skip to Main Content

پنجره upvc مهناز | پاییز 1391

در پروژه پنجره upvc مهناز از پروفیل یو پی وی سی استاندارد ویستابست استفاده شد که با توجه به درخواست کارفرما و طرح اصلی نما از رنگ طرح چوب استفاده شد. این پروژه در خیابان صابونچی از در محله سهروردی اجرا شده است.

این پروژه در سال 1391 تولید و نصب شده است و  پس از گذشت سالها هیچ گونه تغییری در کیفیت آن بوجود نیامده است.

این پروژه یکی از اولین پروژه های مجموعه فاراد پنجره می باشد که با کیفیت خیلی بالا  و با رعایت الزامات فنی تولید پنجره های دوجداره تولید و نصب گردید. و همین امر باعث شده است که بعد از گذشت سالها ، هنوز پنجره ها کیفیت خودشان را حفظ کرده باشند.

پنجره upvc مهناز
پنجره upvc مهناز

نکات مهم و قابل توجه در پروژه مهناز:

  • در پروژه پنجره upvc مهناز با توجه به نمای ساختمان ترکیبی از سنگ و آجر می باشد، از پنجره های دوجداره طرح چوب استفاده شد که هماهنگی و هارمونی خوبی با نمای اصلی ساختمان ایجاد شده.

 

  • با توجه به عرض زیاد بعضی از پنجره ها ، طراحی و قسمت بندی پنجره دوجداره بگونه ای انجام شد که امکان نظافت آسان شیشه های دوجداره وجود داشته باشد.

 

  • در زیر پنجره ها از فلاشینگ های آهنی استفاده شده است که این محصول باعث عایق بهتر شدن پنجره دوجداره نصب شده خواهد شد و همچنین باعث جلوگیری از چکه کردن آب بر روی نمای ساختمان خواهد شد و به شدت از نمای ساختمان در برابر باران محافظت می کند.

 

  • در پنجره های نورگیر ها  با توجه به مشرف بودن ،قانون 1/70 شهرداری اجرا شد بدین صورت که از کفت تمام شده  تا ارتفاع 1/70 هیچ گونه بازشویی در نظر گرفته نشد و از آن ارتفاع به بعد بازشو قرار داده شد.

 

  • در بالکن ها از درب های upvc به صورت داخل بازشو دو طرف دستگیره با قفل سوییچی استفاده شد.

مشخصات فنی پروژه پنجره upvc مهناز:

نام پروژه: پروژه پنجره upvc مهناز ( مهندس سلطانی ، مهندس رضا )
مجری: شرکت فاراد پنجره تولی کننده سیستم های پنجره و نما

سال اجرا: 1391

نوع پروفیل: پروفیل یو پی وی سی ویستا بست طرح چوب ویستابست با گالوانیزه داخلی 1/5 میلیمتر که در سرتاسر فضای داخلی پروفیل ها کشیده شده است و همچنین استفاده از لاستیک های با کیفت epdm جهت آب بندی پنجره های دوجداره 

نوع یراق: ROTO آلمان VHS ترک ، دو حالته و تک حالته و استفاده از یراق درب سوییچی به صورت دوطرف دستگیره با قفل سوییچی

نوع شيشه دوجداره:شيشه دوجداره صنعتي ٦ميل ساده-اسپيسر١٢-٤ميل ساده با تزریق استاندارد گاز آرگون ، تزریق ماده رطوبت گیر جهت جلوگیری از بخار گرفتگی بین شیشه در اسپیسر های آلومینیومی

پنجره upvc مهناز
پنجره upvc مهناز

 

زمانی میتوان یک پنجره UPVC عایق و استاندارد داشت که موارد ذیل در آن رعایت شده باشد:

– ابعاد برداری دقیق محل نصب و رعایت کردن استانداردها در طراحی پنجره upvc با توجه به ابعاد پنجره و شرایط محل نصب .

–  پروفیل UPVC استاندارد جهت شرایط آب و هوایی همان منطقه ، با گالوانیزه یکپارچه به ضخامت 1/5 میلی متر و لاستیک EPDM

– استفاده از یراق آلات استاندارد با توجه به عرض و ارتفاع بازشو ها که نقش بسیار مهمی را در عایق بودن پنجره UPVC ایفا میکنند.

– استفاده از شیشه دوجداره ای که به صورت کاملا استاندارد تولید شده باشد .

پنجره upvc استاندارد
پنجره upvc مهناز

–   تولید استاندارد پنجره UPVC ، شامل جوش پروفیل ها ، تمییز کردن محل جوش، جاسازی یراق آلات ، همه توسط ماشین آلات استاندارد.

– نصب استاندارد پنجره UPVC ، استفاده از پیچ 10 سانتی متری بولدکس و فوم پلی ارتان و چسب سیلیکون، جهت هوابندی و آب بندی

جهت سفارش محصول پنجره دوجداره upvc و محصول پنجره آلومینیومی با واحد فروش به شماره 02122895334 تماس حاصل فرمایید و یا نفشه های خود را در پیام رسان به شماره 09196546656 جهت صدور پیش فاکتور و مشاوره در طراحی و نوع پنجره دوجداره ، ارسال نمایید.

Rate this post
Back To Top