skip to Main Content

یکی از کاربردی ترین انواع پنجره دوجداره ، پنجره دوجداره لولایی می باشد. پنجره دوجداره مدل لولایی می تواند در دو جهت چپ و راست حرکت کند. پنجره لولایی در دو نوع تک حالته و دوحالته موجود می باشد. این مدل از پنجره را می توانید در انواع مدل های پنجره آلومینیومی و پنجره upvc داشته باشید.

معرفی پنجره دوجداره لولایی

پنجره دوجداره لولایی با توجه به مدل بازشو ساده و قابل استفاده برای همه و از همه مهمتر عایق بودن در برابر قیمت مناسب این مدل از پنجره ، یکی از مدل های پرطرفدار می باشد که عملکرد عایق ، ساده و روانی دارد. این نوع یراق را می توانید در دو مدل تک حالته و دوحالته داشته باشید.

پنجره دوجداره لولایی

نوع دو حالته آن یا همان tilt این امکان را به مصرف کننده می دهد که بدون اشغال شدن فضای داخلی توسط بازشو پنجره، پنجره دوجداره از بالا با زاویه 20 درجه باز شود و تبادل هوا صورت پذیرد. این نوع پنجره با توجه به عملکرد ساده آن یکی از بیشترین انوع پنجره upvc و پنجره آلومینیومی می باشد.

پنجره دوجداره لولایی

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره upvc لولایی

مزایای پنجره مدل لولایی:

  • عایق صوت ، گرما ، سرما و گرد و غبار
  • طول عمر بالا
  • قیمت مناسب
  • سادگی در عملکرد
  • زیبایی
  • داشتن انواع طرح ها و رنگ های مختلف

پنجره دوجداره مدل  لولایی یکی از محصولات پر فروش فاراد پنجره می باشد که با استفاده از پروفیل ویستا بست سری 60 و سری 70 و یراق آلات ROTO آلمان و ترک قابل تولید می باشد. از مزایای این محصول کاربری آسان و طول عمر بالا می باشد. محصولی کاملا عایق صوت و انرژی. بهترین پیشنهاد پروفیل ویستابست و یراق ROTO می باشذ.

 

هزینه تعویض پنجره قدیمی

ابعاد استاندارد جهت یک پنجره دوجداره مدل لولایی:

  • عرض پنجره لولایی نباید بیشتر از 80 سانت باشد
  • ارتفاع یک پنجره لولایی می تواند حداکثر تا 2 متر باشد
  • جهت ابعاد بزرگ پنجره لولایی بهتر است از پروفیل درب استفاده نمایید.

این محصول در طرح ها و رنگ های مختلف قابل تولید است.

 

پنجره دوجداره مدل لولایی

این نوع پنجره اگر بصورت استاندارد تولید گردد و از یراق الات خوب و با کیفیت در آن استفاده شده باشد، یکی از بهترین انواع پنجره دوچداره از نظر آب بندی و هوا بندی می باشد. پنجره دوچداره لولایی استاندار یک پنجره دوجداره کاملا عایق می باشد.

نکات مهم در تولید پنجره دوجداره لولایی استاندارد:

1- حتما در تولید پنجره دوجداره  از پروفیلی استفاده شود که استاندارد RAL آلمان را داشته باشد در غیر اینصورت دچار افت می گردد، در داخل پروفیل های upvc از گالوانیزه به ضخامت 1/5 میلی متر و بصورت یکپارچه استفاده شود، مخصوصا در نقاط نصب و پیچ لولاها.

2- جهت نصب لولا ها بر روی پنجره از شابلون مخصوص یراق مربوطه استفاده گردد تا لولا دقیقا در محل خود نصب گردد، در غیر اینصورت اگر بهترین نوع یراق هم در جال غیر خود نصب گردد پنجره دوجداره هرگز عایق نخواهد شد.

3- حتما از یراق آلات معتبر بازار، ترجیحا roto آلمان استفاده شود.

4- پیچ نصب لولا حتما باید در دوجدار گالوانیزه 1/5 میلی متری نفوذ کرده باشد در غیر اینصورت با گشاد شدن محل پیچ لنگه بازشو از رگلاژ در آمده و بازشو خود را به اصطلاح می اندازد.

5-حتما وزن بازشو در انتخاب نوع لولا و یراق لحاظ گردد. همیشه از لولا های قابل تنظیم استفاده شود.

یکی از کاربردی ترین انواع پنجره دوجداره ، پنجره دوجداره لولایی می باشد. پنجره دوجداره مدل لولایی می تواند در دو جهت چپ و راست حرکت کند. نوع دو حالته آن یا همان tilt این امکان را به مصرف کننده می دهد که بدون اشغال شدن فضای داخلی توسط بازشو پنجره، پنجره دوجداره از بالا با زاویه 20 درجه باز شود و تبادل هوا صورت پذیرد. این نوع پنجره با توجه به عملکرد ساده آن یکی از بیشترین انوع پنجره upvc و پنجره آلومینیومی می باشد.

 

در شکل زیر نمونه ای از پنجره دوجداره لولایی نشان داده شده است.

 

محصولات شرکت فاراد پنجره /تاپکو دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد. پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – 10 سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد. 

جهت سفارش این محصول  می توانید با واحد فروش فاراد پنجره 22895334 تماس حاصل فرمایید. 

 

تعداد 3 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top