد در هر متر مربع. در این حالت نصب بصورت غیر اصولی انجام شده است.

 

هزینه نصب پنجره دوجداره با پیچ سرمته

 

هزینه نصب پنجره دوجداره بر اساس هر متر مربع محاسبه می گردد و با توجه به نحوه نصب و نوع متریال مورد استفاده متفاوت می باشد. نصب پنجره یکی از مهمترین مراحل می باشد که حتما باید بصورت کاملا استاندارد صورت پذیرد . معمولا هزینه نصب پنجره دوجداره بین 10 و 12 درصد قیمت کل پنجره محاسبه می گردد. 

  • نصب استاندارد پنجره upvc: در این حالت نصب توسط پیچ های 8 و 10 سانتی متری بولدکس صورت می پذیرد. این نوع پیچ ها دارای مقاومت بسیار بالایی هسنتد و معروف به پیچ های بتون می باشند.

 

  • در این حالت مقاومت نصب بسیار بالا می رود و هرگز در پیچ های نصب بر اثر فشار ، دچار خمش و برش نخواهد شد. دیده شده است که در هنگام نظافت پنجره با توجه به اینکه پنجره به صورت غیر اصولی نصب شده بود، پنجره از جای خود خارج شده است.

 

  • در حالت استاندارد از هر طرف 4 میل بادخور جهت تزریق فوم پلی ارتان فضا در نظر گرفته می شود که توسط این فوم عایق صوت ، پر شود. فوم پلی ارتان نقش بسیار مهمی در تحمل انبساط و انقباض پنجره upvc دارد، علاوه بر این عایق صوتی نیز می باشد.

 

  • در آخر دور تا دور پنجره توسط چسب سیلیکون- ماستیک آب بند می شود. 

 

هزینه نصب پنجره دوجداره با پیچ بولدکس

بیشتر بدانید: شیوه صحیح نصب پنجره دوجداره 

در مجموعه فاراد پنجره کلیه نصب ها بصورت کاملا استاندارد انجام می پذیرد. نصب یکی از مهمترین مراحل پنجره می باشد که اگر درست انجام نشود با وجود اینکه تمام متریال درجه یک باشد، پنجره شما عایق گرما و سرما و صوت نخواهد شد.  استفاده از فوم پلی ارتان و چسب سیلیکون مرغوب در کیفیت نصب پنجره بسیار تاثیر گذار است. 

 

هزینه نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی

نصب پنجره دوجداره یکی از مراحل مهم می باشد، همانطوری که در بالا گفته شد، حتی اگر همه متریال انتخابی از نوع درجه یک باشد، اما اگر نصب پنجره دست انجام نشود ، پنجره نصب شده هرگز انتظارات شما را از یک پنجره دوجداره عایق برآورده نخواهد کرد.

 

اندازه گیری و نصب پنجره دوجداره
اندازه گیری و نصب پنجره دوجداره و هزینه نصب پنجره دوجداره بر مبنای مدل ابعاد برداری

تمایزات اندازه گیری و نصب پنجره دوجداره در مجموعه فاراد پنجره :

اندازه گیری و یا ابعاد برداری یک مرحله بسیار مهم و تاثیر گذار در عایق بودن محصول نهایی  می باشد که حتما باید به صورت دقیق و حرفه ای انجام شود.

در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره نقش و اهمیت اندازه گیری بسیار پررنگ تر و با اهمیت تر می باشد.

در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های عایق شما با اشکال مختلف از پنجره های قدیمی و با مدل های مختلف روبه رو خواهید شد که برای هر یک از اینها یک راهکار و یک پروفیل مشخص باید در نظر گرفت.

در مجموعه فاراد پنجره پروسه برداشت ابعاد توسط مهندسین ارشد شرکت صورت می گیرد نه اکیپ نصاب ، کسی که از واحد فنی مهندسی به محل پروژه ارسال می گردد علاوه بر داشتن اطلاعت دقیق از انواع مدل ها و پروفیل های مخصوص و مسائل فنی، بعنوان یک مشاور در کنار شما قرار می گیرد تا بهترین نوع پنجره دوجداره را با توجه به نیاز های مطرح شده از طرف شما، پیشنهاد دهد.

در واقع در مجموعه فاراد پنجره پروسه ابعاد برداری صرفا اندازه گیری عرض و ارتفاع نمی باشد، یک پروسه مشاوره مانند است که با توجه به شرایط موجود در محل و نوع فریم پنجره قدیمی ، بهترین و مناسب ترین پنجره upvc و یا پنجره آلومینیومی در نظر گرفته می شود.

اندازه گیری و نصب پنجره دوجداره

در مجموعه فاراد پنجره پروسه برداشت ابعاد برداری توسط مهندسین ارشد شرکت صورت می گیرد نه اکیپ نصاب ، کسی که از واحد فنی مهندسی به محل پروژه ارسال می گردد علاوه بر داشتن اطلاعت دقیق از انواع مدل ها و پروفیل های مخصوص و مسائل فنی، بعنوان یک مشاور در کنار شما قرار می گیرد تا بهترین نوع پنجره دوجداره را با توجه به نیاز های مطرح شده از طرف شما، پیشنهاد دهد و ابعاد برداری بصورت کاملا دقیق و اصولی صورت می پذیرد.

اندازه گیری و نصب پنجره دوجداره
اندازه گیری و نصب پنجره دوجداره و محاسبه هزینه نصب پنجره دوجداره بر مبنای مدل نصب

مراحل یک نصب استاندارد برای پنجره دوجداره upvc

پروسه نصب پنجره دوجداره آخرین مرحله می باشد که با یک نصب استاندارد و خوب زحمات تمام بخش ها منجمله بازاریابی، فروش و تولید به عرصه حضور می رسد . و با یک نصب خوب زحمات تمامی تیم به بار می نشیند.

پروسه نصب بسیار متاثر از ابعاد برداری می باشد. اگر ابعاد برداری پنجره خوب و دقیق انجام شده باشد و تمامی نکات درنظر گرفته شده باشد در نهایت یک نصب آسان و بدون دردسر و استاندارد را خواهیم داشت.

نه محل نصب پنجره فیت فیت می باشد و نه بادخورد خیلی زیاد داشته باشد و در جای خود گشاد باشد. اگر ابعاد برداری دقیق نبوده باشد حتی شما بهترین متریال را برای پنجره دوجداره خود انتخاب کرده باشید، در نهایت پنجره خوب و دقیق در جای خود نصب نمی شود و مشکلات بسیاری را بهمراه خواهد داشت و هرگز یک پنجره عایق نخواهد بود.

در پنجره های الگویی و یا هلالی شکل حتما باید الگو برداری توسط کاغذ الگو و بسیار دقیق صورت پذیرد. در واقع هنر یک پنجره ساز در ابعاد برداری پروژه ها تعویض پنجره مشخص می گردد و گرنه در پروژه های نوسازی که یک قوطی آهنی در زیر کار قرار دارد ، ابعاد برداری کار آنچنان پیچیده ای نیست.

نکات مهم در نصب پنجره دوجداره:

۱- چک کردن تراز بودن پنجره قبل از نصب

۲- استفاده از پیچ های مخصوص بولدکس

۳- تزریق فوم پلی ارتان در فضای بادخور در نظر گرفته شده و چسب سیلیکون از سمت بیرون جهت آب بندی پنجره

۴- آموزش باز و بسته کردن پنجره بعد نصب و توضیح نکات مهم در جهت افزایش طول عمر پنجره و نگهداری از آن.


بیشتر بدانید: استاندارد های نصب پنجره دوجدراه 

نتیجه: اندازه گیری و نصب پنجره دوجداره 2 مرحله بسیار مهم و حیاتی می باشد که باید حتما بصورت دقیق انجام پذیرد تا در نهایت پنجره در محل نصب خود با یک باخور استاندارد قرار گیرد و تحت هیچ فشاری و یا گشادی از طرفین نباشد.

 در مجموعه فاراد پنجره با توجه به اهمیت این موضوع جهت جلسات ابعاد برداری از مهندسین ارشد شرکت در واحد کنترل پروژه استفاده می شود تا علاوه بر اندازه گیری یک مشاوره صحیح و اصولی  نیز به مشتری داده شود تا بهترین انتخاب را با توجه به شرایط محل داشته باشد.

نکات مهمی که در هنگام ابعاد برداری پنجره دوجداره باید مورد توجه قرار بگیرد؟

۱- استفاده از مترهای دقیق لیزری و دستی استاندارد

۲- کد بندی پنجره های ابعاد برداری شده جهت سهولت در نصب.

۳- بررسی مدل بازشو پنجره و نبودن موانع در طرفین بازشو

۴- بررسی گیر نکردن بازشو به جا پرده ای و درصورت نیاز ، طراحی کتبه در بالای پنجره

۵- قرار دادن بازشو در خلاف جهت گاز آشپزخانه

۶- بررسی دقیق پنجره قدیمی در پروژه های تعویض پنجره، و انتخاب فریم مناسب جهت انجام این کار

۷- بررسی مدل پنجره های جلوی سینک آشپزخانه و عدم گیر کردن شیر ظرف شویی به بازشو لولایی، درصورت نیاز استفاده از مدل کشویی.

۸- رعایت کردن قوانین مربوط به شهرداری و آتش نشانی در هنگام ابعاد برداری و طراحی پنجره مطابق با آیین نامه های مربوطه

۹- بررسی مسیر حمل پنجره و بردن به طبقات و طراحی پنجره مطابق با ابعاد آسانسور و راه پله مخصوصا در طبقات بالایی و در صورت نیاز ، پیش بینی آسانسور

رعایت کردن موارد بالا که حاصل تجربه کارشناس ابعاد برداری می باشد، نصب سهل و اصولی پنجره دوجداره اتفاق خواهد افتاد.

برای همین موضوع در مجموعه فاراد پنجره تاکید بسیار مهمی در مرحله نصب صورت می پذیرد و از افراد متخصص  و لوازم استاندارد در این بخش بهره برده میشود.

با ما در فاراد پنجره همراه باشید 22895334- 22895430

5/5 - (9 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

  1. فقط پنجره دو جداره رو نصب می کنید یا شیشه بالکنی و هند ریل هم سفارش بدیم نصبشو انجام میدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top