skip to Main Content

اگر می خواهید یک پنجره کشویی در سایز بزرگ داشته باشید که عملکردی روان و عایق داشته باشد پیشنهاد ما پنجره ترمال بریک  لیفت اسلاید می باشد. این محصول با توجه به نوع و ساختار مقطع پروفیل ، قابلیت تولید را در ابعاد بزرگ فراهم می سازد بهترین پنجره دوجداره آلومینیومی موجود می باشد که در ابعاد کشویی بزرگ می توان تولید کرد.

پنجره ترمال بریک لیفت
پروژه پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید اجرا شده در ساری

پنجره لیفت اند اسلاید چیست ؟

پنجره لیفت اند اسلاید تنها مدلی از پنجره های دوجداره آلومینیومی می باشد که می توانیم در ابعاد بزرگ داشت. اگر بدنبال یک پنجره بزرگ کشویی و مدرن هستید که هم عایق باشد و هم با یک فشار بسیار کم بازشو به راحتی به حرکت در آید و در ریل خود حرکت کند ، پیشنهاد ما استفاده از پنجره لیفت اسلاید می باشد.

معرفی پنجره ترمال بریک آلومینیومی مدل لیفت اسلاید

پنجره لیفت در سری های LST135  به صورت مونو ریل ، دو ریل و سه ریل قابلیت تولید را دارد. همانطور که می دانید در کل پنجره کشویی عایق 100 درصدی نمی باشد باتوجه به ساختار آن که تنها اسلایندینگ می باشد.

اما در پنجره لیف علاوه بر اسلایدینگ شدن، در هنگام بستن پنجره LIFT می شود و در جای خود قرار گرفته می شود و کاملا لاستیک های EPDM با عملکرد یراق به یکدیگر فشرده می شوند و کاملا سیتم عایق می گردد.

علاوه بر عایق بودن پنجره لیفت در سایزهای بسیار بزرگ تا 6 تا 10 متر عرض و 3 تا 4 متر ارتفاع برخلاف پنجره کشویی عملکرد بسیار روانی دارد که با یک اشاره دست اسلاید می شود و پنجره بسته می شود.

 

یکی دیگر از محصولات پنجره آلومینیومی فاراد پنجره پنجره ترمال بریک لیفت LIFT & SLIDE می باشد. پنجره ترمال بریک لیفت مناسب ساختمان های ویلایی با معماری خاص می باشد که خواستار بهره بردن از حداکثر دید یا ویو هستند.

پنجره ترمال بریک لیفت مناسب دهنه با عرض 6متر در 3 متر می باشد که می تواند بصورت دو لنگه و یا سه لنگه طراحی شود. حداکثر تحمل وزن در این یراق 250 تا 300 کیلوگرم می باشد و عرض و ارتفاع هر بازشو تا 3 متر می تواند باشد.

 

این سری پروفیل در سری لیفت سبک LST110 و LST135 موجود می باشد. و هر یک از اینها در مدل های مونو ریل ، دو ریل و سه ریل قابل تولید می باشند. سری LST110 جهت پنجره های سایز کوچک تر و با تحمل وزن 300 کیلو گرم طراحی شده است و سری LST135 برای پنجره هایی با سایز بزرگ تر و تحمل وزن بالای 300 کیلو تا600 کیلوگرم طراحی شده است.

 

پنجره ترمال بریک آلومینیومی سری لیفت اسلاید

مشخصات فنی پنجره ترمال بریک لیفت سری LST110-LST135:

مقطع این پروفیل در قسمت نشیمن 135 میلیمتر در مدل های مونو ریل و دو ریل می باشد و در مدل سه ریل 21 سانتی متر، این نکته بسیار مهم می باشد که قبل از سفارش فریم آهنی پنجره نوع پنجره دوجداره خود را انتخاب کرده باشید و  پروفیل فلزی خود را بر مبنای مشخصات فنی و پهنای نشیمن پنجره ، سفارش دهید.

LST 110 System Performance

Uf: 1.80 W/m2K
Uw: 1.90 W/m2K

Technical Specifications

Fram depth: 110 mm
Sash depth: 50 mm
Sash mechanism weight limit: 300 kg
Type of thermal insulation: 24 mm

پنجره ترمال بریک سری لیفت اسلاید

LST 135 System Performance

Uf: 1.65 W/m2K
Uw: 1.86 W/m

Technical Specifications

Fram depth: 135 mm
Sash depth: 55 mm
Sash mechanism weight limit: 600 kg
Type of thermal insulation: 24 mm

عملکرد یراق در پنجره آلومینومی لیفت اسلاید

عملکرد یراق در این نوع پنجره  بدینصورت است که در ابتدا دستگیره ها به سمت بالا می باشد و با فشار آنها و حرکت دستگیره ها به سمت پایین لنگه بازشو به طرف بالا حرکت می کند و غلطک ها در ریل قرار می گیرند و بصورت بسیار بسیار روان به سمت چپ یا راست قابل حرکت می باشند.

پنجره لیفیت اند اسلاید در لواسان
نصب پنجره دوجداره لیفت اند اسلاید آلومینیومی ترمال بریک واقع در لواسان / پروفیل SARAY ترکیه / یراق زیگینیا / آناداریز شامپاینی/ پاییز 1396

فرق این پنجره با پنجره ترمال بریک فولکس واگنی در این است که اولا پنجره فولکس واگنی جهت ابعاد بسیار بزرگ محدودیت ساحت دارد و تا عرض 1/60 متر جهت بازشو و ارتفاع 2/40 قابلیت تولید دارد. فرق دوم در این است که پنجره فولکس واگنی در هنگام باز شدن حدود 15 سانتی متر فضای داخل را اشغال می کند و سپس بر روی ریل مخصوص قرار می گیرد درصورتیکه پنجره ترمال بریک لیفت بدون اشغال فضایی در داخل به سهولت در ریل مخصوص خود حرکت می کند.

بیشتر بدانید: پنجره ترمال بریک فولکس واگنی

مزایای پنجره ترمال بریک فولکس واگنی

نوع پروفیل  نوع یراق جهت پنجره آلومینیومی ترمال بریک لیفت اند اسلاید با توجه به وزن لنگه و ابعاد پنجره انتخاب می شود. جهت ابعاد بزرگ پروفیل LST135 پیشنهاد می گردد که به لیفت سنگین معروف می باشد که در دو نوع مونو ریل 2 ریل و 3 ریل موجود می باشد.

 

این پروفیل تحمل وزن تا 300 کیلوگرم را دارد . جهت پنجره لیفت با سایز های کوچک تر سری های LST110  مناسب می باشد. نوع شیشه  و محل نصب و شرایط فشار باد و تحمل وزنی که بر روی لنگه وارد می شود در انتخاب نوع پروفیل بسیار مهم می باشد.

 

مزایای پنجره آلومینومی لیفت اسلاید

  • تولید در بزرگترین ابعاد ممکن برای پنجره آلومینیومی
  • بازشو به صورت اسلایدینگ که یکی از مدل های پرطرفدار می باشد
  • تنوع در انواع رنگ های پودری و آنادایز
  • استفاده از شیشه های بزرگ سایز در مدل پنجره ترمال بریک لیفت
  • مناسب برای معماری های مدرن
  • کارکرد ساده و روان با توجه به ابعاد بزرگ لنگه
  • موجود در انواع مدل های تک ریل ، دو ریل ، سه ریل و چهار ریل
  • مناسب برای پنجره ویلا

پنجره آلومینیومی مدل لیفت اند اسلاید

پنجره آلومینیومی لیفت اند اسلاید سه ریل / نصب شده در پروژه کامرانیه

در هنگام سفارش پنجره آلومینیومی لیفت اند اسلاید به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

  • نوع ساب فریم آهنی و ابعاد نشیمن آن که مناسب پنجره لیفت باشد.
  • برای لیفت دو ریل و مونو ریل قوطی 8*4 کفایت می کند.
  • برای پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید سه ریل قوطی با نشیمن 16 یا 20 سانت باید سفارش داد.
  • نصب فریم های آهنی و اتصال عرض بالا و پایین به سازه از طریق جوش
  • با توجه به ابعاد بزرگ شیشه ها ، نحوه بالا بردن شیشه ها حتما بررسی شود.

پنجره آلومینیومی مدل لیفت اند اسلاید سفید

قیمت پنجره لیفت اند اسلاید

قیمت پنجره لیفت اند اسلاید با توجه به وزن پروفیل مصرفی و یراق خاصی که در این پنجره استفاده می شود نسبت به سایر مدل های پنجره دوجداره بیشتر است.

پنجره ترمال بریک مدل لیفت اسلاید یکی از پنجره های دوجداره گران قیمت می باشد ، البته گران قیمت نه ! پنجره ای با ارزش خرید بالا. قیمت پنجره آلومینیومی لیفت اسلاید بر اساس هر متر مربع محاسبه می گردد.

اما چرا قیمت بالا؟  2 آیتم تعیین کننده در قیمت پنجره لیفت اند اسلاید بسیار تاثیر گذار می باشد :

1- وزن نهایی و قیمت نهایی آلومینیوم مصرفی با توجه به وزن بالای پنجره آلومینیومی لیفت اسلاید

2- قیمت یراق آلات آلمانی خاص که قادر است یک لنگه به ارتفاع 4 و عرض 3 متر را به راحتی به حرکت در آورد.

درب لیفت اند اسلاید

درب لیفت اند اسلاید همان مدل پنجره لیفت اند اسلاید می باشد با این تفاوت که در این نوع سیستم ، بازشو از سمت دو طرف دستگیره دارد و یک توپی جهت قفل با سوییچ از سمت دو طرف. این در حالیست که در مدل پنجره لیفت اسلاید تنها از سمت داخل دستگیره دارد. نوع پروفیل بازشو در هر دوحالت پنجره و درب یکسان است.

پروفیل لیفت اند اسلاید

برای تولید و ساخت پنجره لیفت اند اسلاید از پروفیل های استاندارد و مقاوم استفاده می شود. پروفیل لیفت اند اسلاید را می توانید در انواع سری های پروفیل بندینی ، آکپا و کرفت مولر انتخاب کنید. در مجموعه فاراد پنجره پروفیل لیفت اند اسلاید با توجه به عرض و ارتفاع پنجره از سری های مختلف استفاده می شود.

بعنوان مثال در سری پروفیل های بندینی و یا آکپا سری های متعددی پروفیل لیفت اسلاید وجود دارد که این پروفیل ها هر کدام جهت ابعاد خاصی مناسب می باشند. با بررسی ابعاد پنجره مخصوصا قد پنجره  ، محل نصب پنجره ، وزن شیشه ها که خیلی آیتم مهمی است ، نوع پروفیل لیفت اند اسلاید را انتخاب می کنیم.

بیشتر بدانید : قیمت انواع پنجره آلومینیومی ترمال بریک

قیمت پنجره آلومینیومی

تعداد 2 نظر و سوال

    1. پنجره های آلومینیومی لیفت قابلیت تولید در ابعاد بزرگ را دارند. ارتفاع تا 3 متر و عرض تا 10متر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top