skip to Main Content

حتما شما هم نام پنجره دوجداره آکاردئونی را شنیده اید و به دنبال یک تولید کننده تخصصی این نوع پنجره خاص جهت سفارش محصول هستید. در این نوشته شما را با ویژگی های این نوع پنجره خاص آشنا خواهیم کرد و می توانید جهت سفارش تولید پنجره دوجداره آکاردئونی با شماره 09196546656 – .2122895334 تماس حاصل فرمایید. تولید این پنجره نیازمند تجربه و مهارت خاص در انتخاب نوع پروفیل و یراق می باشد، تا پایان این نوشته با ما همراه باشید..

یکی دیگر از محصولات شرکت فاراد پنجره تولید پنجره دوجداره آکاردئونی با پروفیل ویستابست و یا آلومینیوم ترملا بریک به همراه  یراق ROTO  و یا زیگینیای آلمان  می باشد. این نوع پنجره مناسب جهت ساختمان های ویلایی می باشد که خواستار پنجره ای در ابعاد بزرگ هستند که در هنگام بسته شدن آن ، دو فضا با یکدیگر یکسان شوند.

این محصول با توجه به اینکه در هنگام باز شدن فضای بسیار خوبی را در معرض دید قرار می دهد از این رو در معماری های مدرن و یا ویلایی از این نوع پنجره به وفور استفاده میشود. پنجره دوجداره آکاردئونی یا فولدینگ قابل اجرا در تکه های 3 و 5 و 6 می باشد که در این نوع پنجره  عرض هر لنگه بازشو می تواند تا 80 سانتی متر باشد و از این عدد نباید تجاوز کند ، ارتفاع نیز حداکثر تا 2.40

 

پنجره دوجداره آکاردئونی
در مقام قضاوت می بایست گفت پنجره دوجداره آکاردئونی ( Fold & Slide ) نسبت به پنجره فولکس واگنی(Tilt & Slide) دارای پیچیدگیهای خاص بیشتری می باشد، چه در هنگام تولید و چه در هنگام نصب و اجرا و همچنین نوع کاربری و فواید این دو نوع پنجره دوجداره در ساختار ( جدا از بحث کنترل انرژی و کاهش صدا ) با هم کاملا متفاوت است.

 

 

پنجره دوجداره آکاردئونی در فاراد پنجره با استفاده از پروفیل ویستابست و یراق ROTO المان تولید می گردد. تولید پنجره دوجداره آکاردئونی یا همان فولدینگ باید با ظرافت خاصی تولید گردد و در تولید و مونتاژ آن تجربه حرف اول را می زند.

مزایا و ویژگی های پنجره دوجداره آکاردئونی:

  • مناسب جهت پوشاندن فضای بالکن
  • مناسب جهت گسترش فضای دید در ساختمان ویلایی
  • کاملا عایق
  • طول عمر بالا
  • عملکرد بسیار ساده با کارایی بسیار بالا

محصولات شرکت فاراد پنجره /تاپکو دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد.

پنجره دوجداره آکاردونی.2

 

پنجره دوجداره آکاردونی.3

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره در لینک زیر:

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + اسفند 1402

 

 

پنجره دوجداره آکاردونی.4
ساختار فنی پنجره دوجداره آکاردئونی

.

محصولات شرکت فاراد پنجره /تاپکو دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد.

پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – 10 سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد. 

جهت سفارش می توانید با واحد فروش فاراد پنجره 22895334 تماس حاصل فرمایید. 

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top