skip to Main Content

بهترین مارک پنجره دوجداره کدام است ؟

کدام پنجره دوجداره برای منزل یا محل کارتان مناسب است؟ بهترین مارک ، بهترین برند پنجره دوجداره ، یا مدل از پنجره دوجداره upvc کدام نوع برند می باشد؟ این سوالی است که امکان دارد ذهن بسیاری از مخاطبان را درگیر خود کند.

بسیاری از خریداران پنجره های دوجداره امکان دارد این دو مورد سوال برایشان پیش بیاید و بخواهند در مورد کیفیت و جنس برند انتخابی خود اطلاع بیشتری داشته باشند و همچنین این مورد از اهمیت بسیار زیادی برخورد می باشد که چه مدل از پنجره دوجداره را انتخاب می کنیم.

بهترین برند ها و مارک های پنجره دوجداره یو پی وی سی

پروفیل های یو پی وی سی مختلفی در تولید پنجره های upvc استفاده می شود که می توان به ترتیب کیفیت به برند های زیر اشاره کرد ، رتبه بندی بر اساس کیفیت ، قیمت ، استاندارد های لازم ، گارانتی های مربوطه برای بهترین برند پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد.

1- پروفیل ویستابست vistabest

2- پروفیل وینتک wintech

3- پروفیل های هافمن ، همارشتن ، گلد ، بوتیا که در رده سوم می باشند.

بیشتر بدانید :مقایسه قیمتی برند پنجره  هافمن با سایر پروفیل ها

بیشتر بدانید: بهترین برند پروفیل آلومینیومی برای پنجره دوجداره آلومینیومی

بهترین برند پنجره آلومینیومی | پروفیل BENDINI & AKPA

 

 

در این مطلب نیز قصد داریم تا شما را راهنمایی کنیم درباره ی بهترین مدل از پنجره ی دوجداره تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

4 نکته مهم در انتخاب بهترین مارک پنجره دوجداره
پنجره دوجداره فاراد

برای آن که نسبت به مدل های مختلف از پنجره ی دوجداره آشنایی بهتری داشته باشید لازم است تا پنجره را به موارد مختلفی نیز دسته بندی کنیم به دلیل آن که هر دسته می تواند بیانگر یک معیار برای معرفی بهترین مدل از پنجره upvc از نگاه شما باشد،

به دلیل آن که هر محل نصب نیز می تواند به قطع یقین دارای ویژگی های به خصوصی باشد و همچنین می تواند معیارهای خاصی داشته باشد.

نوع کاربری و طرح پنجره در انتخاب بهترین نوع پنجره دوجداره بسیار تاثیر گذار می باشد، بعنوان مثال اگر می خواهید پنجره دوجداره ای در ابعاد بزرگ داشته باشید حتما باید از پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک استفاده نمایید.

و یا معمولا در نوع ریلی،پنجره های دوجداره آلومینومی عملکرد بهتری نسبت به پنجره دوجداره upvc دارد. و یا بلعکس اگر پنجره شما ابعاد استانداردی دارد و دنبال یک پنجره عایق و با دوام و با کیفیت بالا می گردیدکه هزینه تمام شده آن هم ایده آل شما نیز باشد ،

قیمت پنجره دوجداره upvc
ویستابست بهترین مارک پروفیل پنجره upvc

بهترین پیشنهاد پنجره دوجداره upvc ویستابست می باشد که هم استاندارد RAL آلمان را دارد وهم ضمانت نامه بیمه ای آسیا، پنجره دوجداره UPVC ویستابست از نظر کیفیت با همتای آلمانی برابری می کند و در بین پروفیل های UPVC ایرانی و ساخت داخل بهترین پیشنهاد می باشد.

پنجره دوجداره بهترین مارک

به طور کلی می توان فاکتورهای کلی را برای معرفی بهترین پنجره دوجداره upvc در نظر گرفت که در اینجا به ذکر آن نیز می پردازیم:

مهم ترین فاکتورهایی که برای بهترین پنجره ی یو پی وی سی وجود دارد

1- نوع پروفیل UPVC یا آلومینیویم

2- نوع یراق آلات ، ترک یا آلمانی بودن

3- تولید استاندارد و مطابق با دفترچه الزامات فنی شرکت ویستابست

4- نوع شیشه دوجداره بکار رفته. شیشه دوجداره باید تمام بصورت صنعتی تولید شده باشد تا گاز آرگون تزریق شده به راحتی خارج نگردد.

5- نصب استاندارد توسط پیچ های 10 سانتی متری بولدکس و آب بندی و هوابندی با چسب سیلیکن و فوم پلی ارتان

 بهترین برند پنجره دوجداره یو پی وی سی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مارک های گوناگونی از پنجره دوجداره در بازار وجود دارد که هرکدام از این برندها می تواند ویژگی های مخصوص به خود را داشته باشند و همین ویژگی ها می تواند تعیین کننده ی قیمت آن ها باشد. یکی از فاکتورهای بسیار اساسی و تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره upvc همین مارک upvc می باشد.

یکی از برندهای معتبر که از کیفیت خوبی نیز برخوردار است پروفیل upvc ویستابست می باشد. ویستابست در دو نوع سری 60 و سری 70 قابلیت تولید دارد.

پنجره upvc مارک خوب
پروژه انجام شده در متل قو

ویژگی ها :

1- نوع مواد مصرفی و کیفیت و درصد استفاده هر کدام

2- چگالی و یا وزن پروفیل تولید شده در هر متر طول

3- ضخامت دیواره های داخلی پروفیل

4- فضای مربوط به گالوانیزه داخلی که در مقاومت پنجره بسیار تاثیر گذار است

5- نوع لاستیک های داخل پروفیل که حتما باید از نوع epdm باشد

6- مقاومت در برابر تابش نور خورشید و تغیرات دمایی

7- داشتن استاندارد های لازم از جمله گواهینامه تحقیقات مسکن و RAL آلمان

8- داشتن نظارت کامل بر عملکرد کارخانجاتی که تولید کننده محصولات دوجداره با پروفیل مربوطه می باشند.

بهترین مارک پنجره دوجداره برای تعویض با پنجره قدیمی

نتیجه:جهت مصارف تعویض پنجره بهترین پیشنهاد پنجره UPVC ویستابست با یراق آلمانی ROTO پیشنهاد می گردد. در مصارف نوسازی اگر ابعاد پنجره هایتان استاندارد است و بدنبال یک پنجره خوب و با قیمت خوب هستید باز هم ویستابست پیشنهاد می گردد.

بهترین مارک پنجره دوجداره برای پروژه های در حال ساخت

اگر در پروژه های نوسازی تنوع رنگ براینان مهم است بهتر است از پنجره ترمال بریک با انواع رنگ های پودری و آنادایز استفاده نمایید. اگر سایز پنجره های شما بزرگ است بهترین پیشنهاد استفاده از پنجره آلومینیویم ترمال بریک است.

اگر به دنبال پنجره های کشویی سایز بزرگ و با ارتفاع زیاد هستید و بدون کتیبه حتما از پنجره دوجداره آلومینیومی لیفت اند اسلاید و یا انواع کشویی استفاده نمایید.

پنجره دوجداره آلومینیومی مارک خوب

چرا ویستابست بهترین مارک پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد؟

  • کیفیت بالای مواد اولیه
  • تکمیل بودن مقاطع لازم جهت انجام پروژه های نوسازی ، تعویض پنجره ، ابعاد بزرگ پنجره
  • بیشترین وزن و چگالی در بین برند های دیگر در هر متر طول
  • اولین دارنده استاندارد و گواهینامه RAL المان
  • داشتن نظارت کامل بر نمایندگان خود که با پروفیل ویستاست محصولات پنجره UPVC تولید می کنند.
  • داشتن پروفیل عمودی تقویت شده برای تولید پنجره در ابعاد بزرگ
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

 

در لینک ذیل قیمت حدودی پنجره upvc با ابعاد و طرح های مختلف آورده شده است. قیمت ها مربوط به فروردین  1403می باشد. در لینک پایین قیمت ها بر اساس یراق vorne ساخت کشور ترکیه محاسبه شده است ،

بهتر است جهت پنجره های کشویی با توجه به تحمل وزن بالای غلطک های آلمانی roto ، بهتر است جهت روان بودن بازشو های کشویی و طول عمر یراق الات ، حتما از یراق آلات roto ساخت کشور آلمان استفاده شود.

قیمت ها بر اساس گالوانیزه داخلی به ضخامت ۱/۵ و لاستیک epdm محاسبه شده است. در صورت استفاده از یراق آلات roto آلمان تقریبا۲۵ درصد به قیمت ها اضافه می گردد.

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + بهار 1403

4.3/5 - (10 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top