skip to Main Content

پنجره دوجداره-تعویض پنجره قیطریه

در پروژه قیطریه پنجره های دوجداره دقیقا مطابق با طرح پنجره های قدیمی – با توجه به حفظ نمای اصلی ساختمان- ساخته گردیده شد. تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره استاندارد فاراد یک روزه و بدون تخریب انجام شد.

پنجره دوجداره-تعویض پنجره قیطریه

پنجره ها از سمت بیرون رنگ مخصوص UPVC زده شد و از سمت داخل همان رنگ سفید پروفیل UPVC ویستابست می باشد.یراق آلات استفاده شده همانطور که در بالا گفته شد در پروژه قیطریه همه از برند ROTO آلمان می باشد.

پنجره دوجداره ، مشخصات فنی:

نام پروژه: پنجره دوجداره-تعویض پنجره قیطریه

مجری: فاراد پنجره

پروفیل upvc: پروفیل upvc ویستابست سری 60 فریم مخصوص بازسازی

یراق: یراق آلات roto آلمان تک حالته و دوحالته بصورت ست کامل

شیشه دوجداره: شیشه دوجداره 6میل و 4 میل ساده

اجرا: زمستان 1395

پنجره دوجداره-تعویض پنجره قیطریه

در پروژه قیطریه پنجره دوجداره دقیقا مطابق با طرح پنجره های قدیمی – با توجه به حفظ نمای اصلی ساختمان- ساخته گردیده شد. پنجره ها از سمت بیرون رنگ مخصوص UPVC زده شد و از سمت داخل همان رنگ سفید پروفیل UPVC ویستابست می باشد. یراق آلات استفاده شده همانطور که در بالا گفته شد در پروژه قیطریه همه از برند ROTO آلمان می باشد.

برش کاری پنجره های قدیمی و نصب پنجره های دوجداره جدید همگی در یک روز انجام شد.

پنجره دوجداره فاراد

محصولات شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد. پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – 10 سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد.

پنجره دوجداره-تعویض پنجره قیطریه

جهت کسب اطاعات فنی بیشتر و یا سفارش پنجره ، می توانید ابعاد خود را به شماره 09196546656 تلگرام و یا واتس آپ نمایید. و یا با شماره 22895334 تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت دیدن مقالات فنی در ارتباط با پنجره دوجداره و پنجره upvc  می توانید به قسمت مقالات سایت مراجعه نمایید.

 

 

2/5 - (3 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

    1. با سلام
      بله در صورت درخواست مشتری بیمه نامه چهت پنجره دوجداره از طرف شرکت ویستابست صادر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top