skip to Main Content

امروزه با توجه به بالا رفتن هزینه های گرمایش و سرمایش و همچنین آلاینده های صوتی و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت ،نیاز به استفاده از پنجره دوجداره و پنجره های upvc روز به روز بیشتر می شود.

چرا پنجره دوجداره فاراد

و اما چرا فاراد پنجره ؟! سوال اصلی این است که آیا هر پنجره دوجداره ای عایق گرما و سرما ، صوت و گرد غبار می باشد؟ ما در فاراد پنجره با شعار ” از انتخاب خود لذت ببرید “ به این سوال پاسخ می دهیم.

چرا پنجره دوجداره فاراد؟

با توجه به این نیاز شرکت های بسیاری مشغول ارائه خدمات پنجره های دوجداره و پنجره های upvc می باشند. اما چرا فاراد پنجره  و چرا پنجره دوجداره فاراد.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 

 

فاراد پنجره

در شرکت فاراد پنجره جهت انجام یک پروژه مراحل ذیل به ترتیب اجرا می گردد: چرا فاراد پنجره؟!

 

1-بازدید از پروژه قبل از نصب فریم های آهنی و ارائه مشاوره در جهت انتخاب نوع فریم آهنی با توجه به ابعاد و طرح پنجره و بررسی ممان اینرسی مورد نیاز جهت پنجره دوجداره.

2-انتخاب نوع پروفیل یو پی وی سی و یا آلومینویم بر اساس محاسبات مربوط به ممان اینرسی و  با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، ابعاد و محل نصب پنجره و بررسی فشار های وارده از طرف باد بر روی پنجره و انتخاب پروفیل مناسب جهت پنجره دوجداره با محاسبات مربوط به ممان اینرسی مورد نیاز.

اما سوال اصلی این است که آیا هر پنجره دوجداره ای عایق گرما و سرما ، صوت و گرد غبار می باشد؟ ما در فاراد پنجره با شعار ” از انتخاب خود لذت ببرید “ به این سوال پاسخ می دهیم.

3-انتخاب نوع یراق و برند مناسب جهت یراق بازشوها، انتخاب یراق بر اساس ابعاد بازشو وزن لنگه و وزن شیشه مورد استفاده و از همه مهمتر کارایی بازشو و میزان رطوبت در محل نصب پنجره upvc، محاسبه و صورت می پذیرد.

4-انتخاب شیشه دوجداره مناسب با توجه به میزان اتلاف انرژی در منطقه، سردی و گرمی و یا آلودگی های صوتی و آلودگی هوا و جهت تابش نور خورشید و همخوان بودن با نقشه معماری، صورت می پذیرد. به عنوان مثال شیشه به کار رفته در یک منطق سردسیری بسیار متفاوت از شیشه بکار رفته در یک منطقه گرمسیری می باشد.

5- یکی از مهمترین عواملی که در نصب استاندارد یک پنجره upvc تاثیر بسیار مهمی دارد اندازه گیری و یا ابعاد برداری دقیق محل نصب پنجره جهت محاسبات بادخور و میزان فوم تزریقی می باشد. این مرحله با دقت و وسواس بسیاری توسط مهندسین شرکت صورت می پذیرد.

6-پس از انتخاب نوع پروفیل upvc و یراق و شیشه دوجداره مناسب جهت پنجره دوجداره مورد نیاز، نوبت به تولید استاندارد پنجره upvc می رسد که این کار با توجه به ماشین آلات پیشرفته و رعایت کردن استانداردهای تولید پنجره upvc در شرکت فاراد پنجره اتفاق می افتد. پنجره upvc کاملا استانداردکه تمامی انتظارات را از یک پنجره UPVC کاملا عایق برآورده می کند.

7-پس از آماد شدن پنجره upvc مورد نظر، نوبت به مهمترین قسمت یعنی نصب پنجره دوجداره یا پنجره upvc می باشد. در شرکت فاراد پنجره نصب پنجره توسط متخصصین آموزش دیده بر اساس استانداردای نصب، صورت می پذیرد.نصب و انداز گیری دقیق از مهمترین بخش ها در عایق بودن پنجره upvc می باشد که این کار به صورت دقیق در شرکت فاراد پنجره اتفاق     می افتد.

8-مرحله بعدی و آخرین مرحله ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان عزیز می باشد.
رعایت کردن موارد ذکر شده در شرکت فاراد پنجره بعنوان یکی از نمایندگان موفق ویستابست  باعث گردیده تا این افتخار را داشته باشیم که با انجام پروژه های بسیار نوسازی و تعویض پنجره سرمایه ارزشمندی از مشتریان را داشته باشیم. سرمایه ای که برای بدست آوردن آن زحمات بسیاری کشیده شده است و تمام تلاش شرکت در جهت افزایش و نگهداری این سرمایه ارزشمند می باشد.

چرا فاراد پنجره

منشور اخلاقی شرکت فاراد پنجره

شرکت فاراد پنجره تولید کننده سیستم های دوجداره آلومینیوم و upvc در راستای ماموریت خود ” تولید پنجره دوجداره با کیفیت ” و جهت تحقق چشم انداز خود ”  تبدیل شدن به 3 شرکت برتر تولید پنجره دوجداره استاندارد و با کیفیت در طی 5 سال آینده ”  و جهت رسیدن به اهداف مورد نظر در چشم انداز خود ، در اولین قدم اقدام به تهیه منشور اخلاقی  نموده است.

منشور اخلاقی فاراد پنجره

منشور اخلاقی شرکت فاراد پنجره به شرح ذیل می باشد:

  • پایبندی به ارزش های اخلاقی و رعایت اصول تعهد، صداقت، اعتماد، عدم غیبت، عدالت، صراحت و صمیمیت.
  • حضور به موقع در محل کار و رعایت انظباط اداری، پیراستگی محیط کار، آراستگی پوشش ظاهری مطابق با فرهنگ عمومی جامعه.
  • تلاش در جهت استفاده هرچه بهتر از اطلاعات، دانش، خلاقیت، نوآوری و علم روز و ارتقاع توان علمی و تخصصی در حیطه امور محوله.
  • پایبندی به فرهنگ کار و تلاش و التزام به اجرای صحیح و به موقع تعهدات و احساس مسئولیت و تعلق نسبت به شرکت فاراد پنجره و ایجاد توازن بین منافع فردی و سازمانی با اولویت دهی به منافع سازمانی.
  • پایبندی به انصاف و عدالت توزیعی و رویه ای در همه شئون حرفه ای و پرهیز از هرگونه تبعیض در مواجه با منابع انسانیرا از اصل آموزه های اخلاقی خود می دانیم.
  • رعایت احترام و ادب و متانت نسبت به ارباب رجوع، همکاران و به ویژه پیشکسوتان و پایبندی به فرهنگ نقد پذیری، پاسخگویی، مسئولیت پذیری.
  • ترویج سلامت اداری و رعایت رازداری و حفظ اسرار سازمانی.
  • سرمایه زیر ساختی شرکت را سرمایه انسانی تشکیل می دهد.
  • استفاده بهینه از منابع و امکانات شرکت و جلوگیری از اصراف با رعایت صرفه جویی منطقی.
  • اعضاء نسبت به همدیگر در تمام شرایط نقش حمایتی خواهند داشت.
  • پرهیز از تعصبات قومی، نژادی، مذهبی، سیاسی و تلاش در جهت عدم تاثیر این تعصبات در روابط انسانی.
  • صداقت در ارائه پاسخگویی و راهنمایی مشتریان.
  • رعایت انصاف در عقد قرارداد ودوری از هرگونه داد و ستد ناروا را شرط کسب و کار خود می دانیم.ناروا مانند گران فروشی_کمفروشی_غبن و غش در معامله.
  • مشتری و اعتماد او، سرمایه اصلی شرکت محسوب می شود، همه اعضاء شرکت، خود را مکلف می دانند در همه شرایط در رابطه با رعایت حقوق مشتری کوشا بوده و نسبت به آن جوابگو باشند.
  • انتقاد حق مشتری و مصرف کننده است.پاسخگویی، نقد پذیری و جبران خسارت ناشی از عملکرد سازمان، جزء وظایف سازمان می باشد.
  • دیدگاه مشتری و مصرف کننده را ارج می نهیم.
  • تضمین کیفیت محصولاتی که به مشتریان عرضه می گردد، در همه شرایط خود را ملزم به رعایت آن می دانیم.
  • اعتقاد بر رقابت سالم با سایر رقبا و احترام متقابل در محیط و بازار کسب و کار نسبت به سایر تولید کنندگان.

 

 

 

تعداد 11 نظر و سوال

    1. سلام
      می تونید هنگام تولید پنجره های پروژه خود از کارخانه بازدید نمایید. از وزن پنجره های تولید شده هم متوجه ضخامت گالوانیزه خواهید شد.

    1. سلام
      لطفا به مقاله با عنوان ” مقاومت پنجره دوجداره ” مراجعه بفرمایید.

  1. پروژه ما شمال هست و یه چیز خاص شما ابعاد خیلی بزرگ هم کار می کنید که ابعاد ارسال کنیم

    1. سلام
      ابعاد و نقشه های پنجره دوجداره مورد نظر خود را ارسال بفرمایید با توجه به ابعاد آن نوع پروفیل و نوع پنجره مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top