skip to Main Content

نمای کرتین وال

نمای کرتین وال ترکیبی از یک استراکچر آلومینیومی و یک متریال پوشش دهنده مانند شیشه، ورق ساخته می شود. در واقع نمای کرتین وال ترکیبی از پروفیل های مخصوص آلومینیومی و شیشه دوجداره می باشد.

در نمای کرتین وال می توانید از پنجره های آلومینیومی با انواع بازشو مختلف استفاده کنید.

نمای کرتین وال

نمای کرتین وال

 نمای کرتین وال Glazing Curtain Wall System

در واقع نمای کرتین وال نوعی نمای شیشه ای با یک استراکچر تمام آلومینیومی می باشد. در این سیستم وزن کل شیشه ها بر روی همین ساختار قرار داده می شود و هیچ گونه وزن اضافه ای بر سازه اصلی ساختمان وارد نمی شود و این یکی از مزیت های مهم نماهای کرتین وال می باشد که وزن خود را خودشان تحمل می کنند و بار اضافه ای به ساختمان وارد نخواهد شد.

نمای کرتین وال در 2 نوع یونیتایز و لامل می باشد:

در طراحی این نما  با سیستم لامل، طراحی طوری صورت می گیرد که استراکچر تمام آلومینیومی آن در مواجه با انواع تنش های وارده از جابجایی سازه اصلی ساختمان، زلزله و باد، نما کاملاً منعطف عمل کرده که بخاطر همین قابلیت به آن Self Support اطلاق می گردد.

از مزایای نماهای کرتین وال لامل، استفاده از رنگهای مختلف و عدم مشاهده هیچگونه پیچ یا پرچ و امکان نصب بازشو مخفی و لولایی میباشد.
در شکل های زیر نمونه ای از نمای کرتن وال لامل دیده می شود:

نمای کرتین وال2 نمای کرتین وال

نما های کرتن وال لامل به 2 نوع فریم لس و فیس کپ طبقه بندی می گردد:

سیستم فریم لس دارای فریمی است که از پشت شیشه را احاطه می کند و به صورت یک قاب درمی آید و روی لامل توسط لقمه های مخصوص متحرک نگه داشته می شود و از خارج ساختمان تنها فضای مابین شیشه ها دیده می شود.
در شکل زیر نمونه ای از نمای فریم لس دیده می شود:

نمای فریم لس1
در سیستم فیس کپ قاب آلومینیومی دور شیشه دیده نمی شود و شیشه مستقیماً بر روی استراکچر آلومینیومی کرتن وال (لامل) قرار می گیرد و توسط یک زهوار یا یک پروفیل نگهدارنده بر روی پایه لامل پیچ می گردد و نما کاملاً آب بند و هوابند می گردد.

روی این نگهدارنده ها یا زهوارها درپوش هایی با عرض 5 سانتی متر نصب می گردد. در انواع نمای کرتین وال می توانیم از پنجره دوجداره آلومینیومی استفاده نمایید.

مزایای سیستم فیس کپ:
1. سرعت بیشتر اجرا
2. امکان نصب بازشو داخل بازشو و دو حالته
3. هزینه کمتر نسبت به فریم لس
4. زیبایی بیشتر

 

پروژه کارخانه یک و یک اجرای نمای کرتین وال سیستم لامل

استعلام قیمت نمای کرتین وال و انواع پنجره آلومینیومی ترمال بریک:

قیمت پنجره آلومینیومی

جهت مشاوره می توانید با واحد فروش 22895334 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top