skip to Main Content

چگونگی ساخت شیشه سکوریت

همانگونه که ذکر کردیم، شیشه سکوریت از جمله شیشه هایی می باشد که برای پنجره دوجداره مورد استفاده قرار میگیرد، علاوه بر پنجره دوجداره می توان از آن در موارد مختلف دیگری نیز استفاده نمود از جمله نرده های شیشه ای، پله های شیشه ای و …

چگونگی ساخت شیشه سکوریت

نحوه ی ساخته شدن و تولید شیشه سکوریت برای پنجره دوجداره

ساخته شدن این مدل از شیشه در دو مرحله صورت میگیرد که در اینجا آن را ذکر خواهیم کرد:

1- ابتدا شیشه را در دمای 700 درجه سانتی گراد حرارت خواهند داد و این حرارت مناسب ترین دمایی می باشد که برای خمیر کردن شیشه به کار گرفته می شود، شیشه در دمای 700 درجه سانتی گراد خواهد ماند تا تمامی آن به صورت خمیر دربیاید.

2- دومین مرحله برای فرایند تولید شیشه سکوریت، بدین صورت می باشد که با استفاده از هوای خنک دو طرف شیشه را در معرض هوای سرد قرار خواهند داد، در این مرحله لایه های بیرونی زودتر از لایه های میانی سرد خواهند شد و همین عامل نیز موجب می گردد تا مقاومت لایه های داخلی بالاتر رود.

شیشه سکوریت

کاربرد شیشه میرال

از شیشه سکوریت یا همان شیشه میرال در موارد مختلفی نیز استفاده می شود، که یکی از مواردی که ذکر کردیم استفاده از آن در پنجره دوجداره می باشد.

در واقع بیشتر از این مدل شیشه در پروژه هایی استفاده می گردد که امنیت و حرارت و فشار روی شیشه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد در اینگونه موارد نیز می توان از شیشه میرال استفاده کرد.

شیشه سکوریت در هنگام شکسته شدن

مهم ترین موارد استفاده از این شیشه ها:

1. خودروسازی
2. ساختمان سازی ( پنجره upvc، پله ی شیشه ای، نمای اسپایدر، بالکن شیشه ای، پارتیشن اداری شیشه ای)
3. دستگاه های تولیدی
4. و ……

شیشه سکوریت در تهران

در صورتی که تصمیم به تهیه ی شیشه سکوریت برای پنجره دوجداره خود و همچنین برای کاربردهای مختلف دیگری نیز دارید می توانید با گروه فاراد پنجره در تماس باشید و با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده و کار نصب و اجرای آن را به متخصصان ما بسپارید.

پنجره دوجداره

5/5 - (14 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

    1. سلام
      بله ، شیشه سکوریت مناسب می باشد در این شرایط . فقط ابعاد باید بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top