skip to Main Content

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟

در این نوشته می خواهیم به این نکته بپردازیم که آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟ آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب انجام می پذیرد؟

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟

 

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟

امروزه استفاده از پنجره های دوجداره عایق بسیار توصیه می شود و همه از خواص و مزایای اینگونه پنجره ها مطلع هستند ، شما نیز ممکن است از آن دسته از افرادی باشید که در فکر تعویض پنجره قدمی خود با پنجره دوجداره باشید و در ذهن خود این  سوالات را داشته باشید که “آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟” ” آیا بدون تخریب انجام می شود؟”

” آیا مشکل ورود سرما ، گرد و خاک، دود و سر صدا با این اقدام بطور کامل حل می شود؟” ” آیا هر پنجره دوجداره ای عایق می باشد؟ “پیشنهاد می شود که جهت پاسخ  این سوالات ، نوشته زیر را بخوانید.

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟
تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc مدل لولایی و فولکس واگنی/ پروژه کامرانیه شمالی

با توجه به افزایش جمعیت و رشد ساخت و ساز ،  شاهد اجرای پروژه های متعدد ساختمانی در کشور هستیم. همچنین میزان تراکم جمعیت کشور به صورت مشهود قابل رویت است. ساخت و راه اندازی خیابان ها ، اتوبان ها ، مراکز خرید ، مراکز اداری ، کارخانجات ، افزایش روز افزون اتومبیل ها و… بر حجم آلودگیهای محیطی و صوتی افزوده است .


قاعدتا در ساختمانهای در حال ساخت مطالب مربوط به مبحث 19 ساختمان و همچنین ایزوله بودن آن بهتر از ساختمانهای قدیمی که در آن ساکن هستند رعایت می شود ،اما گاها همین ساختمانهای نوساز که زمان زیادی از تحویل آن نگذشته است به مرور زمان ایرادات خود را در بحث ایزوله بودن صدا و… نشان می دهند.
مباحث مربوط به مبحث 19 می بایست در تمامی اجزا ساختمان از جمله سقف ، دیواره ها ، انواع ورودی ها و کانال های ارتباطی ساختمان رعایت گردد اما بیشترین میزان اتلاف انرژی و ورودی گرد و غبار و صداهای مزاحم از پنجره های یک واحد مسکونی یا اداری هستند.

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره یو پی وی سی امکان پذیر است؟
آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟ آیا در میزان مصرف انرژی صرفه جویی می کند؟

با توجه به مطالب گفته شده اولویت اول ساکنان هر ساختمان مسکونی یا اداری قدیمی اجرای پنجره های جدید دوجداره است اما به علت وجود پنجره های قدیمی و سوالاتی که در ذهن مشتریان بابت شیوه اجرای آن وجود دارد این سوال پیش خواهد آمد که آیا تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟

عموما سوالات مشتریان در ارتباط با تعویض پنجره قدیمی به شرح زیر می باشد:
– آیا امکان ساخت پنجره دوجداره با همان تیپ و رنگ و طرح پنجره قدیمی امکان پذیر است؟
– آیا زمان تعویض و نصب پنجره های قدیمی در یک واحد مسکونی یک روزه انجام می شود؟
-آیا تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب انجام می شود؟
– آیا کیفت پنجره دوجداره نصب و اجرا شده همانند پنجره های دوجداره یه ساختمان نوساز خواهد بود؟

 

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره ترمال بریک امکان پذیر است؟
تعویض پنجره فدیمی آلومینیومی با پنجره دوجداره عایق upvc/ مجتمع ونک پارک تهران

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی 

در اینجا سعی می کنیم به صورت کلی توضیحاتی درباره روند تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره توضیحاتی را ارائه کنیم:
ممکن است در ساختمان مسکونی و اداری شما پنجره های قدیمی داری طرح و شکل و حتی رنگ خاصی باشد در نتیجه همسان سازی ظاهر و نقشه پنجره دوجداره جدید شما جهت یکپارچگی نمای ساختمان در اولویت می باشد.
باید عرض کنیم در حالت کلی این امر امکان پذیر خواهد بود که پنجره های جدید شما با همان طرح ، رنگ و ظاهر پنجره قدیمی تولید گردد مگر در پنجره هایی با طرح هایی  بسیار خاص و یا قدیمی که این امر با کارشناسی و مشاوره شرکت تولید و اجرا کننده پنجره دوجداره مشخص خواهد شد.

در ارتباط با این مسئله که آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب انجام خواهد شد باید عرض کنیم که شما می توانید با خیال آسوده اقدام به تعویض پنجره های قدیمی خود کنید . در طرح تعویض نیازی به تخریب و فرایند بنایی و … نخواهید داشت مگر در واحدهای مسکونی در حال بازسازی کامل قرار دارند و درخواست تغییر اندازه پنجره دوجداره را خواستار باشند.

 

بیشتر بدانید: چرا پنجره دوجداره ویستابست؟

 

 

البته باید به این مسئله دقت داشت که درساخت پنجره های دوجداره خاص میزان دانش ، قدرت اجرایی ، ماشین آلات مربوطه ، کارشناسی و توانایی اجرای صحیح شرکت مربوطه بسیار تعیین کننده خواهد بود.

در حالت کلی در یک واحد مسکونی یا اداری با تعداد پنجره نرمال ،تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره در یک روز امکان پذیر خواهد بود. میزان زمان تعویض و نصب پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره بستگی به نوع پنجره قدیمی (آهن یا آلومینیوم ) جهت دمونتاژ یا برشکاری ، ابعاد پنجره ، طبقه واحد مسکونی و …. بستگی خواهد داشت.

بیشتر بدانید: نکات مهم در تعویض پنجره قدیمی 
در ارتباط با این مسئله که آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب انجام خواهد شد باید عرض کنیم که شما می توانید با خیال آسوده اقدام به تعویض پنجره های قدیمی خود کنید . در طرح تعویض نیازی به تخریب و فرایند بنایی و … نخواهید داشت مگر در واحدهای مسکونی در حال بازسازی کامل قرار دارند و درخواست تغییر اندازه پنجره دوجداره را خواستار هستند.

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟
تعویض پنجره آهنی قدیمی با پنجره upvc/ رودهن شهرک انا

یکی از مسائلی که بسیار در طرح تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره دیده می شود عدم رضایت مالکان واحد مسکونی یا اداری بابت ظاهر پنجره ، نصب غیر استاندارد ، کاهش صداهای مزاحم و … است و این دیدگاه را در ذهن آنها ایجاد می کند که کیفیت پنجره دوجداره نصب شده همانند پنجره های ساختمان های نوساز نخواهد بود.

در نهایت با رعایت مسائل یاد شده می توان اعلام کرد تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است و شما می توانید از مزایای یک پنجره دوجداره استاندارد با بهترین کیفیت و عملکرد بهرمند شوید. یکی از بهترین پیشنهاد ها در انواع پنجره upvc استفاده از پنجره دوجداره و سه جداره عایق ویستابست می باشد. اگر به دنبال یک محصول با کیفت هستید پیشنهاد می گردد پنجره ویستابست را از نمایندگی های معتبر تهیه نمایید.

در ارتباط با این سوال باید خدمت شما عرض کنیم که قطعا اینگونه نیست اما کارشناسی صحیح در ارتباط با انتخاب پروفیل ،یراق و متریال استاندارد ، میزان ورودی صدا و انتخاب شیشه دوجداره با ساختار مناسب و نصب استاندارد، بسیار در کیفت نهایی پنجره دوجداره تاثیر گذار خواهد بود.

با توجه به نوع پنجره قدیمی شما امکان استفاده از یک یا چند پروفیل مخصوص جهت تعویض بسیار محتمل خواهد بود و این در حالی است که ممکن است این پروفیل در یک پنجره دوجداره ساختمان در حال ساخت استفاده نگردد.

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟

در واقع انتخاب پروفیل و کارشناسی آن در طرح تعویض پنجره قدیمی با یک ساختمان در حال ساخت متفاوت است که این انتخاب هم در کیفیت پنجره دوجداره و هم در زیبایی آن تاثیر انکار ناپذیری خواهد داشت. انتخاب یراق آلات استاندارد و نوع آن با توجه به کاربری و چینش وسایل شما در واحد مسکونی یا اداری یکی از مهمترین نکات در بحث تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره است. جهت تعویض پنجره قدیمی با پنجره عایق می توانید از انواع پنجره آلومینیومی و  انواع پنجره upvc استفاده نمایید.

 

بیشتر بدانید: مقایسه پنجره ترمال بریک با پنجره upvc

به علت وجود میزان تردد ، خیابان های شلوغ ، اتوبان ها و محل  استقرار ساختمان ، مقدار اصوات تولید شده مزاحم یکسان نخواهند بود در نتیجه انتخاب شیشه دوجداره تمام صنعتی استاندارد با ساختار مناسب یکی ار نکات فنی و طلایی خواهد بود. ممکن است در تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره یک واحد مسکونی نیاز به شیشه دوجداره یا شیشه سه جداره یا شیشه هایی با ساختار لمینیت باشد که کارشناسی درست و انتخاب صحیح آن باعث فراهم شدن رضایت شما خواهد شد.

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟
در نهایت با رعایت مسائل یاد شده می توان اعلام کرد تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است و شما می توانید از مزایای یک پنجره دوجداره استاندارد با بهترین کیفیت و عملکرد بهرمند شوید. یکی از بهترین پیشنهاد ها در انواع پنجره upvc استفاده از پنجره دوجداره و سه جداره عایق ویستابست می باشد. اگر به دنبال یک محصول با کیفت هستید پیشنهاد می گردد پنجره ویستابست را از نمایندگی های معتبر تهیه نمایید.

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟ امیدواریم با خواندن این نوشته به جواب این سوال رسیده باشید و توانسته باشید با ویژگی های یک پنجره دوجداره خوب و استاندارد آشنا شده باشید.

شما می توانید جهت مشاوره با واحد فروش یا فنی مهندسی شرکت فاراد پنجره به شماره های 22895334-22895430-021 تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top