skip to Main Content

بررسی قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره آلومینیومی در دو نوع ترمال بریک و نانترمال و یا همان نرمال قابل تولید می باشند در این مقاله می خواهیم مقایسه ای داشته باشیم بر قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک و پنجره دوجداره نرمال و یا همان نانترمال.

قیمت انواع مدل های پنجره دوجداره ترمال بریک

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک:

نسل جدید پنجره های آلومینیومی را پنجره های دوجداره ترمال بریک می نامند . این نوع پنجره های آلومینیومی برخلاف پنجره های نسل قدیم یا همان نرمال ، عایق گرما و سرما می باشند.

در ساختار این پروفیل های آلومینیومی یک تیغه از جنس پلی آمید دوخته می شود و به این صورت پنجره عایق گرما و سرما می گردد.

قیمت این نوع پنجره های با توجه به اضافه شدن تیغه پلی آمید و همچنین تغییراتی در قالب آنها و درنتیجه افزایش وزن پروفیل، نسبت به آلومینیوم نرمال بالا تر می باشد.

در سری پنجره های نرمال با توجه به اینکه قالب های ضعیف تر بودند و مقاطع آن به صورت اکونومی تولید می شدند وزن نهایی شاخه پروفیل کمتر می شد و در نتیجه قیمت آلومینیوم آن کمتر محاسبه می شد.

قیمت پنجره دوجداره نانترمال
پنجره آلومینیومی نرمال و یا همان نانترمال که هیچ گونه متریال عایقی ( پلی امید) قسمت بیرونی پنجره را از قست داخلی جدا نکرده است.

جهت استعلام قیت پنجره دوجداره ترمال بریک وارد لینک زیر شوید:

قیمت پنجره آلومینیومی و انواع آن 1402

بررسی ساختار پنجره  ترمال بریک:

همانطور که در بالا گفته شد در بین پروفیل های آلومینیومی یک تیغه از جنس پلی آمید دوخته می شود و به این ترتیب ارتباط بین جدار بیرونی و جدار خارجی پنجره قطع می گردد و پروفیل آلومینیومی از رسانا بودن خارج می شود.

همانطور که می دانید آلومینیوم رسانا می باشد و اگر این تیغه عایق دوخته نشود، سرما و یا گرما جذب جدار بیرونی پنجره خواهد شد و به راحتی به داخل منتقل می گردد.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی
تیغه پلی امید مشکی رنگ در وسط پروفیل آلومینیومی دیده می شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top