skip to Main Content

چرا پنجره upvc

چرا باید از پنجره upvc استفاده کنیم؟ آیا هر پنجره دوجداره ای عایق صوتی ، حرارتی می باشد؟ چرا برخی از پنجره های دوجداره انتظارات مارا برآورده نمی کنند؟

حتما پیشنهاد می شود این نوشته را بخوانید.

چرا استفاده از پنجره upvc پیشنهاد می گردد:

در این  نوشته می خواهیم به دلایل استفاده از پنجره upvc بپردازیم و به سوال چرا پنجره دوجداره upvc پاسخ دهیم، جهت پاسخ دادن به این سوال باید مزایای استفاده از پنجره upvc را به ترتیب نام ببریم.

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 

چرا پنجره upvc
مزایای استفاده از  پنجره دوجداره upvc :

1. دوام و استحکام بالای پنجره دوجداره  upvc :

با توجه به گالوانیزه داخلی که در داخل پروفیل های upvc پنجره  upvc انداخته می شود، از اینرو پنجره های upvc از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. البته اندازه و سایز پنجره بسیار مهم است در ابعاد بزرگ جهت بالا بردن مقاومت پنجره upvc باید از پروفیل های مقاوم سازی شده استفاده کرد.
اگر در انتخاب پروفیل upvc خود دقت فرمایید و تولیدکننده نیز پنجره upvc شما را به صورت کاملاً استاندارد تولید نماید پنجره upvc از دوام و استحکام بالایی برخوردار است و در صورت رعایت کردن استاندارد در ساخت پنجره upvc و نگهداری به موقع از پنجره دوجداره upvc، این نوع پنجره از طول عمر بالای 15 سال برخوردار می باشد.

2. ثبات رنگ در پنجره دوجداره upvc: 

در صورت استفاده از مواد اولیه درجه یک و به میزان کافی و استاندارد در ساختار تولید پروفیل های upvc، این نوع پنجره ها از ثبات رنگ بالایی برخوردار هستند و تابش نور خورشید در آنها تاثیری نخواهد داشت.
پنجره  upvc، مخفف unplasticized polyvinyl chloride می باشد. ترکیبی از NACL و یا همان نمک طعام که با اضافه کردن مواد دیگر به آن سختی و مقاومت در آن ایجاد می کنند،

در واقع رنگ اصلی مواد تشکیل دهنده upvc سفید می باشد و در صورت استفاده از مواد استاندارد و به اندازه کافی شما هیچگونه تغییر رنگی را درپروفیل های upvc طی  دت زمان نخواهید دید.

پنجره upvc آزادی

3. عایق بودن پنجره دوجداره upvc در برابر گرما و سرما:

همانطور که می دانیم ماده upvc عایق گرما و سرما می باشد و ضریب انتقال حرارت بسیار پایین نسبت به آلومینیوم، آهن و چوب دارد. از اینرو پنجره تولید شده با upvc کاملا عایق گرما و سرما می باشد.
یکی از مزبایای مهم پنجره های upvc عایق بودن در برابر سرما و گرما می باشد. یک پنجره  upvc که به صورت کاملاً استاندارد تولید شده باشد تا میزان 100% در برابر گرما و سرما می تواند عایق باشد.

4. عایق بودن پنجره دوجداره upvc در برابر آلودگی های صوتی و گرد و غبار:
در صورت استفاده از یراق آلات استاندارد و شیشه دوجداره مناسب که بصورت کاملا صنعتی تولید شده باشد. پنجره upvc شما کاملا عایق صوت خواهد شد.

شیشه دوجداره بهتر است متناسب با آلودگی صوتی منطقه انتخاب شود . در صورت استفاده از شیشه دوجداره مناسب ، شدت صوت را تا میزان 80 درصد می توان کاهش داد. همچنین در صورتیکه پنجره شما تولید استانداردی داشته باشد و یراق مناسب به کار برده شود ، پنجره دوجداره upvc شما کاملا عایق در برابر نفوذ گرد و غبار خواهد بود.

پنجره upvc پاسداران

5. امکان ساخت و اجرای پنجره دوجداره  upvc در همه اشکال هندسی و بدون محدودیت:

پروفیل های پنجره دوجداره   upvc در هنگام خم شدن عملکرد خوبی را از خود نشان می دهند و به سادگی قابلیت ساخت پنجره های upvc در اشکال دایره ، بیضی و قوس دار تولید گردند.

6. تنوع بسیار بالا در بازشوهای پنجره دوجداره upvc:

با توجه به نوع کاربری می توان انواع مختلف پنجره upvc را استفاده کرد.

این پنجره ها قابلیت ساخت در انواع مختلف لولایی، کشویی، فولکسی و فولدینگ را  دارند و با توجه به سایز و نوع کابری، می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد.

7. امکان استفاده از یراق آلات برقی:
در پنجره upvc شما این امکان را دارید که از یراق آلات برقی استفاده نمایید.

استفاده از یراق الات برقی محدودیت ابعادی دارد ، جهت اطلاعت بیشتر می توانید به مطلب مربوط به پنجره برقی مراجعه فرمایید.

8. غیرقابل اشتعال بودن پنجره دوجداره upvc:
پروفیل پنجره دوجداره upvc آتش نمی گیرد و تا یک زمان مشخصی می تواند در برابر سوختگی مقاومت کند در واقع جنس این پنجره ها بگونه است که غیر قابل اشتعال می باشند.

9. متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف:
با توجه به نوع شرایط آب و هوایی شما می توانید پنجره upvc مناسب خود را انتخاب نمایید. بعنوان مثال بهتر است در مناطق سردسیری از مدل لولایی دوحالته و در مناطق معتدل از مدل کشویی استفاده نمایید.

10. سبک بودن پنجره upvc:
پنجره های دوجداره upvc وزن کمی را نسبت به پنجره های دیگر دارند ازاینرو استفاده از این پنجره ها در ساختمان ها در کل وزن سازه را پایین می آورد و سبک سازی خواهد شد.

 

چرا پنجره upvc
با توجه به مزایای گفته شده می توان این نتیجه را گرفت که پنجره دوجداره  upvc استاندارد بهترین انتخاب می باشد.

شرکت فاراد پنجره با استفاده از ماشین آلات استاندارد جهت تولید پنجره دوجداره UPVC و استفاده از پروفیل UPVC ویستابست و یراق آلات ROTO آلمان و شیشه های دوجداره تماما صنعتی، آماده ارایه سیستم های دوجداره UPVC به مشتریان عزیز می باشد.

شما می توانید جهت ثبت سفارش با شماره های 22895334 و 22895430 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

  1. سلام
    پنجره های منزل ما با اینکه دوجداره هستند و خوب عایق سرما و گرما نیستند.
    امکان داره هماهنگ کنید یک نفر کارشناس از پنجره های ما بازدید کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top