skip to Main Content

پنجره دوجداره با جاکولری

محصول پنجره دوجداره با جاکولری با توجه به شروع فصل گرما و روزهای گرم تابستان ، بسیاری اقدام به نصب کولر های گازی و یا آبی در منازل خود جهت خنکی و برودت بیشتر هوا مینمایند.

پنجره دوجداره با جاکولری
پنجره دوجداره با جاکولری

یکی از مشکلاتی که ممکن است در نصب کولر های گازی و یا آبی پیش آید، کشیدن کانال کولر و نصب دریچه از قسمتی از پنجره دوجداره می باشد. این حالت در ادارات، مدارس، اماکن ورزشی به وفور پیش خواهد آمد.

شما چندین راه حل دارید و می توانید با تغییراتی در پنجره فعلی و یا سفارش یک پنجره جدید با توجه به ابعاد کولر ، به این هدف دست یابید.  بسته به اینکه نوع کولر آبی و یا گازی باشد نوع طراحی پنجره متفاوت می باشد.

پنجره دوجداره با جاکولری

 

چگونه پنجره دوجداره با جاکولری داشته باشیم؟

  • اگر در هنگام خرید و سفارش پنجره دوجداره پیش بینی این نکته را که در تابستان و یا در آینده قرار است پشت پنجره کولر نصب گردد و پیش بینی محل کانال کولر را کرده باشید، با گفتن این موضوع به شرکت تولید کننده پنجره های دوجداره ، در قسمت مشخص شده مخصوص رد کردن کانال کولر، بجانی شیشه دوجداره از ورق های مشبک پنل شکل upvc استفاده می کنند که در فصل گرم و هنگام نصب کولر در پشت پنجره ، این پنل به راحتی و به سایز دریچه کولر بریده می شود و کانال کولر در داخل آن نصب می گردد. این حالت زمانی است که شما محل نصب کولر را در هنگام سفارش و خرید پنجره دوجداره پیش بینی کرده باشید.

پنجره دوجداره لولایی با جاکولری

اما چگونه پنجره دوجداره خود را به یک پنجره دوجداره با جاکولری تبدیل کنیم؟

تبدیل پنجره دوجداره معمولی به یک پنجره دوجداره با جاکولری:

  • اما اگر در هنگام سفارش ساخت و خرید پنجره دوجداره پیش بینی نصب کولر در آینده را نکرده باشید ، با توجه به طرح پنجره شما این امکان وجود دارد که بتوانید دریچه کولر را در قسمتی از پنجره دوجداره خود نصب نمایید. دو راه حل دارید، تماس با یک پنجره ساز جهت انجام کار و نصب پنل UPVC بجای شیشه در محل قرار گرفتن دریچه کولر و راه حل دوم اینکه اگر خودتان تا حدودی فنی هستید می توانید زهوار های پنجره را باز کنید و ضخامت شیشه دوجداره موجود را اندازه بگیرید و به همان ضخامت و به همان عرض و طول یک ورق PVC یا MDF  سفارش دهید که سایز دریچه کولر در داخل آن برش داده شود و بجای شیشه نصب نمایید.

پنجره دوجداره استاندارد با جاکولری

یکی از مشکلاتی که ممکن است در نصب کولر های گازی و یا آبی پیش آید، کشیدن کانال کولر از قسمتی از پنجره دوجداره می باشد. این حالت در ادارات، مدارس، اماکن ورزشی به وفور پیش خواهد آمد. شما چندین راه حل دارید و می توانید با تغییراتی در پنجره فعلی و یا سفارش یک پنجره جدید با توجه به ابعاد کولر ، به این هدف دست یابید.  بسته به اینکه نوع کولر آبی و یا گازی باشد نوع طراحی پنجره متفاوت می باشد.

پنجره دوجداره با جاکولری

  • راه حل آخر سفارش محصول پنجره دوجداره جدید مطابق با طرح و ابعاد کولر مورد استفاده که قرار است بر روی پنجره نصب گردد. شما می توانید از انوع پنجره UPVC پنجره آلومینیومی جهت این کار استفاده نمایید.

امیداواریم متن نوشته شده پاسخگوی نیاز شما را داده باشد. جهت سفارش محصول پنجره دوجداره با جاکولری و یا راهنمایی و مشاوره بیشتر با ما در فاراد پنجره تماس حاصل فرمایید. 02122895334- 02122895430

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top