skip to Main Content

توری های مخصوص پنجره های دوجداره یو پی وی سی  برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار بسیار ضروری و مفید می باشند، توری پنجره دوجداره UPVC فاراد یک محصول کاربردی جهت انواع پنجره دوجداره و پنجره upvc می باشد. 

عوامل تاثیر گزار بر قیمت انواع توری پنجره:

  • ضخامت و هندسه مقطع مورد استفاده شده جهت فریم آلومینیومی توری که باید علاوه بر اینکه دارای ضخامت استانداردی باشد از آلومینیوم ضایعاتی نیز تولید نشده باشد و از بیلت های مخصوص تولید آن تولید آن انجام شده باشد.
  • جنس توری خیلی مهم است ، بافت و رنگ آن باید بصورتی باشد که مانع دید نگردد ، گرد و خاک را جذب نکند ، به سادگی تمیز شود، با وزش باد و بعد از شستشو کیفیت تای آن  و یا همان حالت آکاردئونی آن بهم نخورد.
  • کیفیت یراق آلات مورد استفاده جهت حرکت روان توری بسیار مهم می باشد. غلطک های مورد استفاده در پایین توری باید با کیفیت و از نوع مرغوب باشد.
  • توری اگر در رنگ های و طرح های مختلف مثل آنادایز و یا طرح چوب تولید گردد قیمت آن نسب به ساده گران تر می شود.

هرگاه به مرور زمان اگر حالت پلیسه ای توری پنجره شما کیفیت خود را از دست داد ( دلیل آن نشستن گرد و خاک و دوده می باشد )  و دیگر به سادگی جمع نمی شد بهترین راهکار این است که با یک شیشه آب معدنی سطح روی توری را خیس کنید و کامل بشورید تا گرد و خاک ها و دوده از سطح آن پاک شود سپس به آرامی توری را به حالت آکاردئونی و در خطوط تای خود تا کنید و جمع کنید تا در باکس خود قرار گیرد در اینحالت دوباره روی آن آب بریزید ، بعد از مدتی توری را دوباره باز کنید و استفاده کنید، می بینید که به سادگی حرکت می کند.

بیشتر بدانید: قیمت انواع توری پنجره 

توری پنجره دوجداره UPVC

مشخصات فنی توری پلیسه ای :

 این نوع توری ها از الیاف فایبر گلاس با رزین پلی استر ( فایبرگلاس از مخلوط رزین پلی استر، الیاف شیشه، رنگ و مواد دیگری تشکیل شده‌است) که به حالت پلیسه ای در آمده است  که ضد گرد و غبار میباشند و چون آنتی استاتیک (جهت دورد کردن حشرات از خود)  میباشد دید را محدود نمی کنند و نیاز به شستشو و تمیز کردن ندارد. فریم این نوع توری ها هم رنگ با پنجره UPVC  میباشند و بسیار ظریف هستند طوری که وقتی در پشت پنجره دوجداره شما نصب میگردد زیبایی خاصی به پنجره و نمای ساختمان شما را میدهند.

توری ضد حشرات قابل نصب در پنجره های دوجداره یو پی وی سی  UPVC دارای قابلیتهای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توریها در سه نوع ثابت ، لولایی و رولینگ Rolling عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند .

 

 این نوع توری ها از الیاف فایبر گلاس با رزین پلی استر ( فایبرگلاس از مخلوط رزین پلی استر، الیاف شیشه، رنگ و مواد دیگری تشکیل شده‌است) که به حالت پلیسه ای در آمده است  که ضد گرد و غبار میباشند و چون آنتی استاتیک (جهت دورد کردن حشرات از خود)  میباشد دید را محدود نمی کنند و نیاز به شستشو و تمیز کردن ندارد. فریم این نوع توری ها هم رنگ با پنجره UPVC  میباشند و بسیار ظریف هستند طوری که وقتی در پشت پنجره دوجداره شما نصب میگردد زیبایی خاصی به پنجره و نمای ساختمان شما را میدهند.

مزایای توری های پلیسه ای مخصوص پنجره دوجداره:

1- مقاوم در برابر گرد و غبار و دوده

2- شستشوی ساده ، نکته بسیار مهم در شستشوی توری پلیسه ای این است که همواره توری را در هنگام بسته بودن در قاب خود و در حال جمع توسط یه دستمال مرطوب تمییز نمایید.

3- نصب ساده و روان

4- تنوعع رنگ مطابق با انواع رنگهای پنجره

5- طول عمر بالا در صورت استفاده صحیح ، بدین صورت که در هنگام بسته بودن پنجره ، توری در حالت جمع باشد.

6- محافظ در برابر انواع حشرات

بیشتر بدانید: پرده مخصوص پنجره upvc

توری های مخصوص پنجره های یو پی وی سی  برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار

این نوع توری ها از الیاف فایبر گلاس با رزین پلی استر ( فایبرگلاس از مخلوط رزین پلی استر، الیاف شیشه، رنگ و مواد دیگری تشکیل شده‌است) که به حالت پلیسه ای در آمده است  که ضد گرد و غبار میباشند و چون آنتی استاتیک (جهت دورد کردن حشرات از خود)  میباشد دید را محدود نمی کنند و نیاز به شستشو و تمیز کردن ندارد.  فریم این نوع توری ها هم رنگ با پنجره upvc  میباشند و بسیار ظریف هستند طوری که وقتی در پشت پنجره دوجداره شما نصب میگردد زیبایی خاصی به پنجره و نمای ساختمان شما را میدهند.

توری ضد حشرات قابل نصب در پنجره های دوجداره یو پی وی سی  UPVC  ، آلومینیومی ، چوبی و آهنی می باشند. دارای قابلیتهای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توریها در سه نوع ثابت ، پلیسه ای  و رولینگ Rolling عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند .

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره آلومینیومی

 

توری پلیسه ای
توری های ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند .
توری های لولایی مانند یک پنجره بازشو معمولی بوسیله لولا قابلیت بازشدن را دارند .

توری پلیسه ای پنجره های دوجداره یو پی وی سی  UPVC

این نوع توری نسل جدید توری های پنجره دوجداره  یو پی وی سی UPVC می باشد که به صورت مکانیکی در جهت چپ و راست (افقی) حرکت می کند.
این توری از جنس فایبر گلاس بوده که هیچ گونه دوده، چربی و گرد و غبار را به خود نمی گیرد و به دلیل جنس توری نیازی به شستشو نداشته و در صورت نیاز به تمیز کردن تنها با یک جارو برقی تمیر می شود.
این نوع توری دارای یک قاب محافظ بوده که در هنگام عدم نیاز به توری در آن قاب جمع می شود که در شکل زیر مشاهده می کنید.
این توری بر خلاف توری های رولینگ محدودیت های ابعاد را ندارد.

توری پنجره UPVC

 توری پنجره UPVC

 

فیلم نحوه عملکرد توری پلیسه ای پنجره های دوجداره یو پی وی سی

در اینجا می توانید فیلم توری پلیسه ای پنجره های دوجداره یو پی وی سی  ملاحظه فرمایید تا از میزان کارایی و سهولت استفاده از این نوع توری در پنجره های دوجداره مطلع شوید. جهت رسفارش محصول توری پلیسه ای با واحد فروش به شماره 021-22895334 و 021-22895430 تماس حاصل فرمایید.

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top