skip to Main Content

پروژه پوشش استخر با پنجره دوجداره + تابستان 1396

پروژه پوشش استخر با پنجره دوجداره در شهرک امیردشت ، دور تا دور استخر و قسمتی از سقف استخر در این پروژه با پنجره های upvc استاندارد ویستابست عایق شد.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره 

 

پروژه پوشش استخر با پنجره دوجداره در شهرک امیردشت

مشخصات فنی پروژه پوشش استخر با پنجره دوجداره در شهرک امیر دشت:

نام پروژه: پنجره دوجداره امیر دشت

مجری: فاراد پنجره

پروفیل upvc: پروفیل upvc ویستابست سری 70 پنج کاناله

یراق آلات: تک حالته و دوحالته roto آلمان

شیشه دوجداره: شیشه دوجداره 6میل و 4میل ساده بهمراه تزریق استاندارد گاز آرگون-

اجرا: تابستان 1396

پروژه پنجره دوجداره در امیردشت

در پروژه امیر دشت جهت پنجره های دوجداره استخر ، بخاطر حفظ ایمنی کلیه شیشه های دوجدار سکوریت 6  میل نصب شد. همانطور که می دانید شیشه وقتی در کوره قرار می گیرد و سکوریت می شود علاوه بر پیدا کردن مقاومت بالا، در هنگام شکست به قطعات ریز کریستالی تبدیل می شوند که هیچ گونه آسیبی به شخص نخواهند رساند. کلیه یراق آلات با توجه به فضای مرطوب منطقه و بیشتر از آن فضای استخر، roto آلمان انتخاب شد.

پنجره دوجداره فاراد

 

محصولات شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد. پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – 10 سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد

پروژه پنجره دوجداره امیردشت

 

جهت کسب اطاعات فنی بیشتر و یا سفارش پنجره ، می توانید ابعاد خود را به شماره 09196546656 تلگرام و یا واتس آپ نمایید. و یا با شماره 22895334 تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت دیدن مقالات فنی در ارتباط با پنجره دوجداره و پنجره upvc  می توانید به قسمت مقالات سایت مراجعه نمایید.

Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top