skip to Main Content

پنجره ترمال بریک لولایی یکی از محصولات پر مصرف و عایق در انواع پنجره های دوجداره آلومینیومی می باشد. این مدل از پنجره در انواع تک حالته ، دوحالته و سویئچی قابل تولید می باشد. این مدل از پنجره با توجه به کارایی و قیمت مناسب آن و همچنین از همه مهمتر ، سیستم عایق آن ، از مدل های پر فروش می باشد.

پنجره ترمال بریک لولایی سری HT60

سری TH60 لولایی یکی از متداولترین و پرمصرف ترین سری ها در پنجره لولایی می باشد. این پنجره لولایی آلومینومی ترمال بریک با داشتن استانداردهای لازم ، از نظر فنی یک پنجره کاملاعایق می باشد و همچنین از نظر زیبایی و رخ پروفیل با توجه به فلت بودن آن در بین پرفیل های دیگر ، دارای طرفداران بسیاری می باشد. یک پنجره لولایی عایق و مدرن.

پنجره آلومینیومی لولایی
سری لولایی HT60

مشخصات فنی پنجره ترمال بریک لولایی سری HT60:

 

HT 60 System Performance

Uf: 2.80 W/m2K
Uw: 1.17 W/m2K

Technical Specifications

Frame: 60 mm
Sash: 69 mm
Thermal insulation: 24 mm
Sash Glass Thickness: 20-50 mm
Frame Glass Thickness: 20-42 m

 

 

پنجره ترمال بریک لولایی سری HT70 :

تنها فرق پنجره ترمال بریک لولایی سری 70 با سری 60 در پهنای تیغه پلی امید آن می باشد. در این سیستم پهنای تیغه 34 میلیمتر می باشد در حالی که در سیستم لولایی سری 60 پهنای تیغه 24 میلیمتر بود. همین تفاوت باعث می شود تا این پنجره عملکرد عایقی بهتری نسبت به سری 60 داشته باشد.

 

 

مشخصات فنی پنجره ترمال بریک لولایی سری HT70:

HT 70 System Performance

Uf: 2.40 W/m2K
Uw: 0.98 W/m2

Technical Specifications

Frame: 70mm
Sash: 79mm
Thermal insulation: 34 mm
Sash Glass Thickness: 20-60 mm
Frame Glass Thickness: 20-50 m

سری EW55 سارای ترکیه:

یکی از متداول ترین نوع پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، مدل لولایی می باشد که علاوه بر کارایی آن، عملکردی بسیار ساده دارد و بسیار مورد استفاده می باشد. پنجره ترمال بریک لولایی یکی از انواع پنجره های دوجداره کاملا عایق می باشد. می تواند به حالت TILT ( بازشو از بالا) و TURN( بازشو از کنار) تولید گردد.

پروفیل مورد استفاده در این مدل از پنجره پروفیل آلومینیومی ترمال بریک سری EW55 -SARAY   می باشد ، ساخت کشور ترکیه ، که هم بصورت آنادایز و هم بصورت رنگ پودری قابل اجرا می باشد. پنجره ترمال بریک لولایی پنجره ای کاملا عایق از نظر SAVING انرژی و صوت می باشد. در ذیل مشخصات فنی Ew-55 آورده شده است.

 

پنجره ترمال بریک 11

 

 

System Performance

Frame: 55mm

Sash: 64mm

(Uf: 2.71 W/m2K (Thermal Insulation

(Uw: 1.87 W/m2K (Window Thermal Insulation

(Water Tightness: Class 9A (EN 12208

(Air Permeability: Class 4 (EN12207

(Resistance to Wind Load: C2-C5 (EN12210

Technical Specification

Frame: 55mm

Sash: 64mm

Thermal Brake Size: 20mm

Glass Thickness: between 4mm to 32 mm

 

پنجره ترمال بریک 12

طراحی این پنجره ترمال بریک طبق استانداردهای روز اروپا صورت گرفته است. مقطع پروفیل دارای سه کانال می باشد و در این سیستم مکانیزمی جهت ایجاد تعادل فشار هوای بلیرونی با داخل پروفیل برای سهولت تخلیه آب تعبیه شده است.

در قسمت وسط پروفیل، قطعه عایق کننده حرارتی قرار داده شده است که اصطلاحاً پروفیلی را که با این روش تولید می شود را Thermal break می گویند.

پنجره ترمال بریک لولایی

 

همانطور که در شکل بالا دیده می شود مقطع EW-55 دارای مدل های Oval, Flat, Hidden  Vent موجود می باشد. در مدل پنجره ترمال بریک هیدن، ضخامت قسمت بازشو و فیکس در نمای ساختمان یکسان دیده می شود.

مدل پنجره ترمال بریک سارای سری EW-55 بصورت کاملا اقتصادی طراحی شده است که شامل پلی آمید به ضخامت 20 میلی متر و لاستیک EPDM می باشد که همین امر باعث بدست آمدن یک عایق صوتی و حرارتی در شرایط مختلف شده است. این سری دارای نشیمنگاهی به پنهای 55 سانتی متر می باشد. شکل مقطع آورده شده است.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک22

 

 

 

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top