skip to Main Content

پنجره دوجداره لیفت پنجره ای است با قابلیت تولید تا عرض 6 و ارتفاع 3 متر. این پنجره دوجداره مناسب جهت ساختمان های ویلایی می باشد که می خواهند حداکثر استفاده را از منظره داشته باشند. این نوع پنجره قابلیت تولید با پروفیل های آلومینیومی را دارد.

هر لنگه بازشو پنجره  لیفت تحمل وزن تا 300 کیلو گرم و بالاتر را بر اساس نوع غلطک بکار رفته  دارد. تنها نقطه ضعف این پنجره هزینه تولید بالا و قیمت یراق الات آن است که از نوع ROTO  و زیگینیای آلمان می باشد.

پنجره دوجداره لیفت

پنجره لیفت از نوع پنجره های SLIDING یا همان کشویی می باشد با این تفاوت که این پنجره برخلاف پنجره کشویی معمولی 100 درصد عایق می باشد و عمکرد یراق آن بسیار ساده و روان می باشد.

ویژگی های پنجره دوجداره لیفت:

  • کاملا عایق
  • تنها مدل پنجره ای که قابلیت تولید در ابعاد بسیار بزرگ را دارد
  • مناسب برای معماری های ویلایی و مدرن
  • در انوع مدل های مونو ریل ، دو ریل ، سه ریل و چهار ریل
  • عملکردی بسیار ساده و روان
  • موجود در انواع رنگ های آنادایز و پودری
  • در دو حالت داخل دستگیره و دو طرف دستگیره موجود می باشد

از ویژگی های پنجره دوجداره لیفت بیشتر بدانید:

مزایای پنجره ترمال بریک لیفت سری LST135

پنجره آلومینیومی لیفت عملکرد آن بدین صورت است که در هنکامی که دستگیره را به سمت پایین حرکت می دهیم لنگه کمی بالا رفته و سپس در روی ریل مخصوص خود قرار می گیرد و به سمت چپ یا راست حرکت می کند.

پنجره دوجداره لیفت برخلاف پنجره دوجداره فولکس واگنی در هنگام باز شدن لنگه بازشو فضای داخل به اندازه 15 سانتی متر اشغال نمی گردد.

پنجره سری لیفت
پروژه انجام شده در ساری / پنجره دوجداره لیفت اسلاید

پنجره آلومینیومی لیفت عملکرد آن بدین صورت است که در هنکامی که دستگیره را به سمت پایین حرکت می دهیم لنگه کمی بالا رفته و سپس در روی ریل مخصوص خود قرار می گیرد و به سمت چپ یا راست حرکت می کند. پنجره دوجداره لیفت برخلاف پنجره دوجداره فولکس واگنی در هنگام باز شدن لنگه بازشو فضای داخل به اندازه 15 سانتی متر اشغال نمی گردد.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی در لینک زیر:

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

همانطور که در بالا گفته شد ، این محصول صرفا با پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک قابلیت تولید را دارد و در مدل های upvc با توجه به پروفیل های موجود در بازار ایران ، امکان تولید آن نمی باشد.

با توجه به اینکه امکان تولید پنجره های تا عرض 10متر و ارتفاع 3 متر به صورت چهار لنگه و یا 3 لنگه با این نوع پنجره وجود دارد، با توجه به ابعاد بزرگ شیشه های هر قسمت ، از اینرو حتما باید از شیشه های دوجداره سکوریت و یا لمینیت شده جهت بالا بردن ایمنی و مقاومت استفاده کرد.

نکته مهم در استفاده از پنجره دوجداره لیفت:

استفاده از این نوع پنجره نیازمند زیر سازی و نوع فریم خاص می باشد. پس اگر قصد استفاده از این نوع پنجره دوجداره را دارید حتما از مشاوره فنی فاراد پنجره استفاده نمایید.

بعنوان مثال جهت پنجره دوجداره لیفت دو ریل و مونو ریل با نشیمن 13 سانت باید از قوطی 10 در 40 استفاده نمایید و برای استفاده از لیفت سری 3 ریل با توجه به ابعاد پهنا و یا همان نشیمن آن که 21 سانت می باشد باید از قوطی 20 در 40 و یا دو عدد قوطی 20 در کنار یکدیگر استفاده نمایید.

این پنجره را می توانید در انواع مدل های دفنی و روکار استفاده نمایید. در مدل دفنی حتما بحث گاتر آب در جلوی پنجره باید رعایت گردد و باید بدانیم که فریم آهنی را به چه میزان از کف تمام شده پایین تر جا نمایی کنیم تا پنجره به صورت دفنی کار شود.

جهت مشاوره فنی با کارشناسان ما در فاراد پنجره تماس حاصل فرمایید. 2289534- 22895430

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top