skip to Main Content

مقاومت بالای پنجره upvc در برابر شرایط آب و هوایی

استفاده از پنجره دوجداره موجب جلوگیری از نشست دوده و گرد و غبار بر روی اسباب و وسایل اعم از مبل و فرش و … می شود.

همچنین با به کار بردن پنجره ی دوجداره می توان اشعه uv را مهار نمود، زیر از شیشه های دوجداره در هریک از پنجره های upvc استفاده شده است.

پنجره دوجداره سفید

پنجره upvc در طرح های گوناگون

امکان تهیه ی پنجره دوجداره  upvc در طرح های گوناگون و اشکال هندسی مختلفی نیز ممکن می باشد و تنوع گوناگونی در مدل های آن وجود دارد.

پنجره دوجداره upvc با توجه به ساختاری که دارد و پروفیل های استفاده شده در آن، هیچگونه تغییری را در هر شرایط آب و هوایی مختلفی پیدا نمی کند.

 

در صنعت ساختمان سازی، یکی از ویژگی های بارز سازه ها و متریال ها، مقاومت آن ها می باشد که به نسبت متریال و محصولات محصولات مختلف دیگر با یک کاربرد نیز همواره قابل مقایسه به وسیله ی دیگر مصرف کنندگان می باشد.

انواع پنجره دوجداره
انواع پنجره دوجداره سفید و طرح چوب

با توجه به این که مصرف کنندگان حرفه ای در صنعت ساختمان سازی فعالیت می کنند، این مقایسه کاملا دقیق و کارشناسانه صورت میگیرد که این امر در محصول درب و پنجره کاملا جاری است.

مقایسه پنجره دوجداره با upvc

با مقایسه درب و پنجره های غیر upvc با درب و پنجره upvc، مقاومت پنجره های یو پی وی سی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و بسیار سخت از درب و پنجره های غیر یو پی وی سی بیشتر می باشد و در بسیاری از شرایط آب و هوایی سخت و متفاوت نیز عملکرد بهتری به نسبت پنجره های معمولی از خود نشان می دهد.

 

در درب و پنجره های دوجداره از پروفیل upvc استفاده شده است که دارای عمر مفید و دوام بسیار بالایی می باشد و همچنین مجهز به درزگیر و … نیز می باشند.

بیشتر بدانید: بررسی میزان ممان اینرسی پنجره upvc

مقاومت پنجره upvc

این گونه از پنجره ها بسیار مقاوم در مقابل صدا، غبار، آب و ضربه نیز می باشند و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر طوفان هایی با شدت 150 کیلومتر در ساعت بدون لرزش دارند.

با پیشرفت تکنولوژی و علم امروزه و همچنین با توجه به محسناتی که تا به اینجا ذکر کردیم، مدل درب و پنجره upvc است که پیشنهاد می گردد.

Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top