skip to Main Content

قیمت پنجره دوجداره وینتک

قیمت پنجره دوجداره وینتک با توجه به عرض و ارتقاع پنجره مشخص می گردد. شما با داشتن ابعاد حدودی پنجره خود می توانید با ارسال این ابعاد به تلگرام شرکت 09196546654 از قیمت پنجره دوجداره وینتک مطلع شوید.

قیمت پروفیل upvc وینتک تنها 15 تا 20 درصد از قیمت پروفیل ویستابست کمتر می باشد ، اما این در حالیست که گاها دیده می شود که قیمت نهایی یک پنجره دوجداره وینتک نسبت به پنجره دوجداره وینتک حدود 30 درصد کمتر از ارزش خرید پنجره ویستابست می باشد.

در این مواقع باید شک کرد! این حالت زمانی پیش می آید که علاوه بر قیمت پروفیل از قیمت البته درست تر بخواهیم عنوان کنیم، از کیفیت دیگر متریال مثل یراق ، شیشه دوجداره ، خدمات ابعاد برداری و نصب ، گالوانیزه ها و اکسسوری های مربوطه و …. بطور همزمان کاسته شده است.

پنجره دوجداره وینتک با توجه به نوع پروفیل upvc آن، فقط در قیمت پروفیل upvc، معمولا 20 تا 25 درصد ارزانتر است از پنجره دوجداره ویستابست.

یعنی اگر شما دو پیش فاکتور داشته باشید که یکی پنجره دوجداره ویستابست باشد و دیگری پنجره وینتک، این دو نوع پیش فاکتور در قیمت پروفیل باید با یکدیگر 20 درصد متفاوت باشند.

ولی در سایر اقلام مثل نوع لاستیک های آب بندی که باید از نوع epdm باشد و نوع و ضخامت گالوانیزه های داخلی که حداقل باید 1/25 میلیمتر باشد و همچنین نوع شیشه دوجداره و نوع یراق الات، که نباید هیچ گونه تغییری نسبت به پیش فاکتور ویستابست داشته باشد.

قیمت پنجره دوجداره وینتک
قیمت پنجره دوجداره وینتک

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره وینتک:

  • ضخامت گالوانیزه های داخل پروفیل و ابعاد آن
  • نوع لاستیک های آب بندی
  • کیفت قطعات یراق آلات شامل لولاهای ، اسپانیولت و قطعات زاماک
  • کیفیت شیشه دوجداره
  • کیفیت خدمات ابعاد برداری و نصب استاندارد

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره و مقایسه قیمت پنجره دوجداره وینتک با ویستابست در لینک پایین

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + بهار 1403

تولیدات پنجره دوجداره فاراد پنجره دقیقا مطابق با دفترچه الزامات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد. در تولید پنجره upvc وینتک تنها نوع پروفیل ویستابست تغییر می کند و به وینتک تبدیل می گردد، سایر الزامات دقیقا مطابق با تولید پنجره ویستابست رعایت می گردد.

یعنی گالوانیزه استاندارد ، لاستیک ها از نوع epdm، شیشه دوجداره استاندارد ، نصب استاندارد ، بعنی تمام استاندارد های پنجره upvc ویستابست در تولید پنجره دوجداره وینتک رعایت می گردد.

قیمت پنجره دوجداره وینتک

 

اما متاسفانه با مراجعه به بازار قیمت پنجره دوجداره وینتک خیلی پایین تر نسبت به پنجره دوجداره ویستابست دیده می شود ، تقریبا حدود 30 تا 35 درصد در کل قیمت پیش فاکتور. این بدان دلیل است که متاسفانه بعضی از تولید کنندگان پنجره دوجداره وینتک رعایت الزامات فنی را در تولید این نوع پنجره upvc نمی کنند و همین تغییرات باعث کاهش 30 تا 35 درصدی در قیمت کل می گردد.

بعنوان مثال از گالوانیزه ضعیف با ضخامت 0.7 میلمتر تا 1 میلیتر استفاده می کنند و یا اینکه اصلا از گالوانیزه استفاده نمی کنند و یا از لاستیک های آب بندی از نوع متفرقه و غیر استاندارد استفاده می کنند.

قیمت پنجره دوجداره وینتک و ویستابست

و یا شیشه دوجداره ای استفاده می کنند که در کارخانه های صنعتی تولید نمی گردد و بصورت دستی در شیشه بری ها دوجداره می گردد.

و یا اینکه در نصب از فوم و چسب جهت آب بندی و هوابندی پنجره استفاده نمی کنند و پنجره را بدون بادخور استاندارد و فیت فیت نصب می کنند که همین امر در طی زمان های انبساط و انقباض upvc که بسیار هم بالا می باشد، باعث شکست پروفیل و سفت شدن و خارج شدن از رگلاژ بازشو های شود.

 

 

 ***** فاراد پنجره تولید کننده پنجره دوجداره upvc استاندارد با پروفیل ویستابست و وینتک *****

                                    ***** پنجره وینتک را استاندارد خریداری نمایید ******

 

 

قیمت پنجره دوجداره وینتک

با تغییرات در سایر اقلام ساخت پنجره دوجداره استاندارد قیمت پنجره دوجداره وینتک 30 تا 35 درصد ارزان تر از پنجره دوجداره ویستابست خواهد شد که این نشانه این است که آن پنجره دوجداره بصورت استاندارد تولید نمی گردد.

در طی زمان از عملکرد آن که باید عایق صوت باشد، عایق گرما و سرما باشد ، عایق گرد و غبار باشد، به مرور زمان کاسته می شود و دیگر پاسخگوی نیازهای شما نخواهد بود و با این همه هزینه باید به دنبال تعویض مجدد پنجره upvc خود باشید تا پاسخگوی نیازهای شما باشد. پس بهتر است از همان ابتدا با کمی هزینه بیشتر یک پنجره دوجداره استاندارد تهیه نمایید تا پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top