skip to Main Content

بهترین شغل در زمان کرونا

بهترین شغل در زمان کرونا
بهترین شغل در زمان کرونا

با توجه به شیوع بیماری کرونا در کل جهان و همچنین کشور ما ایران و تعطیل شدن بسیاری از مشاغل، در ذهن همه این سوال پیش می آید که بهترین شغل در زمان کرونا چیست؟

بررسی بهترین شغل در زمان کرونا :

طی یک آماری که نشان می دهد با همه گیری ویروس کرونا چه محصولات و کالاهایی تقاضا برایشان زیاد شده است، می توان به این نتیجه رسید که بهترین شغل در زمان کرونا فروش کدام محصول می باشد.

این آمار مریوط به مورخه 17 فروردین 99 می باشد. طبق این آمار:

1- فروش دمبل با 725% رشد

2- مکمل ویتامین C با 532 % رشد

3- تجهیزات بهداشتی با 516% رشد

4-دستگاه نان پز خانگی  با 374 % رشد

5-انواع مانیتور با 160 % رشد

6- غذای آماده فریز شده با 131% رشد

7-ماوس کامپیوتر با 85% رشد

 

بهترین شغل در زمان بیماری کرونا
بهترین شغل در زمان کرونا

بهترین محصول جهت فروش در زمان کرونا:

با توجه به درصد رشد محصولات فروخته شده در بالا می توان به این نتیجه رسید که 2 دسته از محصولات رشد فروش داشته اند، اول محصولاتی بهداشتی که مربوط به بیماری کرونا می باشد، دوم محصولاتی که باعث خودکفایی در روزهای قرنطینه می گردد، مثل دمبل که نیاز به باشگاه رفتن را در زمان فرنطینه برطرف می کند و با حرکات ورزشی می توان در دوران قرنطینه بدن خود را آماده نگه داشت.

یکی دیگر از محصولات دستگاه نان پز خانگی می باشد که نیاز به نانوایی رفتن را برطرف می کند.

و همچنین دسته سومی از محصولات که لوازم دور کاری می باشد که نیاز به رفتن در محیط کار را برطرف می کند و یا محصول غذای آماده که می تواند نیاز به خرید مواد اولیه فراوان آنهم در این شرایط، جهت پخت غذا برطرف نباید، چون دیگر نیازی نیست در این شرایط آلوده به محل عرضه گوشت، مرغ و سبزیجات مراجعه نماییم.

با کمی تأمل بر این آمار، می توان به این نتیجه رسید که هر کسب و کاری اگر یکی از نیاز های قرنطینه را برطرف کند، یعنی مصرف کننده نیازی به رفت و آمد در شهر و خروج از قرنطینه را نداشته باشد می تواند در این شرایط بهترین شغل در زمان کرونا باشد و  بسیار موفق عمل نماید.

بهترین شغل در زمان بیماری کرونا
بهترین شغل در زمان کرونا

مثل فروش دستگاه های خانگی بدن سازی، مواد غذایی بسته بندی شده، میوه و سبزیجات تمیز و بسته بندی شده، لوازم دورکاری و ….. هزاران محصول دیگر که ما کمی تفکر می توان به فروش خوب آن دست یافت.

بررسی نیازهای مردم در زمان فرنطینه و تولید و فروش محصول در جهت رفع نیاز. این یک کار  و شغل هوشمندانه است که می توان در زمان کرونا انجام داد و با کمی تغییر در روش فروش، تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

همچنین بازار دیگری که در این زمان رشد چشم گیری پیدا خواهد کرد، بورس تهران می باشد. شما می توایند با آموزش حرفه ای بورس، در خانه بمانید و درآمد کسب کنید.

همچنین مشاغل خدماتی نیز در این دوران می توانند با کمی تغییر این تهدید را به فرصت تبدیل نمایند.

بعنوان مثال خدمات مواد غذایی به افراد مسن جامعه ، ایجاد پک های بهداشتی از مواد غذایی جهت مصارف هفتگی به درب منازل، ارسال خدمات بهداشتی به درب منازل، ارائه خدمات پزشکی در منزل، تعمیر ماشین در محل، کارواش در محل.

بهترین شغل در زمان کرونا
بهترین شغل در زمان کرونا

خدمات سئو و طراحی سایت و تولید محتوا نیز در این دوران از رونق خوبی برخوردار خواهد بود چون فرصت خوبی جهت تولید محتوا و بالا بردن رتبه سایت خود خواهید داشت.

همچنین بهترین فرصت جهت ارائه محصولات آموزشی آنلاین می باشد، بطوریکه در قرنطینه افراد خانواده فرصت بسیاری جهت آموزش هایی دارند که در زمان دیگر ، فرصت آن را نداشته اند.

مثل آموزش دوره های مدیریتی MBA، بورس، زیان انگلیسی، دوره های حسابداری، آموزش نرم افزار های مهندسی، معماری و گرافیکی و یا آموزش هنر های دستی جهت ایجاد مشاغل خانگی که همه بصورت آنلاین و مجازی قابل ارائه می باشد.

به طور قطع در دوره بعد از کرونا انقلابی عظیم در نحوه فروش و ارائه خدمات اتقاق خواهد افتاد چون در این دوران رفتار مصرف کنندگان تغییر خواهد کرد وبه سمت خرید ها آنلاین و آموزش های مجازی و دورکاری خواهد رفت.

بهترین روش فروش محصولات در زمان کرونا:

بدون تردید بهترین روش فروش آنلاین محصولات و ارسال آن طی پک های آماده با رعایت تمامی اصول ایمنی می باشد. بنابرین در این دوران شرکت هایی که پلتفرم فروش آنلاین از قبل داشته اند و یا روی سئو سایت خود کار کرده بودند، در این شرایط می توانند بسیار موفق عمل نمایند.

بهترین شغل در زمان بیماری کرونا
بهترین شغل در زمان کرونا

در مجموعه فاراد پنجره نیز در راستای مسئولیت  اجتماعی برند و در جهت حفظ سلامت اعضاء مجموعه فاراد پنجره و احترام به قوانین کشور در جهت مدیریت و کنترل بیماری کرونا، واحد فروش اقدام به فروش کلیه محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc و پنجره آلومینیومی، توری پنجره، بصورت آنلاین و دور کاری نموده است .

واحد تولید نیز با رعایت کلیه نکات ایمین و پروتکل های بهداشتی با حداقل نفرات اقدام به تولید محصولات سفارش داده شده می نماید. شما می توانید با تعویض پنجره های قدیمی خود با پنجره های دوجداره upvc یک محیط امن و آرام را جهت فعالیت در زمان قرنطینه، برای خود فراهم آورید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top