skip to Main Content

پروژه پنجره upvc فاراد پنجره در بغداد | تابستان 1395

این بار پنجره upvc فاراد پنجره در بغداد ، در این پروژه ابعاد پنجره های دوجداره توسط خود کارفرما داده شد و پنجره ها با مشخاصات ویژه ای تولید و بسته بندی شد و به محل پروژه ارسال شد.

پنجره upvc فاراد پنجره در بغداد

پروفیل یو پی وی سی ویستابست یک پروفیل استاندارد با گواهینامه RAL آلمان می باشد که در انواع شرایط آب هوایی قابل نصب می باشد.

همانطور که می دانید در شهر بغداد آفتاب بسیار شدید و سوزان می باشد اما پنجره دوجداره ویستابست نصب شده در این پروژه تا به امروزه بسیار با کیفیت و خوب باقی مانده و مشتری از این جهت بسیار راضی می باشد.

پنجره دوجداره upvc فاراد پنجره در بغداد

مشخصات فنی پنجره upvc نصب شده در  پروژه بغداد: 

نام پروژه: پنجره upvc- پروژه بغداد

مجری: فاراد پنجره

کارفرما:

پروفیل upvc: ویستابست سری 70 با گالوانیزه های داخلی به ضخامت 1/5 میلیمتر و لاستیک های با کیفیت آب بندی و مقاوم در برابر تابش نور خورشید از نوع EPDM

یراق: roto آلمان به صورت ست کامل تکحالته ، دوحالته و سوئیچی که در این پروژه استفاده شد.

شیشه دوجداره: رفلکس برنز همراه با تزریق گاز آرگون به صورت استاندارد

زمان اجرا: تابستان 1395

پنجره upvc در بغداد

پیام فاراد پنجره: شرکت فاراد پنجره با داشتن تمام استاندارها و مجوز های لازم جهت صادرات، این آمادگی را دارد که تولیدات خود را جهت مناطق مختلف ارسال و نصب نماید.

با توجه به شرایط آب و هوایی بغداد در این پروژه از پروفیل سری 70 ویستا بست و یراق آلات roto آلمان استفاده شد و همچنین شیشه های بصورت 6 میل دوجدار سکوریت در پالت های چوبی مخصوص صادرات بسته بندی شده و به محل نصب ارسال گردید. تمامی مراحل ارسال کالا از ایران به بغداد توسط شرکت فاراد پنجره صورت پذیرفته است.

Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top